Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä haittaa jos miehellä on kovat vaatimukset naisen vartalolle?

Vierailija
04.06.2016 |

Eikö jokainen saa haluta mitä haluaa? Mitä se muita häiritsee?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti niinkin ja naisellakin on omat vaatimuksensa. Se, että kohtaavatko molempien vaatimukset onkin sitten asia erikseen:)

Kyllä mä ainakin haluan, että mies täyttää vähän muitakin kriteerejä kuin pelkkä ulkokuori meinaan:)

Vierailija
2/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään väärää olekaan. Onnea etsintään.. se vaan vuodet tahtoo muuttaa sitä vartaloa väkisin, niin sittenkö vaihto nuorempaan? Silloin ei ole kyse ihmisen rakastamisedta omana itsenään vaan pinnallisuudesta ulkonäön palvomisesta.. Onko se sitten reilua, voi ehkä olla olematta.

Muistathan pitää huolen myös siitä, ettet itsekään rupsahda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä naiset ottaa kovin itseensä niistä vaatimuksista. Vaikka itse esittävät paljon vaatimuksia :D

Vierailija
4/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa nainen ei voi luottaa tulevaisuuteen, koska tietää että mies heittää pihalle heti jos vartalo muuttuu. Kannattanee etsiä joku fitness misu joka kilpailee vartalollaan eikä halua mitään muuta kuin pitää runkonsa timminä.

Vierailija
5/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa - tai hänen suorastaan pitää vaatia, mutta naiselta ei saa vaatia. 

Pätee ihan joka asiassa. 

Vierailija
6/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään väärää olekaan. Onnea etsintään.. se vaan vuodet tahtoo muuttaa sitä vartaloa väkisin, niin sittenkö vaihto nuorempaan? Silloin ei ole kyse ihmisen rakastamisedta omana itsenään vaan pinnallisuudesta ulkonäön palvomisesta.. Onko se sitten reilua, voi ehkä olla olematta.

Muistathan pitää huolen myös siitä, ettet itsekään rupsahda.

Mikä sitten on reilua ja mikä ei? Mieshän ei todellakaan voi vaihtaa nuorempaan, jos ei hänellä ole jotain mitä tarjota. Ja se jokin ei tule itsestään. Pariutuminen ja seksisuhteet ovat yleensäkin todella epäreilu areena ja siitä epäreiluudesta kärsivät niin naiset kuin miehetkin.

AP

Vierailija
7/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä naiset ottaa kovin itseensä niistä vaatimuksista. Vaikka itse esittävät paljon vaatimuksia :D

Enpä usko.

Mutta jos alkaa jo tapailla saati seurustella jonkun naisen kanssa ja sitten alkaa vaatia että pitäisi muokata vartaloa silikonein tms on kyllä alta arvostelun.

Etsi kaikessa rauhassa nainen jonka vartalo on täydellinen ( jos sellaisen saat) ja ole tyytyväinen.

Vierailija
8/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole kyse vaan siitä, että on olemassa kahdenlaisia ihmisiä: ulkokuori-ihmisiä ja sitten heitä, jotka ottavat toisen kokonaisuutena huomioon - ja nämä jälkimmäiset ovat aina niitä onnellisimpia liitossaan.

Vierailija
9/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo muiden vaatimukset ole itselleni koskaan olleet ongelma, allekirjoitan täysin sen, että jokainen saa etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Väittäisin jopa, että miehille se tuntuu olevan kovempi paikka, kun ei pelkkä "kunnollisuus" riitä.

Vierailija
10/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa nainen ei voi luottaa tulevaisuuteen, koska tietää että mies heittää pihalle heti jos vartalo muuttuu. Kannattanee etsiä joku fitness misu joka kilpailee vartalollaan eikä halua mitään muuta kuin pitää runkonsa timminä.

Itse asiassa niin, en haluaisi ollakaan naisen kanssa jolle tämä ei ole yhtään tärkeää. Mikään fitness-kilpailija ei kyllä tarvitse olla. Onhan se jonkun mielestä epäreilua, mutta ei se ole miehellekään aina helppoa. Kyllä miehiäkin tuolla dumpataan vaikka kuinka ja monenlaisilla perusteilla.

Vierailija
11/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä haittaa jos kaikki naiset eivät nyt ole semmoisia että näkisivät mustavalkoiset "vaatimukset" esittäviä miehiä mitenkään mahdollisina parisuhdekumppaneina?

Minä kyllä saattaisin vartaloltani olla hyvinkin tämmöisen "miehen" "vaatimukset täyttävä". Mutta senkaltainen mies ei kuitenkaan korviensa välistä ainakaan täytä minun vaatimuksiani. Joten me ei olla sopiva pari.

Mies etsiköön parinsa. Minä olen jo omani löytänyt.

Vierailija
12/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatia saa, kunhan tajuaa ettei niitä vaatimuksia huudella kovaan ääneen naisehdokkaalle saati kaikille vastaantulijoille. Kaikilla on joitain vaateita mutta hyvätapaiset pitävät tietyt asiat omana tietonaan.

Vierailija
13/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa - tai hänen suorastaan pitää vaatia, mutta naiselta ei saa vaatia. 

Pätee ihan joka asiassa. 

Miten niin naiselta ei voi vaatia?

Aina voi vaatia, eri asia on saako haluamaansa, mutta tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Vierailija
14/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä olin tulossa kirjoittamaan.

Totta kai kuka tahansa voi vaatia mitä vaan, mutta näin kumppanin kohdalla kannattaa valinta kohdistaa mieluummin sellaiseen henkilöön, joka on myöskin kiinnostunut pitämään vartalonsa kunnossa, kuin johonkin ei niin urheilulliseen tyyppiin. Saa molemmat mitä haluaa. Ja tietysti on hyvä tilanne, jos se ihminen sattuu muutenkin olemaan kiinnostava ja yhteistä löytyy muutakin kuin ne täydelliset vartalot.

Vierailija
15/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo listaukset naisten ominaisuuksista alkaa mennä naurettavan puolelle, kun avauksissa lukee "vaatimukset naisille" ja "naiset, miksi ette näytä tältä *lista*". Vaatimuksia saa tietenkin olla, mutta kun ne kohdistetaan kaikkiin naisiin. Miksei se riitä, että löytyy yksi vaatimukset täyttävä nainen, joka vielä tykästyy sinuun? Miksi vielä pitää vaatia muita naisia näyttämään samalta?

Vierailija
16/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko.

Mutta jos alkaa jo tapailla saati seurustella jonkun naisen kanssa ja sitten alkaa vaatia että pitäisi muokata vartaloa silikonein tms on kyllä alta arvostelun.

Etsi kaikessa rauhassa nainen jonka vartalo on täydellinen ( jos sellaisen saat) ja ole tyytyväinen.

Totta ja näinhän se pitäisi naistenkin toimia, etteivät ota miestä joka on projekti vaan miehen jonka hyväksyvät sellaisenaan.

AP

Vierailija
17/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti uhriuduit tilanteessa, jossa 2/3 avioerosta on naisten alulle panemia. "Mies heittää pihalle heti..." Muahhahahaa! Hyvin sä vedät, nainen. :D

Vierailija
18/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen ex, lasteni isä, jonka mielestä painoindeksissä 20 mun  reisiä olis täytynyt muokata ylhäältä samanlaisiksi kuin hänellä...O-Ou...

No hän jätti minut lopulta naisen takia, jolla on varmaan samanlaiset reidet, sillä näyttää joko syöpäpotilaalta, anorektikolta tai narkkarilta....ovat saman näköisiäkin keskenään ja seksi kuulemma parasta ikinä! :D

Ite sain ihanan miehen, joka keskustelee ja on fiksu. Meidän lapset jo isoja ja tuon kanssa ajattelin kyllä viettää loppuelämäni. Hänelläkin on pieni massu, mutta jos exän pisteet oli kouluarvosanoilla kokonaisuudesta  6/ 10, niin kyllä nykyinen saa 8+. Parantamisen varaa olisi parissa asiassa toki, mutta niin on itselläkin.

Vierailija
19/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä haittaa jos kaikki naiset eivät nyt ole semmoisia että näkisivät mustavalkoiset "vaatimukset" esittäviä miehiä mitenkään mahdollisina parisuhdekumppaneina?

Minä kyllä saattaisin vartaloltani olla hyvinkin tämmöisen "miehen" "vaatimukset täyttävä". Mutta senkaltainen mies ei kuitenkaan korviensa välistä ainakaan täytä minun vaatimuksiani. Joten me ei olla sopiva pari.

Mies etsiköön parinsa. Minä olen jo omani löytänyt.

Se ei olekaan ongelma, että nainen ei syty ko. miehistä, vaan se jos aletaan valittaa siitä millaisia nämä miehet ovat.

AP

Vierailija
20/69 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minäkin vaadin mieheltä mallitasoista ulkonäköä ja sitä, etgä on ihan jumala sängyssä Sainkin sellaisen ja olin sinkkuna pitkään ennen sitä, kunnes tapasin sen täydellisen. Jokainen ottakoon parhaimman minkä saa. En kyllä ollut niin törppö, että olisin rumille tai keskiverroille miehille sanonut syytä, mikseivät kelvanneet, vaan 'se johtuu minusta ei sinusta'. Tosin kannattaa muistaa, että kaikkea ei saa samassa paketissa, esim luonteesta voi joutua tinkimään. Mieheni exä oli missi ja kuulemma sekä äärimmäisen tyhmä että vittumainen kiukuttelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi