Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastanut toiseen naiseen.

Vierailija
04.06.2016 |

Olen naimisissa ja suhde mieheeni on ollut hyvä. Meillä on lapsia ja asiat ns. kunnossa. Nyt olen tavannut naisen johon huomaan olevani vähintään ihastunut, ellen jopa rakastunut. Uskon, että hän tuntee samoin. Mitä ajatuksia tästä herää teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä meidän ajatuksillamme asiasta olisi? Sinun elämäsi, sinun päätöksesi.

Ihastuminen ei ole valinta mutta rakastumiseen asti siitä meneminen on jo valinta. Parisuhteensa säilymistä haluava pysäyttää pelin heti kun huomaa ihastumisensa. Sinä teit toisen valinnan.

Vierailija
2/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laitoit otsikkoon pisteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee, tuokin varmaan ohimenevää. Mieti mitä perhe merkitsee sulle nyt ja mitä jos sössit sen.

Vierailija
4/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi rakastunut toiseen mieheen, mitä toivoisit hänen tekevän?

Vierailija
5/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut samasta aiheesta useita aloituksia.

Mitä ajatuksia? Lähinnä: boring.

Vierailija
6/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten ihastuminen naisiin on jotenkin yleistynyt tosi paljon ihan lähivuosina. Ihan kuin maailmankaikkeudessa ois jokin muuttunut. Tuntuu muutenkin että ihmiset on nykyään erilaisia kuin ennen, kuin monet ois jotenkin henkisesti kehittyneet hyväksyvämmäksi ja rakastavammaksi. Etenkin tämä näkyy n. 20-40-vuotiaissa.

Vierailija
7/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntee toisen naisen kanssa usein voimakasta samanhenkisyyttä sillä mies ja nainen ovat loppujen lopuksi todella erilaisia ajatuksineen. En yhtään ihmettele jos näin käy että ihastutaan samaa sukupuolta olevaan.

Ei tietenkään voi yleistää. Minä puolestani olen ihastunut varattuun mieheen. Ei kiva. Näyttäs olevan molemmin puolista mutta pidän etäisyytä.

Vierailija
8/8 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi