Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko kysyä mieheltä tuntuuko pilluni löysältä?

Vierailija
02.06.2016 |

Vai jatkanko vain itsevarmana touhuamista? Ratsastamisessa erityisesti olen varma että pilluni tuntuu löysääkin löysemmältä, semmoselta Messukeskukselta. Hävettää :D Ollaan oltu kyllä 2 vuotta yhdessä, mutta jos mainitsen nii alkaakohan mies oikein pohtimaan joka kerta että tämä on löysä. Ja kyllä, harjoitan lantionpohjalihaksia, en vain osaa oikein käyttää niitä seksin aikana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin jonkun paikallisen horon kanssa naimisissa kun uskot hänen tuntevan kaikki pillut.

Vierailija
2/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaa kysyä, niin sitten on parempi myös hyväksyä valittamatta epämieluisakin vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskaltaa kysyä, niin sitten on parempi myös hyväksyä valittamatta epämieluisakin vastaus.

Joo ei se haittaa :) Nrolle 2 myös, tarkoitin, että jos mies miettii mielessä aina Eih taas tätä asentoa kun tässä tunnut löysimmältä. Niin en enää väkisin mene päälle.

Vierailija
4/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kehdannut. Yhteisiä vuosia 18 Toisinaan on ollut löysä ja toisinaan ihanan tiukka.

Nykyään on taas tiukka. Olen jumpannut määrätietoisemmin, eikä mies vielä kunnolla pane(tai mä ratsasta), ennenkuin olen skruitannut.

Vierailija
5/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysymys. Ei siihen kukaan järkevä mies vastaa rehellisesti.

Vierailija
6/6 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluuksia sitä vaan tuollasella kysymyksellä saa. Jos seksi sujuu, niin mitäs tuskailet? Reenaa vaikka salaa niitä lihaksia jos se sua ittees vaivaa.. voit sitten joskus yllättää nalkilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän