Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää ihminen, joka multipeukuttaa omia viestejään?

Vierailija
04.06.2016 |

Mitä teille tulee mieleen tyypeistä, jotka av:lla multipeukuttaa omia viestejään? Parhaimmillaan jopa kymmeniä peukkuja per viesti. Aiemminhan multipeukuttaminen oli helpompaa, sen kun vaan naputti menemään halutessaan vaikka 40 peukkua/min. Nykyisin joutuu vaihtamaan ip:n välissä, joten homma on hankalampaa.

Mitä mieltä olette yleensäkin peukuista, onko hyvä vai huono juttu?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnikäs.

Vierailija
2/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, että se on keskivertoa taitavampi tietokoneen tai tietoteknisen laitteen käyttäjä, koska kaikesta huolimatta vain vähemmistö sen osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ehkä surettaa ja käy sääliksi. Palstan on oltava tällaiselle henkilölle keskimääräistä tärkeämpi. 

Vierailija
4/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitävät peukuttamista ilmeisesti jonakin kilpailuna? Kummalla enemmän peukkuja = on voittaja ja oikeassa. Näinkö? Millaiselle persoonallisuudelle tuollainen voittaminen on tärkeää? Te, jotka teette tuota, kertokaa! Onko teillä diagnosoitu mitään mielenterveysongelmia?

Vierailija
5/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on niin tärkeää joku peukutus, niin siitä vain :D

Vierailija
6/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pystyykö peukuttamaan monta kertaa? Luulin, että vaan yhden. Mä koklaan heti!

Vierailija
7/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun sekopäät alkavat nokitella peukuilla niin on aiheellista toimia ekvalisaattorina ja varmistaa ettei väärä peukku pääse johtamaan. Tätä on nähty.

Vierailija
8/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pystyykö peukuttamaan monta kertaa? Luulin, että vaan yhden. Mä koklaan heti!

Vaan kerran onnistuu peukutus, joko ylös tai alas, joten nyt en ymmärrä kysymystä!

Vierailija
9/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuttamien on hyvä asia. Näkee kuinka typeriä tällä palstalla ollaan kun joku älyvapaa komentti saa paljon yläpeukkuja.

Vierailija
10/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuttamien on hyvä asia. Näkee kuinka typeriä tällä palstalla ollaan kun joku älyvapaa komentti saa paljon yläpeukkuja.

Toimii toki myös alapeukkujen kohdalla.

Vierailija
11/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kätevää esim. käyttää proxya. Puhelimella sulkeminen myös auttaa, ehkä jopa pelkkä lentokonetilan käyttäminen päällä ja pois. Täytyy testata.

Vierailija
12/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on ne peukut?

Vierailija
13/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pitävät peukuttamista ilmeisesti jonakin kilpailuna? Kummalla enemmän peukkuja = on voittaja ja oikeassa. Näinkö? Millaiselle persoonallisuudelle tuollainen voittaminen on tärkeää? Te, jotka teette tuota, kertokaa! Onko teillä diagnosoitu mitään mielenterveysongelmia?

Samaa voisi kysyä sellaiselta, joka kyselee oeukutuksille perusteluita tai niitä miettii. Tai niistä tekee aloituksia

Vierailija
14/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kerran onnistuu peukutus, joko ylös tai alas, joten nyt en ymmärrä kysymystä!

Täällä palstalla on monia kirjoittajia, jotka ip-kikkailuilla multipeukuttelevat omia viestejään. Minusta tästä on hyvä kertoa, koska kaikki eivät sitä tiedä! Ei siis kannata peukkuja kauheasti tuijottaa, peukut eivät useinkaan anna oikeaa osvittaa enemmistön mielipiteesta, vaan voivat olla yhden häiriintyneen henkilön tuotos.

Muistatteko, millaisissa ketjuissa olette törmänneet multipeukuttajiin? Itse olen huomannut, että ulimies tai joku hänen kaverinsa on selvästi multipeukuttaja.

Vierailija
15/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten on multipeukuttaja iskenyt.

Vierailija
16/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on ne peukut?

Nuolet siis. Nuolet olivat peukkuja ennen uudistusta.

Vierailija
17/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on monia kirjoittajia, jotka ip-kikkailuilla multipeukuttelevat omia viestejään. Minusta tästä on hyvä kertoa, koska kaikki eivät sitä tiedä! Ei siis kannata peukkuja kauheasti tuijottaa, peukut eivät useinkaan anna oikeaa osvittaa enemmistön mielipiteesta, vaan voivat olla yhden häiriintyneen henkilön tuotos.

Muistatteko, millaisissa ketjuissa olette törmänneet multipeukuttajiin? Itse olen huomannut, että ulimies tai joku hänen kaverinsa on selvästi multipeukuttaja.

Oletko joku mode itte? Tiedät kumman paljon tästä puhumastasi multipeukuttelusta... hmmm...

Vierailija
18/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaisin, mutten jaksa vaivautua. Siksi välillä multipeukuttajat ärsyttää ja säälittää jotenkin myös. Jotkut naiset harrastavat sitä myös (ketjuista päätellen), ei pelkkä naisvihamies.

Vierailija
19/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia, että se on keskivertoa taitavampi tietokoneen tai tietoteknisen laitteen käyttäjä, koska kaikesta huolimatta vain vähemmistö sen osaa.

Ei se paljoa vaadi. Tässäkin ketjussa tuli jo pari vinkkiä :)

Vierailija
20/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto Räppääjä ja Multipeukuttaja.

Teattereissa 2017!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi