Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua kaveerata kouluttamattomien ihmisten kanssa

Vierailija
02.06.2016 |

Enkä halua, että muksuni heiluvat heidän muksujensa kanssa pihalla. Olenko nyt paha ihminen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kai se on ok. En minäkään halua kaveerata rumien kanssa

Vierailija
2/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni saavat itse valita seuransa. 

Jos nyt kyse olisi rikollisista, niin se on eri juttu. Kouluttamattomuus on ei merkitse mitään. 

Ja maisteri olen, jos se tässä nyt mitenkään olennaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kaveerata uskovaisten kanssa, enkä halua, että lapseni ovat tekemisissä uskovaisten lapsien kanssa.

Vierailija
4/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta kavereiden koulutus, mutta yhden kanssa meni poikki kun ei tiennyt edes tavallisimpia sivistyssanoja - kaikki arjen konkretian ylittävä keskustelu oli mahdotonta.

Vierailija
5/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kaveerata uskovaisten kanssa, enkä halua, että lapseni ovat tekemisissä uskovaisten lapsien kanssa.

Kristinusko on rakentanut maailman ja kaikki moraali ja hyvä perustuu siihen. Kuka sinä olet? Jumalan lapsi, kuten me muutkin. 

Vierailija
6/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilta alkaa aivan erityisesti kieltämään joidenkin tiettyjen kavereiden seura niin se vain yllyttää heitä leikkimään salaa niiden kanssa. Onnea vaan :D 

Vierailija
7/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä halua, että muksuni heiluvat heidän muksujensa kanssa pihalla. Olenko nyt paha ihminen?

Maksetaanko sinulle palkkaa näistä provoista?

Vierailija
8/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kaveerata kenenkään kanssa, kaikki ovat minua alempia. Enkä anna lastenkaan olla muiden kanssa.

Vierailija
9/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko samalla alueella kouluttamattomien kanssa? Lähiössä? Mikä meni pieleen?

Vierailija
10/10 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt myöntää, että en tunne yhtään kouluttamatonta ihmistä. Kaikilla on joku tutkinto ja osaaminen. On eri alojen ammattilaisia, kirvesmiehistä filosofian tohtoreihin. Hiljattain jopa pitkään it-yrittäjänä ollut siskoni valmistui maisteriksi.