Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko hellimispalvelulle kysyntää?

Vierailija
03.06.2016 |

Olisikohan hellimispalvelulle kysyntää? Tällaista bisnestä harkitsen.
mies

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niille ole. Itse en ostaisi, mutta yksinäiset vanhukset voivat varmasti olla kiinnostuneita.

Vierailija
2/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mielessä jokin tietynlainen asiakaskunta vai otatko vastaan kaikki halukkaat asiakkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo olemassa. Halaajat.fi. Mutta ei se ole mahdollista, hussinnaksi se menee kummiski

Vierailija
4/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt muutenkin yleistymässä hugbuddy-ilmiö fuckbuddyjen rinnalle. Eli hugbuddyn kanssa ollaan helliä mutta ei sekstailla.

Vierailija
5/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se olla puolisosiaalinen. Eli siis pano olosi hinnoiteltu korkealle, mutta oikeaa halausta köyhät saisivat ilmaiseksi

Vierailija
6/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän on jo vapaaehtoistyönä eli siis ystäväpalvelua. Ja Joensuussa ja Kemissä kyllikit halailee ihmisiä. Maksullisuus tuntuu jotenkin oudolta, että tuleeko auttamishalu silloin sydämestä..

Vierailija
7/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin toisinaan lämmintä ja luotettavaa miestä, joka halaisi minua. Mutta en halua maksaa halauksesta, se tuntuisi inhottavalta. Voisin kyllä korvata palveluksen jollakin muulla tavalla, vaikka leipoa jotain tai tehdä pieniä korjausompelutöitä, tai mitä mies nyt sattuisi tarvitsemaan.

Vierailija
8/8 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo tehnyt kannattavuuslaskelman, kilpailijakartoituksen (mm. edellä mainitut tahot) ja asiakaskartoituksen? Uskallan ihan ilman kirjallisia laskelmia veikata, että ei Suomen kokoisessa maassa toimisi kannattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan