Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko siihen että hyvyys voittaa?

Vierailija
04.06.2016 |

Mitä olet itse valmis tekemään sen eteen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena. Kokemus on osoittanut että olin väärässä.

Vierailija
2/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvyyden voitosta en tiedä, mutta joskus autan oikeudenmukaisuutta pienimuotoisella vigilantismilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Voittaa mitä? Ei elämässä ole mitään karman lakeja.

Vierailija
4/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut paljon pahuutta mutta uskon lähtökohtaisesti ihmisistä aina hyvää. Valuvika

Vierailija
5/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten tosi paha, kun en koskaan voita ja aina tulee turpiin - tavalla tai toisella.

Vierailija
6/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tiedät jonkun tahallaan tehneen sellaisia tekoja, jotka ovat ajaneet toisen s urulliseen kriisiin. Pystytkö tekemään enää töitä tälläisen ihmisen kanssa?

Vierailija
7/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voittaako se mitään, mutta uskon että minun kannattaa olla hyvä muita ja maailmaa kohtaan, vaikka vaan siksi että on kiva saada hyvä mieli muille. Maailman ja ihmisten hyvyyteen mun usko on pikkuhiljaa kadonnut, omaan hyvyyteen uskon.

Vierailija
8/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvyys voittaa silloin kun on riittävän iso pahuus vastassa.

Vierailija
9/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vahvasti, mutta se ei tarkoita, että itse olisi virheetön. Täytyy osata ja uskaltaa myöntää virheensä ja pyytää anteeksi. Teen hyviä asioita niille jotka joskus ovat loukanneet.

Vierailija
10/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kyllä että valheen ylläpitäminen on raskaampaa kuin rehellisyys, silloin kun ei tarvitse kuluttaa resursseja valheen ylläpitoon.

Vierailija
11/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanoi vanhempi viisas kerran että pahuus voitetaan hyvyydellä. Hyvin sanottu.

Vierailija
12/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en usko. Elämää jo nähneenä, olen huomannut että parhaat lähtevät ensin. Paha jää levittämään pahuuttaan.

Vierailija
13/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tähän: " Kohtele lähimmäistäsi, niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan ". Jos jokainen ihminen toteuttaisi tätä käskyä, niin tuskinpa maailmassa olisi pahaa.

Vierailija
14/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omasta kokemuksesta on pakko sanoa, että ei se hyvyys vaan oikeiudenmukaisuus ja toisen kunnioituksella ( kohtuudella, riippuen miten muut kunnioittaa sinua ). Toki harvassa tilanteessa hyvyydelläkin pärjää, mutta kyllä se vaatii muutakin kuin pelkkää hyvyyttä sillä liikahyvyys kostautuu.

Vierailija
15/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan, pikku jutuissa missä voin vaikuttaa autan. Suuressa kuviossa tilanne lienee jo menetetty? Raha puhuu ja sillä on suurin valta.

Politikot, nuo puhuvat päät selittelee. Itse antoivat valtansa pois kun tarpeeksi maksettiin. Sen jälkeen ovat puhuneet kasvottomista markkinavoimista. Ikäänkuin kaikelle ei löytyisi omistaja. Oli joku pointtikin mutta ajatus keskeytettiin sivusta. Katsotaan jos jaksaa jatkaa myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän