Olisiko hellimispalvelulle kysyntää?
Olisikohan hellimispalvelulle kysyntää? Tällaista bisnestä harkitsen.
mies
Kommentit (8)
Onko sinulla mielessä jokin tietynlainen asiakaskunta vai otatko vastaan kaikki halukkaat asiakkaat?
Se on jo olemassa. Halaajat.fi. Mutta ei se ole mahdollista, hussinnaksi se menee kummiski
Onhan nyt muutenkin yleistymässä hugbuddy-ilmiö fuckbuddyjen rinnalle. Eli hugbuddyn kanssa ollaan helliä mutta ei sekstailla.
Voisko se olla puolisosiaalinen. Eli siis pano olosi hinnoiteltu korkealle, mutta oikeaa halausta köyhät saisivat ilmaiseksi
Tätähän on jo vapaaehtoistyönä eli siis ystäväpalvelua. Ja Joensuussa ja Kemissä kyllikit halailee ihmisiä. Maksullisuus tuntuu jotenkin oudolta, että tuleeko auttamishalu silloin sydämestä..
Minä kaipaisin toisinaan lämmintä ja luotettavaa miestä, joka halaisi minua. Mutta en halua maksaa halauksesta, se tuntuisi inhottavalta. Voisin kyllä korvata palveluksen jollakin muulla tavalla, vaikka leipoa jotain tai tehdä pieniä korjausompelutöitä, tai mitä mies nyt sattuisi tarvitsemaan.
Oletko jo tehnyt kannattavuuslaskelman, kilpailijakartoituksen (mm. edellä mainitut tahot) ja asiakaskartoituksen? Uskallan ihan ilman kirjallisia laskelmia veikata, että ei Suomen kokoisessa maassa toimisi kannattavasti.
Eiköhän niille ole. Itse en ostaisi, mutta yksinäiset vanhukset voivat varmasti olla kiinnostuneita.