Olen rakastanut toiseen naiseen.
Olen naimisissa ja suhde mieheeni on ollut hyvä. Meillä on lapsia ja asiat ns. kunnossa. Nyt olen tavannut naisen johon huomaan olevani vähintään ihastunut, ellen jopa rakastunut. Uskon, että hän tuntee samoin. Mitä ajatuksia tästä herää teillä?
Kommentit (8)
Miksi ihmeessä laitoit otsikkoon pisteen?
Ihastuksia tulee ja menee, tuokin varmaan ohimenevää. Mieti mitä perhe merkitsee sulle nyt ja mitä jos sössit sen.
Jos miehesi olisi rakastunut toiseen mieheen, mitä toivoisit hänen tekevän?
Täällä ollut samasta aiheesta useita aloituksia.
Mitä ajatuksia? Lähinnä: boring.
Tuo naisten ihastuminen naisiin on jotenkin yleistynyt tosi paljon ihan lähivuosina. Ihan kuin maailmankaikkeudessa ois jokin muuttunut. Tuntuu muutenkin että ihmiset on nykyään erilaisia kuin ennen, kuin monet ois jotenkin henkisesti kehittyneet hyväksyvämmäksi ja rakastavammaksi. Etenkin tämä näkyy n. 20-40-vuotiaissa.
Nainen tuntee toisen naisen kanssa usein voimakasta samanhenkisyyttä sillä mies ja nainen ovat loppujen lopuksi todella erilaisia ajatuksineen. En yhtään ihmettele jos näin käy että ihastutaan samaa sukupuolta olevaan.
Ei tietenkään voi yleistää. Minä puolestani olen ihastunut varattuun mieheen. Ei kiva. Näyttäs olevan molemmin puolista mutta pidän etäisyytä.
Mitä merkitystä meidän ajatuksillamme asiasta olisi? Sinun elämäsi, sinun päätöksesi.
Ihastuminen ei ole valinta mutta rakastumiseen asti siitä meneminen on jo valinta. Parisuhteensa säilymistä haluava pysäyttää pelin heti kun huomaa ihastumisensa. Sinä teit toisen valinnan.