Olenko lesb0?
En syty miehistä, suomalaisista ainakaan, kuin tosi harvoin. Ne on niin rumia ja epäseksikkäitä; kaljamahat, kukkoileva asenne ja ruma naama. Jotkut latinomiehet machoasenteineen kyllä kelpaisivat. Tuntuu että suomalaiset miehet vaan on niin riisuttuja kaikesta miehekkyydestä ja ressukoita. Teen kaiken itse paremmin ja pärjään ilman miehiä, sekä yhdellä katseella saan niille luun kurkkuun kun olen aika kovaluonteinen nainen kaunnista ulkonäöstäni huolimatta. Miehissä ei noin keskimääräisesti vaan ole tarpeeksi munaa minulle. Nyt olen alkanut haaveilla naisista. Sellaisesta vähän karskista ja itsevarmasta, ei mistään kaunottaresta. Olenko oikeasti lesbo vai vaan suomalaisen tasa-arvon kastroimien miehien takia aseksuaali?
Kommentit (7)
Et ole vaan tutustunut kaikkiin suomalaisiin miehiin vielä.:) Kyllä sellaisia miehiä varmaan jostakin löytyy, jotka eivät kittaa kaljaa päivätolkulla.:)
sä voit olla bi, tietyillä fetisseillä maustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan tutustunut kaikkiin suomalaisiin miehiin vielä.:) Kyllä sellaisia miehiä varmaan jostakin löytyy, jotka eivät kittaa kaljaa päivätolkulla.:)
Olen aina ollut vain miesten kanssa suhteissa, mutta nyt esim Tinderissä tuntuu että näen vain viehättäviä naisia ja miehet eivät kiinnosta yhtään. Ihan tavallisen näköiset naiset ovat minusta kauniita koska heistä huokuu sisäinen kauneus ja syvällisyys. Miesten kohdalla näin on hyvin harvoin. t. AP
Käy katsomassa Ylen Areenasta sarja Rebellion. Frances saa aikaan minussa eroottisia tuntemuksia.
Ehkäpä voisit tulla sen verran vastaan, että tiirailisit vaikkapa suomalaisen ja latinon väliseutuville. Kartasta katsoen suunnilleen lounais-Saksaan. Olen vakuuttunut,että nyt lähtemällä rohkeasti voit vielä kuoria kerman päältä ja saavuttaa tavoittelemasi onnen Eifel-vuoriston pikkukaupunkien pittoreskeilla kesäjuhlilla. Ja mikä ihaninta: Schwarzwaldilainen lehmä koristellaan kesällä todella kauniiksi värikkäin somistein. Hyvää päivänjatkoa.
Olet lesbo. <3