Mikä siinä haittaa jos miehellä on kovat vaatimukset naisen vartalolle?
Eikö jokainen saa haluta mitä haluaa? Mitä se muita häiritsee?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain, että miksi pitäisi saada joku Gisele Bünchen (vai mikä se nyt onkaan) tai vastaava - siis miksi se on niin tärkeää? Tulee mieleen, että miehellä on niin huono itsetunto, että pitää näyttää muille miehille omaa niin sanottua menestystä hommaamalla vain naisia, joita ajattelee kaikkien muidenkin miesten yksinomaan haluavan. Että kysymys olisi miesten välisestä kilpailusta, jossa oikeastaan mies kerjää vain muiden miesten hyväksyntää, naisista viis. Jonkinlaista homososiaalisuutta.
Vai eikö oikeasti joku pysty kiihottumaan kuin semmoisista naisista, joita näkee mainoksissa ym. tai mikä nyt milloinkin on muotia (tällä hetkellä edelleen hyvin matala rasvaprosentti ja jonkin verran lihaksia + keinorinnat). Voiko sitäkään pitää oikein edes heteroseksuaalisuutena, jos kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on hyvin kapeaa.
Mun näkemyksen mukaan miehet hyvin pitkälle kykenevät kiihottumaan sellaisista naisista, jotka ovat yläpäässä siellä mitä he voivat saada. Toisin sanoen mies, joka on tapaillut naamansa puolesta malliksi kelpaavia naisia, saattaa ihan oikeasti saada erektiovaikeuksia jo pikkuisen ylipainoisen, kasvoista keskinkertaisen tai itseään 15 vuotta vanhemman naisen kanssa. Munkin on nykyään vaikea kuvitella itseäni suhteeseen joidenkin naisten kanssa, joihin olen ollut joskus nuorempana palavan ihastunut, ihan jo ulkonäön takia (mutta myöskään muiden seikkojen osalta eivät täyttäisi vaatimuksia).
Sitten taas perus keskivertomiestä ei niin häiritse ehkä muutama liikakilo, mutta jos nainen on todella lihava, voi alkaa lerpattaa. Ja on varmasti miehiä, jotka ovat tottuneet hyvinkin tuhteihin tyttöihin, mutta varmaan jossain kohtaa menee raja jossa seksiä ei normaalilla ihmisellä enää tee kauheasti mieli, niin miehillä kuin naisillakin. Läskifetisistit ovat asia erikseen.
Kyllä mä voin sanoa, että nuorempana en odottanut naiselta mitään uimapukumallin ulkonäköä, mutta nykyään jotakuinkin odotan. Kropan ei tarvitse olla sellainen mitä mallitoimistot vaativat (saa olla vaikka persjalkainen), mutta varmasti nainen jonka kanssa ryhdyn seurustelemaan on sellainen, että häntä isketään koko ajan jos baarissa jää yksin ja päät kääntyvät kaupungilla.
Ei mua ainakaan mikään kilpailu tässä kiinnosta. Sitä yleensäkin miehet harrastaa enemmän panojen
. Kyllä tyttöystävä valitaan lähes aina sillä perusteella että millaisiin naisiin ihastuu. Kyllä jo ihan pikkupojatkin luonnostaan katsovat niitä yleisiä kauneusihanteita vastaavia naisia. Ei siihen mitään indoktrinaatiota tarvita. Biologiaa vain. Myöhemmin osan miehistä on sitten joko kohdattava totuus ettei voi saada ns. kaunotarta, tai yritettävä tehdä itsestään kiinnostavampi naisten silmissä. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon.
Minun käy sinua hiukan sääliksi.
Sinulla tulee olemaan aika lyhyt kukoistuskausi.
Sinä saatat nyt saada sen uimapukumallisi mutta et enää hiukan vanhempana , näin se vain menee.
Ja se sinun uimapukumallisi vanhenee vääjäämättä, sitten sinun seksielämäsi on ohi tai muuttuu ainakin omin-käsin- onneen - menetelmäksi.
Mä kylläkin sanoin, että mun mielestä ihmiset ovat yleensä tyytyväisiä, ainakin tiettyyn rajaan asti, siihen mitä voivat parhaimmillaan saada. En siis usko, että siinä tilanteessa olisi täysin tyytymätön, kun ei itsekään voi enää mitään järkyttäviä beibejä saada ja vaimokin on vähän vanhentunut. Se voi olla eri juttu, kun mies voi saada vaikka ketä naisia, jotka ovat paremman näköisiä kuin vaimo. Kyllä siinä helposti lähtee suhteesta, jos siinä on jotain ongelmia. Se nyt ei ole sinänsä välttämättä edes huono asia, sillä monihan tyytyy vaikka millaisiin suhteisiin, koska keski-ikäisen sinkkuelämä ei ehkä ole niin kovin hohdokasta ja uuden kumppanin löytyminen kiven takana. Koskee sekä miehiä että naisia.
AP
Mun mielestä on ihan ok vaatia liikunnallista/urheilullista, joka sitten yleensä tarkoittaa vähintään normaalipainoista henkilöä eli silloinhan henkilö haluaa saadaa itselleen parin joka tykkää liikkumisesta, simple. Aika monella naisella ainakin lukee "olethan liikunnallinen / urheilullinen", en ole miesten profiileja katsellut niin en osaa sanoa sieltä.
Kyl mä ainakin katon melkein ekana kroppaa. Haluan naisen, joka liikkuu myös mun kanssa. Jos on ylipainoinen ja sanoo harrastavansa liikuntaa ja ehkä jopa elämäntaparemontti meneillään niin ok, jos muuten natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tollanen ex, lasteni isä, jonka mielestä painoindeksissä 20 mun reisiä olis täytynyt muokata ylhäältä samanlaisiksi kuin hänellä...O-Ou...
No hän jätti minut lopulta naisen takia, jolla on varmaan samanlaiset reidet, sillä näyttää joko syöpäpotilaalta, anorektikolta tai narkkarilta....ovat saman näköisiäkin keskenään ja seksi kuulemma parasta ikinä! :D
Ite sain ihanan miehen, joka keskustelee ja on fiksu. Meidän lapset jo isoja ja tuon kanssa ajattelin kyllä viettää loppuelämäni. Hänelläkin on pieni massu, mutta jos exän pisteet oli kouluarvosanoilla kokonaisuudesta 6/ 10, niin kyllä nykyinen saa 8+. Parantamisen varaa olisi parissa asiassa toki, mutta niin on itselläkin.
En itse sinänsä ymmärrä jotain pikkujuttujen muokkaamista. Mutta jos seksi ei toimi (mikä on usein tilanne jos nainen on oikeasti ylipainoinen), niin kyllä siinä monella ennen pitkää tekee mieli etsiä kiihottava nainen tilalle. Toki se on näin, että monella ei ole varaa valittaa, mutta monet miehet ovat hyvin tietoisia siitä, mikä nostaa heidän tasoaan ja mikä ei ja tekevät töitä sen eteen, että voivat saada niitä mielestään kuumia naisia. Se on vähän katkeraa sitten valittaa, että mies lähtee etsimään omantasoistaan naista. Eikö se ole jokaisella hyvä olla omantasoisen kanssa?
AP
Siis tarkoitatko tilannetta jossa upeakroppainen nainen on lihonnut muodottomaksi?
En muuten oikein ymmärrä miksi mies alunperinkään on ottanut sellaisen naisen joka pitää ulkonäön vuoksi vaihtaa.
Jos tosiaan vuodet ovat tehneet pahoja" tuhoja" niin että pitää vaihtaa, niin saattaa olla että se miehenkään ulkonäkö ei ole kestänyt vuosia muuttumatta.
Ja moni todella kaunis nuori nainen ei vaan halua kovin paljoa vanhempia miehiä , näillä kun riittää sitä valinnanvaraa.Eli valitkaa hyvin ja huolella ja maltilla ettei se vaihtamisen tarve iske niin helposti.
En tarkoita pelkästään tilannetta, jossa on lihottu täysin muodottomaksi. Enemmänkin sitä, että nainen on kovasti huonomman näköinen kuin ne naiset, joita mies voisi vapailta markkinoilta saada. Toki mikään perus kaljamaha ei saa kummoisia naisia, mutta jos kroppa on ok kunnossa, niin mies pystyy kyllä persoonalla ja statuksella olemaan hyvinkin kiinnostava vaikka ikää olisi yli 25 vuotta. Itsevarma naistenmies ei muutu ihan yhtäkkiä naisille näkymättömäksi. Kyllä sellaiselle on kysyntää vielä aika pitkään. Itsevarma ja hyväkuntoinen nelikymppinen mies voi olla jopa kysytympi kuin mitä oli hyväkuntoisena, mutta samalla hyvin epävarmana kaksikymppisenä.
Siitä olen vähän eri mieltä, että kauniilla nuorilla naisilla on aina sitä valinnanvaraa. Toki jos puhutaan ihan kovimmista valioyksilöistä, niin voi olla näin, mutta jo peruskauniilla naisilla on usein vaikeuksia löytää hyvää miestä, koska itsevarmat pettää ja epävarmat on liian harmaita tms. Eihän se todellakaan mene niin että kaikki nuoret kauniit naiset löytäisivät helposti tyydyttävän parisuhteen. Moni ei ollenkaan. Kannattaa muuten katsoa googlella että millaisia naisia kehonrakentaja Peter Wilenius tapailee. Naiset ovat yli puolet nuorempia kuin hän ja törkeän hyvännäköisiä. Mutta Wilenius onkin aina ollut pelimies. Tapaillut joskus missi Satu Tuomistoakin.
AP
Toivon todella ap, että löydät itsellesi sopivan ulkonäkökeskeisen naisen.
Tämä laianamasi kirjoitus on vaan jotain niin.. Olet ehkä 25 v.?
Olen samaa mieltä, että ulkonäkö vetää puoleensa, meitä kaikki. Muta miksi nää kuntosalifriikit keskenään on kuitenkin näiden "oni se on 4 kk onnikin" erotilastoissa? Miksi me ihan tavalliset kuitenkin ollaan yhdessä vuosikymmeniä?
En edes jaksa tätä keskustelua pidemmälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tollanen ex, lasteni isä, jonka mielestä painoindeksissä 20 mun reisiä olis täytynyt muokata ylhäältä samanlaisiksi kuin hänellä...O-Ou...
No hän jätti minut lopulta naisen takia, jolla on varmaan samanlaiset reidet, sillä näyttää joko syöpäpotilaalta, anorektikolta tai narkkarilta....ovat saman näköisiäkin keskenään ja seksi kuulemma parasta ikinä! :D
Ite sain ihanan miehen, joka keskustelee ja on fiksu. Meidän lapset jo isoja ja tuon kanssa ajattelin kyllä viettää loppuelämäni. Hänelläkin on pieni massu, mutta jos exän pisteet oli kouluarvosanoilla kokonaisuudesta 6/ 10, niin kyllä nykyinen saa 8+. Parantamisen varaa olisi parissa asiassa toki, mutta niin on itselläkin.
En itse sinänsä ymmärrä jotain pikkujuttujen muokkaamista. Mutta jos seksi ei toimi (mikä on usein tilanne jos nainen on oikeasti ylipainoinen), niin kyllä siinä monella ennen pitkää tekee mieli etsiä kiihottava nainen tilalle. Toki se on näin, että monella ei ole varaa valittaa, mutta monet miehet ovat hyvin tietoisia siitä, mikä nostaa heidän tasoaan ja mikä ei ja tekevät töitä sen eteen, että voivat saada niitä mielestään kuumia naisia. Se on vähän katkeraa sitten valittaa, että mies lähtee etsimään omantasoistaan naista. Eikö se ole jokaisella hyvä olla omantasoisen kanssa?
AP
Siis tarkoitatko tilannetta jossa upeakroppainen nainen on lihonnut muodottomaksi?
En muuten oikein ymmärrä miksi mies alunperinkään on ottanut sellaisen naisen joka pitää ulkonäön vuoksi vaihtaa.
Jos tosiaan vuodet ovat tehneet pahoja" tuhoja" niin että pitää vaihtaa, niin saattaa olla että se miehenkään ulkonäkö ei ole kestänyt vuosia muuttumatta.
Ja moni todella kaunis nuori nainen ei vaan halua kovin paljoa vanhempia miehiä , näillä kun riittää sitä valinnanvaraa.Eli valitkaa hyvin ja huolella ja maltilla ettei se vaihtamisen tarve iske niin helposti.
En tarkoita pelkästään tilannetta, jossa on lihottu täysin muodottomaksi. Enemmänkin sitä, että nainen on kovasti huonomman näköinen kuin ne naiset, joita mies voisi vapailta markkinoilta saada. Toki mikään perus kaljamaha ei saa kummoisia naisia, mutta jos kroppa on ok kunnossa, niin mies pystyy kyllä persoonalla ja statuksella olemaan hyvinkin kiinnostava vaikka ikää olisi yli 25 vuotta. Itsevarma naistenmies ei muutu ihan yhtäkkiä naisille näkymättömäksi. Kyllä sellaiselle on kysyntää vielä aika pitkään. Itsevarma ja hyväkuntoinen nelikymppinen mies voi olla jopa kysytympi kuin mitä oli hyväkuntoisena, mutta samalla hyvin epävarmana kaksikymppisenä.
Siitä olen vähän eri mieltä, että kauniilla nuorilla naisilla on aina sitä valinnanvaraa. Toki jos puhutaan ihan kovimmista valioyksilöistä, niin voi olla näin, mutta jo peruskauniilla naisilla on usein vaikeuksia löytää hyvää miestä, koska itsevarmat pettää ja epävarmat on liian harmaita tms. Eihän se todellakaan mene niin että kaikki nuoret kauniit naiset löytäisivät helposti tyydyttävän parisuhteen. Moni ei ollenkaan. Kannattaa muuten katsoa googlella että millaisia naisia kehonrakentaja Peter Wilenius tapailee. Naiset ovat yli puolet nuorempia kuin hän ja törkeän hyvännäköisiä. Mutta Wilenius onkin aina ollut pelimies. Tapaillut joskus missi Satu Tuomistoakin.
AP
No joo, jos pidät Satu Tuomistoa jonain huippunaisena niin ollaan sitten hyvinkin eri linjoilla tässä keskustelussa.
Ja turha vedota johonkin tuntemattomaan kehonrakentajaan joka ei minua kiinnostaisi edes tällaisena tavisnaisena saati kaunottarena.
Kyllä kauniit fiksut(!) naiset on niitä joilla on valinnanvaraa, heitä ei kuitenkaan kiinnosta kehonrakentajat tai jääkiekkoilijat vaan ihan toisen tyyppiset miehet.Ja muutenkin julkkiselämä on yksi asia ja muiden ihmisten elämä on vähän toinen.
Ei kannata yhtäläisyysmerkkiä vetää.
Ei-julkkiksen täytyy ( siis varsinkin miehen) vakuuttaa laadukas kumppaniehdokas ihan muilla avuilla kuin tunnettuudella.Enkä edelleenkään ymmärrä miksi mies on alunperin ottanut niin paljon itseään huonomman näköisen naisen jos ulkonäkö kerran on se tärkeä juttu?
No Satu Tuomisto on hyvin pitkälle siellä ravintoketjun huipulla ja hänellä on varmasti vaikka kuinka valinnanvaraa miesten suhteen. Se on vaan ihan selvä. Ulkonäöllä pääsee pitkälle. Älä nyt takerru tuohon kehonrakentajajuttuun. Ei sen nyt ollut tarkoitus sanoa, että kaikki naiset sellaisen haluaisivat. Fakta on kuitenkin, että Wileniuskin on omassa genressään eliittimies. Ei mikä tahansa pelokas räkänokka nyt vain pysty tapailemaan missejä tai itseään puolta nuorempia naisia. Koulutetuissa ihmisissä vastaavia voivat sitten olla omalla tavallaan esim. Sauli Niinistö tai Hjallis, joilla myöskin karisma näyttelee suurta roolia naissuosiossa.
En tarkoittanut tilannetta jossa mies olisi ottanut itseään huonomman näköisen, vaan ennemminkin esim. jonkun charmantisti ikääntyvän itsevarman miehen tilannetta. Voi olla, että hänen vaimonsa nuoruuden ulkonäkö on kadonnut ja silloin voi tehdä mieli vaihtaa nuorempaan, jos suhteessa ei ole kaikki palikat kohdallaan. Tavallaan ikävää, mutta toisaalta hyvä miehelle, ettei ole painetta jäädä roikkumaan suhteeseen, jossa on ongelmia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Toivon todella ap, että löydät itsellesi sopivan ulkonäkökeskeisen naisen.
Tämä laianamasi kirjoitus on vaan jotain niin.. Olet ehkä 25 v.?
Olen samaa mieltä, että ulkonäkö vetää puoleensa, meitä kaikki. Muta miksi nää kuntosalifriikit keskenään on kuitenkin näiden "oni se on 4 kk onnikin" erotilastoissa? Miksi me ihan tavalliset kuitenkin ollaan yhdessä vuosikymmeniä?
En edes jaksa tätä keskustelua pidemmälle...
Nii en mä tiedä miten sen nyt ottaa? Olenko mä ulkonäkökeskeinen, kun odotan naiselta ulkonäön lisäksi myös korkeaa yleissivistystä, ahkeruutta, huumorintajua, hyvää itsetuntoa... Että voihan siihen sitten, jos noista juuri sen asian valitsee, takertua ja sanoa, että olen ulkonäkökeskeinen, joo.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain, että miksi pitäisi saada joku Gisele Bünchen (vai mikä se nyt onkaan) tai vastaava - siis miksi se on niin tärkeää? Tulee mieleen, että miehellä on niin huono itsetunto, että pitää näyttää muille miehille omaa niin sanottua menestystä hommaamalla vain naisia, joita ajattelee kaikkien muidenkin miesten yksinomaan haluavan. Että kysymys olisi miesten välisestä kilpailusta, jossa oikeastaan mies kerjää vain muiden miesten hyväksyntää, naisista viis. Jonkinlaista homososiaalisuutta.
Vai eikö oikeasti joku pysty kiihottumaan kuin semmoisista naisista, joita näkee mainoksissa ym. tai mikä nyt milloinkin on muotia (tällä hetkellä edelleen hyvin matala rasvaprosentti ja jonkin verran lihaksia + keinorinnat). Voiko sitäkään pitää oikein edes heteroseksuaalisuutena, jos kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on hyvin kapeaa.
Mun näkemyksen mukaan miehet hyvin pitkälle kykenevät kiihottumaan sellaisista naisista, jotka ovat yläpäässä siellä mitä he voivat saada. Toisin sanoen mies, joka on tapaillut naamansa puolesta malliksi kelpaavia naisia, saattaa ihan oikeasti saada erektiovaikeuksia jo pikkuisen ylipainoisen, kasvoista keskinkertaisen tai itseään 15 vuotta vanhemman naisen kanssa. Munkin on nykyään vaikea kuvitella itseäni suhteeseen joidenkin naisten kanssa, joihin olen ollut joskus nuorempana palavan ihastunut, ihan jo ulkonäön takia (mutta myöskään muiden seikkojen osalta eivät täyttäisi vaatimuksia).
Sitten taas perus keskivertomiestä ei niin häiritse ehkä muutama liikakilo, mutta jos nainen on todella lihava, voi alkaa lerpattaa. Ja on varmasti miehiä, jotka ovat tottuneet hyvinkin tuhteihin tyttöihin, mutta varmaan jossain kohtaa menee raja jossa seksiä ei normaalilla ihmisellä enää tee kauheasti mieli, niin miehillä kuin naisillakin. Läskifetisistit ovat asia erikseen.
Kyllä mä voin sanoa, että nuorempana en odottanut naiselta mitään uimapukumallin ulkonäköä, mutta nykyään jotakuinkin odotan. Kropan ei tarvitse olla sellainen mitä mallitoimistot vaativat (saa olla vaikka persjalkainen), mutta varmasti nainen jonka kanssa ryhdyn seurustelemaan on sellainen, että häntä isketään koko ajan jos baarissa jää yksin ja päät kääntyvät kaupungilla.
Ei mua ainakaan mikään kilpailu tässä kiinnosta. Sitä yleensäkin miehet harrastaa enemmän panojen
. Kyllä tyttöystävä valitaan lähes aina sillä perusteella että millaisiin naisiin ihastuu. Kyllä jo ihan pikkupojatkin luonnostaan katsovat niitä yleisiä kauneusihanteita vastaavia naisia. Ei siihen mitään indoktrinaatiota tarvita. Biologiaa vain. Myöhemmin osan miehistä on sitten joko kohdattava totuus ettei voi saada ns. kaunotarta, tai yritettävä tehdä itsestään kiinnostavampi naisten silmissä. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon.
Minun käy sinua hiukan sääliksi.
Sinulla tulee olemaan aika lyhyt kukoistuskausi.
Sinä saatat nyt saada sen uimapukumallisi mutta et enää hiukan vanhempana , näin se vain menee.
Ja se sinun uimapukumallisi vanhenee vääjäämättä, sitten sinun seksielämäsi on ohi tai muuttuu ainakin omin-käsin- onneen - menetelmäksi.Mä kylläkin sanoin, että mun mielestä ihmiset ovat yleensä tyytyväisiä, ainakin tiettyyn rajaan asti, siihen mitä voivat parhaimmillaan saada. En siis usko, että siinä tilanteessa olisi täysin tyytymätön, kun ei itsekään voi enää mitään järkyttäviä beibejä saada ja vaimokin on vähän vanhentunut. Se voi olla eri juttu, kun mies voi saada vaikka ketä naisia, jotka ovat paremman näköisiä kuin vaimo. Kyllä siinä helposti lähtee suhteesta, jos siinä on jotain ongelmia. Se nyt ei ole sinänsä välttämättä edes huono asia, sillä monihan tyytyy vaikka millaisiin suhteisiin, koska keski-ikäisen sinkkuelämä ei ehkä ole niin kovin hohdokasta ja uuden kumppanin löytyminen kiven takana. Koskee sekä miehiä että naisia.
AP
Siis ymmärsinkö nyt oikein? On ihan ok lähteä parisuhteesta, jos on ongelmia, ja ryhtyä suhteeseen paremman näköisen kanssa? Mistä ihmeestä tulee oletus, että uuden kumppanin ulkonäkö tekee uudesta parisuhteesta ongelmattoman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Katsoin. Suoraan sanottuna sairaan näkönen.
No niinpä. Sitähän mä sanoin että itsevarmuudella moni mies pääsee pitkälle ja sitä Wileniuksella on täysin kiistämättä. Silloin kun hän seurusteli Satu Tuomiston kanssa oli lehdissä juttuja, joissa mm. entiset hoidot kuvailivat häntä kauheaksi naistenmieheksi joka saa kaikki naiset kiedottua sormensa ympärille. Tässä on vähän se ero, että jos Wilenius olisi ex-vaimonsa (eli Mika Häkkisen siskon) kanssa yhä, niin ero sen välillä minkä näköisiä naisia hän voi saada ja millainen hänellä on kotona, olisi aivan valtava.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö oikeasti joku pysty kiihottumaan kuin semmoisista naisista, joita näkee mainoksissa ym. tai mikä nyt milloinkin on muotia (tällä hetkellä edelleen hyvin matala rasvaprosentti ja jonkin verran lihaksia + keinorinnat). Voiko sitäkään pitää oikein edes heteroseksuaalisuutena, jos kiinnostus toista sukupuolta kohtaan on hyvin kapeaa.Mun näkemyksen mukaan miehet hyvin pitkälle kykenevät kiihottumaan sellaisista naisista, jotka ovat yläpäässä siellä mitä he voivat saada. Toisin sanoen mies, joka on tapaillut naamansa puolesta malliksi kelpaavia naisia, saattaa ihan oikeasti saada erektiovaikeuksia jo pikkuisen ylipainoisen, kasvoista keskinkertaisen tai itseään 15 vuotta vanhemman naisen kanssa. Munkin on nykyään vaikea kuvitella itseäni suhteeseen joidenkin naisten kanssa, joihin olen ollut joskus nuorempana palavan ihastunut, ihan jo ulkonäön takia (mutta myöskään muiden seikkojen osalta eivät täyttäisi vaatimuksia).
. Kyllä tyttöystävä valitaan lähes aina sillä perusteella että millaisiin naisiin ihastuu. Kyllä jo ihan pikkupojatkin luonnostaan katsovat niitä yleisiä kauneusihanteita vastaavia naisia. Ei siihen mitään indoktrinaatiota tarvita. Biologiaa vain. Myöhemmin osan miehistä on sitten joko kohdattava totuus ettei voi saada ns. kaunotarta, tai yritettävä tehdä itsestään kiinnostavampi naisten silmissä. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon.Minun käy sinua hiukan sääliksi.Sinulla tulee olemaan aika lyhyt kukoistuskausi.Sinä saatat nyt saada sen uimapukumallisi mutta et enää hiukan vanhempana , näin se vain menee.Ja se sinun uimapukumallisi vanhenee vääjäämättä, sitten sinun seksielämäsi on ohi tai muuttuu ainakin omin-käsin- onneen - menetelmäksi.
Mä kylläkin sanoin, että mun mielestä ihmiset ovat yleensä tyytyväisiä, ainakin tiettyyn rajaan asti, siihen mitä voivat parhaimmillaan saada. En siis usko, että siinä tilanteessa olisi täysin tyytymätön, kun ei itsekään voi enää mitään järkyttäviä beibejä saada ja vaimokin on vähän vanhentunut. Se voi olla eri juttu, kun mies voi saada vaikka ketä naisia, jotka ovat paremman näköisiä kuin vaimo. Kyllä siinä helposti lähtee suhteesta, jos siinä on jotain ongelmia. Se nyt ei ole sinänsä välttämättä edes huono asia, sillä monihan tyytyy vaikka millaisiin suhteisiin, koska keski-ikäisen sinkkuelämä ei ehkä ole niin kovin hohdokasta ja uuden kumppanin löytyminen kiven takana. Koskee sekä miehiä että naisia.
APSiis ymmärsinkö nyt oikein? On ihan ok lähteä parisuhteesta, jos on ongelmia, ja ryhtyä suhteeseen paremman näköisen kanssa? Mistä ihmeestä tulee oletus, että uuden kumppanin ulkonäkö tekee uudesta parisuhteesta ongelmattoman?
Ei mikään, mutta on se nyt kivempi olla ongelmasuhteessa kauniin kuin ruman naisen kanssa.
AP
No joo, jos pidät Satu Tuomistoa jonain huippunaisena niin ollaan sitten hyvinkin eri linjoilla tässä keskustelussa.
Ja turha vedota johonkin tuntemattomaan kehonrakentajaan joka ei minua kiinnostaisi edes tällaisena tavisnaisena saati kaunottarena.
Kyllä kauniit fiksut(!) naiset on niitä joilla on valinnanvaraa, heitä ei kuitenkaan kiinnosta kehonrakentajat tai jääkiekkoilijat vaan ihan toisen tyyppiset miehet.
Ja muutenkin julkkiselämä on yksi asia ja muiden ihmisten elämä on vähän toinen.
Ei kannata yhtäläisyysmerkkiä vetää.
Ei-julkkiksen täytyy ( siis varsinkin miehen) vakuuttaa laadukas kumppaniehdokas ihan muilla avuilla kuin tunnettuudella.
Enkä edelleenkään ymmärrä miksi mies on alunperin ottanut niin paljon itseään huonomman näköisen naisen jos ulkonäkö kerran on se tärkeä juttu?