ex?-miesystävä tulee hakemaan rahaa lainaan, kuinka käyttäydyn tilanteessa?
En tiedä, onko kaikki ohi väliltämme vai ei, vähän roikkuu ilmassa. Mutta, tiedän jo etukäteen, että jos päästän, se jää tänne notkumaan, pussailee ja hipeltää------ haluaisin sitä niin, mutta kun väkisinkin tulee mieleen, että se tekee sen vain saadakseen lainaa. ( tosin, viimeksi, kun se kävi maksamassa lainansa takaisin, hipelsi ja pussaili, vietettin aikaa yhdessä ym, mutta---- ei suostunut menemään loppuun asti, eli sänkyyn, se kyllä loukkasi)
Eli--- lyönkö vaan kylmästi fyrkat käteen ja ohjaan ulos?
Annan sen notkua täällä, vietetään aikaa yhdessä, mutta en anna sen koskea minuun?
Annan mennä vaan ja otan vastaan mitä tulee? (ja mahdollisesti saan taas pakit seksistä...)
Että pitikin luvata lainaa....
Kommentit (16)
Peruutat tarjouksesi. Ilmoitat, että uusi miehesi tarvitsi rahat, joten sinulla ei ole lainata hänelle mitään.
AAARRRRGGGHHHH!!!!
mistä näitä jessikoita sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Lainaat rahaa jollekin jannulle joka kohtelee sua paskasti? Mä en edes puhuisi tuolle tyypille.
Tiedän.... olen luvannut auttaa, miehellä tiukka tilanne, mutta ei tämä tunnu yhtään hyvältä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko idiootti? Lainaat rahaa jollekin jannulle joka kohtelee sua paskasti? Mä en edes puhuisi tuolle tyypille.
Tiedän.... olen luvannut auttaa, miehellä tiukka tilanne, mutta ei tämä tunnu yhtään hyvältä. ap
Peruuta. Ja tee se viestillä ennen kuin mies tulee paikan päälle, kun kerran tiedät että sinulla voi olla vaikeaa se. Sanot vaan ettet voikaan lainata, ei tarvitse edes keksiä tekosyytä. Jos alkaa jankata, sanot että et vaan voi. Nyt nainen tsemppiä kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruuta. Ja tee se viestillä ennen kuin mies tulee paikan päälle, kun kerran tiedät että sinulla voi olla vaikeaa se. Sanot vaan ettet voikaan lainata, ei tarvitse edes keksiä tekosyytä. Jos alkaa jankata, sanot että et vaan voi. Nyt nainen tsemppiä kehiin!
tuntuisi aivan hirveältä tehdä se, koska miehen hänen lapsensa tapaaminen on siitä kiinni. Tilanne on jotain niin kamalaa, että ei löydy edes sanoja siihen:(
-ap
Käyttäydyt niin ettet avaa sitä ovea. Hakekoon fyrkkansa muualta, mikä lammas sä olet? Kasvata selkäranka ja toivota se suoraan helvettiin.
Mistä sen selkärangan saa tähän hätään??? ap
Kato kyllä nää auervaarat osaa vedota. Vai ihan lapsi jää tapaamatta, nyyh nyyh. Tosiasiassa äijällä rahat loppu ja uus daami pitäis viedä treffeille ja sinä uskot kaiken. Oikeesti nainen! Nyt loppu tolle hyväksikäytölle!
Aukaise ovi ja anna rahat. Sano, että sulla on nyt kiire.
Vierailija kirjoitti:
AAARRRRGGGHHHH!!!!
mistä näitä jessikoita sikiää?
Älä nyt hermostu, provohan tämä. Pisteitä on paljon, tässä ap:lle muutama ,,,,,,,,,,, ja !!!!!!!!! ja ??????? ja vielä .......... jos sattuu loppumaan.
Avaa ovi ja hymyile. Kysy paljonko rahaa. Pyydä allekirjoitus ja nimenselvennys lainasopimuksen. Anna rahat laskien ääneen. Kysy saako olla muuta? Jos ei, niin toivota hyvää viikonjatkoa ja sulje ovi. Näin ne pankissakin toimivat?
Mikä tuo tuommonen äijä on joka ex-naisestaan rahaa lainailee? Lompakkoloinen?
Kunnon panot kaupan päälle.
Voi suorittaa korot seksillä?
Siis et kai sä tosissasi meinaa lainata rahaa sille? Nyt valot päälle!