Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pysyä nuoren näköisenä näillä seteillä? :)

selleri
03.06.2016 |

Olen 19 vuotias, ja haluaisin tietää että saako näillä tavoilla pidettyä yllä "nuoruutta" Pituutta 163, painoa 48kg jos se jotain nyt sattuu kiinnostamaan. Aion kyllä sitten ottaa botoxia vanhempana ja rintoja korjauttaa jos vanhemapana tulee tarvetta, mutta nyt haluan ylläpitää vielä luonnollisin keinoin. En aio ikinä lopettaa ulkonäköni huoltamista tai niin sanotusti "rupsahtaa", äitini on noin 50 vuotias ja näyttää 35 vuotiaalta vaikka ei pidä huolta itsestään, eli varmaan geenit ainakin löytyy.

-Treenit 3-5 kertaa viikossa, perus salitreeniä mutta ei ole tavoitteena olla mikään muskelinainen. Treeniä takana 3 v.
-En ota aurinkoa, käytän aurinkovoidetta, itseruskettavavia voiteita käytän etten olisi albiino mutta ei överisti
-syön terveellisesti ja monipuolisesti, juon vettä 2-4 litraa päivässä, en käytä alkoholia erikoisemmin, kerran kuukaudessa tai harvemmin, en tupakoi, en juo kahvia
-Rasvaan ihoa aamuisin ja illoin, käytän silmänympärysvoidetta aamuin illoin, kuorin ihon kerran viikossa, en sauno, kasvonaamio kerran viikossa.

En tiedä jäikö tästä jotain mainitsematta :) ulkonäköön tulee pistettyä aikaa ainakin 2 tuntia päivässä, treenejä ei ole laskettu mukaan.

Rasvat on valittu 20 vuotiaalle sopivista "anti-age" tuotteista. Mutta saa ehdottaa joitain hyviä rasvoja ja silmänympärysvoidetta tämän ikäiselle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari vuotta vanhempi ja meillä aika samat rutiinit mutta alkoholia menee kyllä paljon enemmän. Hymyryppyjä on jo nyt /: mutta kyllä tuo rutiini kuulostaa hyvältä. Aika vaativalta vaikutat. Itse käytän jotain perus markettivoiteita kun ei oo rahaa läträtä kalliimpia

Vierailija
2/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota listaa lukiessa tulee mieleen se vanha vitsi, jossa 100-vuotias kertoo ettei ole koskaan tupakoinut, juonut, ei valvonut eikä heilunut naisten kanssa. Ja toinen ihmettelee (syystäkin): Mitä itua on ollut elää 100-vuotiaaksi...? :)

Vierailija
4/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty ruoka vaikuttaa paljon. Siitä et kertonut mitään, joten vaikea vastata.

Vierailija
5/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiabsolutisti kirjoitti:

Itse olen pari vuotta vanhempi ja meillä aika samat rutiinit mutta alkoholia menee kyllä paljon enemmän. Hymyryppyjä on jo nyt /: mutta kyllä tuo rutiini kuulostaa hyvältä. Aika vaativalta vaikutat. Itse käytän jotain perus markettivoiteita kun ei oo rahaa läträtä kalliimpia

On tapana vaatia elämän jokaisessa asiassa kaikki mahdollinen, keskiverto ei kelpaa. Kyllä mäkin saatan mennä viettämään iltaa mutta en vaa ryyppää :d

-ap

Vierailija
6/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa kannattaa harrastaa, ja venytellä. Ei se näkö, vaan se olemus. Kun ilmeilen ja hyppelehdin kuin juustohampurilaisen syönyt teini, luullaan mua 17 vuotiaaks. Kun selitän puhelimessa alaiselleni kuinka toimia tilanteessa XXX näytän 27 vuotiaalta bisnesnaiselta.

Vierailija
7/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps mitä antiagei käytät? Ite käytän nivean perusrasvaa kun se on yksinkertasesti saanu mun naaman hehkumaan :-D kamalan paksua mutta parasta!

Vierailija
8/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "nuoren näköisenä pysyminen" on  enimmäkseen perintötekijöistä kiinni. Muta tosiaan geenejä voi auttaa terveellisillä elämäntavoilla :)

Vierailija
9/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön noin 1300-1600 kaloria riippuen päivästä. pieniä aterioita noin 5. Erilaisia vihanneksia, pinaattia, kananmunaa, sosekeittoja, hedelmiä, papuja, tummaa riisiä, kanaa, salaattia yms. En käytä paljoa eläintuotteita mutten kuitenkaan ole vielä vegaani. Hyvin monipuolisesti. Leipää, sokeria ja suolaa en pahemmin käytä.

Vierailija
10/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksikymppinen tarvi anti age rasvoja. Ihon oma kollageenituotanto pitää ihon kunnossa. Mä oon 35v ja nyt vasta aloittelen sellaisia voiteita. Suurin osa niistä perustuu ihoa turvottavaan vaikutukseen, ei ne "imeydy" syvälle ihoon. Onhan näistä puhuttu.

Geenit vaikuttavat eniten ja auringon välttely eli jatka samaa rataa ja hyvä tulee. Hyviä rasvoja ruokavalioon ja muista uni! Ei niitä torkkuja turhaan kutsuta kauneusuniksi.

Vierailija
11/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringolta kannattaa suojautua kunnolla ja nuorena, nyt kun markkinoilla on vielä hyvät suojakerrointuotteet olemassa jotka jopa vedenpitäviä. Useimpien noin 40v ylöspäin ikäisten nuoruudessa ei pahemmin auringon tai solariumin vaaroista puhuttu. 

Ystävättäreni joka on 39v ja jolla todella hyvä ja tasainen melko rypytön iho eli näyttää ikäistään nuoremmalta, ei ole koskaan varsinaisesti ottanut aurinkoa ja käyttänyt aina aurinkosuojaa, sai ihotautilääkärin ihoanalyysissä selvillä että hänen kasvojensa syvyyksissä on valovaurioita ja tummia läikkiä on ilmestymässä kasvoihin ennen pitkää! Nimittäin uv-säteet ulottuvat ulkona varjoon saakka, tai auton lasin läpi! Oli kuulemma herättävä kokemus. Niitä pystyy korjaamaan c-vitamiinipitoisilla tuotteilla tai hoidoilla jonkin verran, muttei kaikkea. Siksi ennaltaehkäisy on parempaa ja halvempaa kuin jälkihoito ja noihin auringon aiheuttamiin vaurioihinhan ei sitten mitkään botoksipiikit tai kasvojenkohotukset koskaan tehoa.

Vierailija
12/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tuossa tärkeimmät on, terveet elintavat ja auringon ja liiallisen alkoholin + sokerin + tupakoinnin välttely siis. Vanhempi emäntä (33 jota luullaan muuten usein 25 vuotiaaks) kuitenkin vielä tätimäisesti muistuttaa, että olet nyt nuori ja nätti, 2 h pelkkään ulkonäköön päivässä on aika paljon aikaa, muistathan että elämässä on muitakin onnenaiheita! Kerran oli tutkimus, jossa ryppyisiä vanhoja naisia pidettiin kyllä vanhempina, mutta myös ystävällisemmän ja lämpimämmän oloisina kuin ns. täysillä ikääntymistä vastaan taistelleita. En nyt tarkoita että yhtäkkiä heittäisit kaiken ranttaliksi, mutta kohtuus tuo yleensä pidemmän onnen elämässä.

Vierailija
13/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon suojaus ja kosteutus tärkeää, mutta ne anti-agetuotteet tosiaan käyttöön vasta kolmenkympin kieppeillä.

Vierailija
14/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön noin 1300-1600 kaloria riippuen päivästä. pieniä aterioita noin 5. Erilaisia vihanneksia, pinaattia, kananmunaa, sosekeittoja, hedelmiä, papuja, tummaa riisiä, kanaa, salaattia yms. En käytä paljoa eläintuotteita mutten kuitenkaan ole vielä vegaani. Hyvin monipuolisesti. Leipää, sokeria ja suolaa en pahemmin käytä.

Noilla syömisillä olet ryppyinen jo keski-ikäisenä.

Vierailija
15/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaksikymppinen tarvi anti age rasvoja. Ihon oma kollageenituotanto pitää ihon kunnossa. Mä oon 35v ja nyt vasta aloittelen sellaisia voiteita. Suurin osa niistä perustuu ihoa turvottavaan vaikutukseen, ei ne "imeydy" syvälle ihoon. Onhan näistä puhuttu.

Geenit vaikuttavat eniten ja auringon välttely eli jatka samaa rataa ja hyvä tulee. Hyviä rasvoja ruokavalioon ja muista uni! Ei niitä torkkuja turhaan kutsuta kauneusuniksi.

Kirjoitin tekstissä "anti-age" siksi koska eri ikäisille on erilaisia rasvoja joissa eri aineita. 20 vuotiaille on omat rasvansa jotka enemmänkin vain ylläpitää kosteutusta mutta ei siloita niitä ryppyjä koska ei ole mitään siloitettavaa. Monissa purkeissa lukeekin mille ikäryhmälle rasva on suunniteltu

-ap

Vierailija
16/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lisää ap ruokavalioosi hyviä rasvoja jos haluat rypyttömän ihon. Muutenkaan kroppaa ei kannata totuttaa liiaan pienille kaloreille, mitä teet kun ikä väistämättä hidastaa aineenvaihduntaa? Jos teet kunnon salitreenin, ei sen päälle syöty terveellinen ruoka lihota vaan lisää vaan vähän lihasta.

Vierailija
17/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla syömisillä olet ryppyinen jo keski-ikäisenä.

Miksi muka? Ei mulla ainakaan ole nälkä ja hiukset kynnet yms kasvaa vahvana. Ei puutostiloja eikä mitään ongelmaa. Ei se kalorimäärä kaikkea kerro enemmän se sisältö.

-ap

Vierailija
18/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä, pähkinöitä ja avokadoja,koska hyvällä rasvalla on merkitystä.

Vierailija
19/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuossa on ihan hyvät peruseväät. Itse jättäisin ne haitalliset itseruskettavat suihkeet pois ja käytä voiteita, jos on pakko.

Lisäksi tuo ihonhoitorutiini on liiallinen tuohon ikään. Selviät paljon vähemmällä ja halvemmalla.

Kaikken tärkein jokaisen anti-age -menetelmä on ihon suojaaminen UV-säteiltä (voiteet, vaatteet ja keskipäivän auringon välttely). Sen lisäksi juuri alkoholi ja tupakka vaurioittavat ihoa eniten.

Tuon lisäksi noin nuorena tarvitset vain simppelit ihonhoitotuotteet. Tärkein niissä on valita herkän ihon tuotteet: ei alkoholia, ei hajusteita eikä herkistäviä kasviuutteita. Miksi? Koska vanheneminen on itseasiassa tulehduksenkaltainen prosessi kehossa. Koska ärsyttävät ja allergioivat tuotteet aiheuttavat samankaltaisen tulehduksen ihoon, ne vanhentavat ihoa, kuivattavat ihoa ja heikentävät sen vastususkykyä ja kykyä uusiintua.

Lisäksi UV-säteiden vaikutuksesta alkoholi, hajusteaineet ja jotkin kasvi-aineet voivat muuttua haitalliksi iholla. Laimein esimerkki on se, että ihoon tulee ns. maksaläiskiä, jotka lisäävät vaikutelmaa ikääntyvästä ihosta. Alkoholi myös kuivattaa ja ärsyttää ihoa ja UV-säteet sekä kuumuus lisäävät ongelmaa.

Et puhunut hiuksista mitään, ne ovat kuitenkin naisen kruunu, sanotaan. Muista välttää hiusvärejä ja lämpökäsittelyjä, yms. Muista, että kosteat hiukset ovat hyvin arat vaurioitumaan, joten kuivata hiukset luonnollisesti ja kohtele niitä hellävaroin.

Muut asiat riippuvat sitten geeneistä, siitä miten hyvin pystyt hallitsemaan stressiä eli elämään tyytyväisenä, ja hyväksymään se että vanhenemme kaikki ja myös sairaudet yms. vanhentavat meitä.

Vierailija
20/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyä, pähkinöitä ja avokadoja,koska hyvällä rasvalla on merkitystä.

Juu noitakin menee jo :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan