Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut naiseen - vaikka olenkin hetero perheenäiti. ov

Vierailija
03.06.2016 |

Onhan tämä aloitus nyt viime päivien uutisoinnin valossa vähän kulunut, mutta tämä on nyt minulle totisinta totta. Olen siis ihastunut toiseen naiseen. Minulla on kuitenkin aviomies ja lapsia, ja olen oikein tyytyväinen elämääni. Tai siis ainakin luulin olevani.

Olen jollain tasolla ollut bi-curious koko ikäni, mutta en ole koskaan edes suudellut naista. Lähinnä pidän useita (tunnettuja) lesboja kuumina, ja olen joskus miettinyt miltä tuntuisi koskettaa naista. Tähän asti olen kuitenkin kuvitellut, ettei kiinnostukseni voi kohdistua "oikeisiin" naisiin, koska en ikinä aiemmin ole ihastunut keneenkään. Mutta nyt sattui kohdalle sellainen nainen, että kolahti heti ja kovaa!

En oikein osaa lukea häntä, että onko tunne molemminpuolinen. Hänkin on naimisissa (miehen kanssa), mutta jotain jännää kemiaa meidän välillä tuntuu olevan. Ainakin viihdymme yhdessä erittäin hyvin, vaikka juuri tapasimme.

En ole kuitenkaan missään nimessä valmis toimimaan asian tiimoilta mitenkään. Olemme samassa työpaikassa, enkä muutenkaan ole halukas kyseenalaistamaan nykyistä liittoani. Nämä tunteetkin varmasti laimenevat alkuhuuman jälkeen, kunhan vain maltan pitää mieleni kurissa. Mutta kumman kovaa kyllä iski!

En oikeastaan edes tiedä mitä haen tällä kirjoituksella, kohtalotovereita ehkä. Onko muita heteroita, jotka ovat liki nelikymppisenä löytäneet itsensä näistä tunnelmista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lesbosuhteessa oleva hetero. Kyllä sen saa ihan itse määritellä, eikä se ole niin yksinkertaista. Olin heterosuhteessa ja sain lapsen jonka jälkeen rakastuin naiseen ja aloitin elämän lesbosuhteessa. Silti olen mielestäni hetero eli ihan tavallinen ihminen. Rakastuin parhaaseen ystävääni. Ystävyys on enemmän kuin rakkaus.

Vierailija
22/33 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lesbosuhteessa oleva hetero. Kyllä sen saa ihan itse määritellä, eikä se ole niin yksinkertaista. Olin heterosuhteessa ja sain lapsen jonka jälkeen rakastuin naiseen ja aloitin elämän lesbosuhteessa. Silti olen mielestäni hetero eli ihan tavallinen ihminen. Rakastuin parhaaseen ystävääni. Ystävyys on enemmän kuin rakkaus.

Mutt jännä että haluat kuulua just siihen etuoikeutettuimpaan ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääpeli Väinämöinen kirjoitti:

AP:

Et varmastikaan ole lesbo tai bii tai mitä omituisia otuksia niitä nykyään onkaan. Sinulla on vain mennyt kaali sekaisin tästä valtavasta seksuaalivähemmistöindoktrinaatiosta jota vyöryy päin näköä kaikkialta näinä hulluina maailmanaikoina. 

Sinulla on perhe, jonka kanssa olet ollut - ja olet -  onnellinen, ja sehän se terve elämäntapa onkin. Keskity mieheesi ja lapsiisi, ja jatka onnellisena elämistä. Lesboilua ja biieilyä et tarvitse mihinkään.

Nämä homoilut ja lesboilut ovat ylijalostettujen ja liian monessa sukupolvessa omien lähisukulaistensa kanssa paritelleitten pikku muotovaliokoirien hommia; siis sellaisten räksyttävien fifien.

Ja numero 2: on vain mies ja nainen, jotka tuntevat tervettä seksuaalista vetoa toisiinsa, tai sitten ei. Jälkimmäisessä tapauksessa on kyse homoista ja lesboista. Ei ole olemassa mitään "seksuaalijanaa", ei "seksuaalisuuden moninaisuutta", ei "kolmatta sukupuolta" eikä neljättä eikä viidettä eikä 5.1,5.2, 5.3 sukupuolta, eikä 8.1, 8,5 jne. Tuollaiset jutut ovat ihan fuulaa.

Asia on hyvin yksinkertainen: on mies ja nainen; on molo ja kolo. Molemmat saavat tyydytyksen, kun molo menee sinne koloon. Mitään erikoisuuksia ja poikkeavuuksia tästä ei tarvita.

Jaahas. Ja saatko sinä turvaa tästä ajatuksesta?

Jos, niin mikä sinua pelottaa?

Ei, en saa turvaa siitä. Kysymys on aivan yksinkertaisesta asiasta, jonka kieltäminen on sama, kuin yrittäisi painovoimaa vastaan kiukutella.

Minua pelottaa monikin asia: sairastumisten mahdollisuus, maailman epävakaus ja sotien sekä luonnonmullistusten uhat, oma ja läheisteni pärjääminen taloudellisesti ja sosiaalisesti ja näin kesäaikana esim. hyönteiset.

Vierailija
24/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Halaus. Olen 40+. Tiedän just miltä susta nyt tuntuu.  En ole ikinä ollut ennen ollut naisen kanssa, en edes suudellut. Talvella uusi työkaveri tuli, hänestä tuli mun erittäin hyvä ystävä ja helmikuussa mentiin ulos juhlimaan yhdessä. Mun kertomukseen kuuluu se että asun miehen kanssa mutta ei ole ollut seksiä moneen vuoteen, ollaan vain kavereita ja puhuttu jo erosta. Parin kuukauden jälkeen päädyttiin sänkyyn, alusta asti ollut erittäin vahva yhteenkuuluvuuden tunne, kuin olisi mun soulmate - aivan upea tunne että tässä iässä löytyi tämmöinen ystävä - ajattelin jo ennen sitä askelta. Tunne vain kasvoi, viesteihin alkoi tulla flirttailua ym. Ja pari kk sitten tapahtui ja siinä nyt sitten ollaan. Pois en pääse enkä halua, tarve olla lähellä on niin suuri ettei voi selittää. Tunne kun hän on lähellä ja kun jutellaan, katsellaan silmiin jne...sanoinkuvaamaton. Enkä olisi voinut kuvitellakaan tämmöistä. En tiedä miten tämä loppuu sillä olosuhteiden takia meidän täytyy elää salassa AINA. Olen onnellinen. Seksi naisen kanssa on uskomaton, se lämpö, läheisyys, connection, tunne, ei kiirettä, katseita...sitä ei voi selittää vaan täytyy kokea...jos tämä ei ole aitoa niin mikään ei ole. ....Onnea sun elämässä, mitä ikinä tapahtuikaan. Jos on syvä yhteys voi olla ettet pääse ikinä pois siitä tunteesta ja alat kärsiä, eikä niinkään voi elää....

Vierailija
25/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
26/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se muuten niin mene, että itse voi määritellä itsensä ja muiden on juuri se määrittely nieltävä. Ei mene niin.

Voit toki uskotella itsellesi ihan mitä vain, mutta seksuaalimääritelmät ovat ihan yleisesti perusteltavissa kiinnostuksen suuntautumisella tiettyihin kohteisiin. Ei niin, että haluat rakastella naisten kanssa ja samalla olisit hetero. Edelleen noin voit sanoa itse, muttei se bi-seksuaalia heteroksi muuta tms.

Eipä sitä voi ihonväriäkään itse määritellä. Homot ovat tehneet paljon sen eteen työtä, että homous on nimenomaan ominaisuus, jota ihminen ei itse voi valita.

Vierailija
27/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/33 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole hetero vaan biseksuaali.

Vierailija
29/33 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä mitä on? itse kiinnostun ihmisesti, ei sukuelimistä.

Vierailija
30/33 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
31/33 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla?

Vierailija
32/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa naisystävääni, vaikka asun miehen kanssa. En koe että olisin uskoton sillä meillä ei seksielämää lainkaan miehen kanssa. En ole ikinä ajatellut olevani biseksuelli mutta myönnän että näköjään olen. Ihanaa on kaikinpuolin, se läheisyys ja lämpö....wau...

Vierailija
33/33 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai oot uskoton...