Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut hakemaani virkaa koska olen pienten lasten äiti

Vierailija
03.06.2016 |

Muuten olen virkaan pätevä ja testeissä sain arvosanan 5/5 eli minut koettiin sopivan erittäin hyvin työskentelemään hakemaani virkaan.

Onko kukaan muu kokenut samanlaista kohtelua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä valitullakin (miehellä) lapsia vai oliko lapseton?

Vierailija
22/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkö olitkin vain huonompi kuin joku muu? Mitä sinä siinä lapsiasi syytät pässi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on arkipäivää työssä oleville naisille. Myös naisvaltaisilla aloilla. Mä käytän sitä nyt valttikorttina. Kerron että lapseni ovat jo koulussa ja itsenäisiä. Perseestä, mut mikäs teet. Sain vakipaikan kyl heti esikoisen jälkeen, mut kun tein vielä 2 lasta, sain kuittailua niistä.

Vierailija
24/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua palkattu kun tiesivät että roikut kaiket päivät palstalla.

Vierailija
25/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko AP nyt kertoa, että mistä päätteli vanhemmuuden olleen se kielteisein päätöksen perustelu. Vai keksitkö ihan itse koko homman?

Vierailija
26/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko AP nyt kertoa, että mistä päätteli vanhemmuuden olleen se kielteisein päätöksen perustelu. Vai keksitkö ihan itse koko homman?

Ap jo kertonyt mistä päätteli. Hän oli ainoa hakija, joka oli nainen ja tästä hän teki kyseisen päätelmän.

Vierailija
27/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä työnantaja tiesi, että sinulla on pieniä lapsia?

Vierailija
28/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jo kertonyt mistä päätteli. Hän oli ainoa hakija, joka oli nainen ja tästä hän teki kyseisen päätelmän.

Ja kaikki ovat raivokkaasti hyökkäämässä aloittajan kimppuun ja yrittämässä tukkia hänen suunsa. En tiedä tästä tapauksesta enempää kuin muutkaan, mutta on typerää kuvitella että kukaan työnantaja ei antaisi tuon asian vaikuttaa päätöksiinsä. Lähes joka perheessä nainen ottaa vastuun lapsista ja on siksi hankala työntekijä. Tähän tarvitaan kiireesti lakimuutos, muu ei auta. Kun perheet eivät pysty itse reiluun työnjakoon.

Vierailija
29/29 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on se että virka menee palvelussuhteen pituuden, eikä minkään muun, mukaan. Kaveri oli kakkosen kanssa äitiyslomalla, kun hänet valittiin virkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi