Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkitkö lapsesi päättäjäisissä tai kevätjuhlissa?

Vierailija
04.06.2016 |

Mulla tuli heti itku kun tuli kaunis musiikki ja ruusujen jako. Kyse ei edes ole kuin ala-asteen päättäjäisistä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä myöskään jaa fb:ssä "rakas lapseni..."-lisää tämä päivityksiä jos lapsesi on rakas.

Silti 17-vuotiaani kertoo minulle usein rakastavansa ja halaa.

Vierailija
2/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kevätjuhlaesitysten aikana kyynel tirahti silmäkulmaan useammankin kerran. Onneksi kukaan ei nähnyt, kun salissa oli niin hämärää. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kyynel vierähti kun tukeva koululaiseni kevätjuhlassa laulaa luikautti <3

Vierailija
4/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kyynel vierähti kun tukeva koululaiseni kevätjuhlassa laulaa luikautti <3

Apua :D tuleva, ei tukeva :D

Vierailija
5/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on tullut itkettyä joka kerta.

On niin herkkää ja kaunista katsoa lapsia ja nuoria.

Vierailija
6/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se liikuttuminen o kertomisen arvoinen asia. Parantaako mamipisteitä.

Vierailija
7/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukeva koululainen=sinä saat mennä peilin eteen vai oletko jo käynytkin?

Vierailija
8/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteelaisen juhlassa liikutuin kun lauloivat niin kauniisti. 9-luokkalaisen juhlassa meinattiin kuolla nauruun kun tanssivat melkein ja joka ikinen näytti todella hattuuntuneelta. Ihan kuin olisivat tanssineet jonkun uhan alla. Oma lapsi oli pahin.

Vierailija
9/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukeva koululainen=sinä saat mennä peilin eteen vai oletko jo käynytkin?

Anteeksi, tuleva...😃 ..😄

Vierailija
10/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni itku tuli kun sitä Lintu -kappaletta laulettiin. Keskimmäinen lapseni lähti pieneltä ala-asteelta nyt isoon yläkouluun ja kyllä juhlat ovat aina jollakin tapaa liikuttavia.

Vierailija
11/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeä vollotin tietysti. Ei kai muuta voi jos aikoo olla hyvä vanhempi

Vierailija
12/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin lapseni valmistujaisissa. Toki tilanne oli itselleni erikoinen. Siellä oli esiintyjä, joka lauloi haloo helsingin maailman toisella puolen. Kertosäkeessä lauletaan, että äiti älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen. Toinen lapseni yritti tehdä itsemurhan edellisenä viikonloppuna, joten sanat osui todella syvälle. Kyyneliä sain toki yrittää pidätellä siinäkin vaiheessa kun lapseni sai tutkintotodistuksen.

Vierailija
13/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en itke mutta vuosi sitten kun lapsi pääsi kutoselta ja luokan tytöt itki ja opettajan (mies) silmäkin kostui niin kyllä siinä herkistyi. Pieni luokka ja oppilaat olivat eskarista asti yhteistä matkaa taivaltaneet ja edessä oli jakaantuminen useaan eri luokkaan. Lisäksi minä olin heidän mukana luokkaretkellä yms. tapahtumissa niin olivat tuttujakin kaikki niin itkuhan siinä tuli.

Vierailija
14/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itkenyt, enkä itkenyt minäkään. Lähinnä helpotus kun ala-aste loppui ja lapsi vaihtaa koulua syksystä ja pääsee eroon kiusaajasta.

Vierailija
15/15 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutun helposti, joten kyllä nyyhkin esikoisen peruskoulun päätösjuhlassa moneen kertaan. Samoin kuopuksen tokaluokan kevätjuhla aiemmin (tänään oli vain kutosten kukitus ja todistusten jako) itketti, vaikka oma lapsi ei ees esiintynyt. Mut mua itkettää, kun joku onnistuu/tekee tosissaan/ on taitava /näyttää tunteitaan. Mä oon helppo. Tiedän.