Täähän ei ole edes panosuhde
Ihastuin mieheen, oli seksiä muutaman kerran. Nyt mies ottaa yhteyttä silloin, kun haluaa seksiä. Silloin ei käy koskaan, jos ehdotus tulee mun puolelta. Tämäkö on sitä hirressä roikottamista? Mitä teen?
Kommentit (14)
Olet oikeassa, ei näin pitäisi olla. Viime vuonna loppui vuosien suhde, oli häät suunniteilla ym. Sain aika pahasti siipeeni. Tapasin sitten tuon puolituttavan ja ihastuin. Tunne hiipui miehen puolelta. Näitten kokemusten jälkeen ei ole voimavaroja tapailla ketään. ap
Jotkut naiset onnistuvat löytämään aina uusia miehiä. Työkaveri on tällainen, ei ole koskaan yksin ja pitää yhteyksiä entisiin ja osan kanssa on aina valmis hommiin. Sitten on meitä, joille ei löydy miestä lainkaan. Tarpeeksi usein kun kuulee, että se jokin puuttuu, niin alkaa todellakin uskoa olevansa huono.
No, mun panokaveri alkoi pohtia homman oikeudellisuutta eli onko oikein harrastaa seksiä ilman tunteita . Kyllähän se sillä teon hetkellä on mukavaa ja kaikkea, mutta morkkis tulee jälkikäteen.
Lopeta suhde heti. Olet hyväksikäytetty kynnysmatto. Mies käyttää sinua kuin esinettä, vain silloin kun hän haluaa. Tiedän mistä puhun, olin itse hyväksikäytetty täsmälleen samoin kuin sinä: seksiä vain silloin, kun mies halusi. Minun haluillani, tarpeillani, toiveillani, tms. ei ollut mitään merkitystä. Ei missään muussakaan asiassa. Olin tyhmä, kokematon ja sinisilmäinen. En tajunnut kokemattomuuttani, että olin hyväksikäytetty, sekä myös henkisen väkivallan, riiston uhri. Todella epämiellyttävä tyyppi oli se mies. Ainoa myönteinen seikka on, että opin kaikenlaista miehen ja naisen (epäterveestä) suhteesta sekä miehen seksuaalisuudesta. Sitä paremmalta nykyinen tasaveroinen, -arvoinen, luonnollinen, aito ihmissuhde tuntuu - viimeiset 18 vuotta.
Kyllähän panosuhde voi olla toimivakin, jos siinä ollaan samalla lähtöviivalla. Naisella on yhtä suuri oikeus ehdottaa tapaamista seksin tiimoilta kuin miehelläkin. Tilanne on huono, jos mies sanelee aikataulut halujensa mukaan ja kieltäytyy naisen ehdotuksista sanoen ettei nyt jaksa tai huvita.Tai jos nainen ei saa seksistä itse mitään, vaan on pelkkänä kohteena. Sellaiseen ei kai yksikään nainen suostuisi vapaaehtoisessa panosuhteessa tai muutenkaan?
En ole kuullutkaan, että panosuhteessa jompikumpi osapuoli pihtaa. Suhdehan perustuu nimenomaan seksiin , ei tekosyihin.
Tyhmyyttäni sorruin vastaavaan kuvioon 16v kestäneen avioliiton jälkeen ja olin yksin sen loputtua puoli vuotta. Sattui entisestään tuttu mies kuvioon, menin ihastumaan ja huomasin olevani pelkkä pano muutaman kerran. Oli siis yhteyksissä vain silloin, kun halusi seksiä ja olihan se seksi kyllä hyvää. Jälkikäteen mielettömät itsesyytökset ja ei niinkään seksin takia, vaan sen, että menin itse ihastumaan ja ehdottamaan tapaamisia hänelle. Ei sellainen kuulunut kuvioon lainkaan.Minun osani oli olla käytettävissä, ei muuta.
Hah täällähä o kohtalotovereita. En enää ikinä oo niin typerä että sortuisin tollaseen paskaan. Älä vastaa sille enää mitää koskaan.
Hyi saatana minkälaisia miehiä on olemassa. Ja tuskin niillä koskaan on vain yksi ainoa nainen kierrossa.
Sovi treffit miehen luo ja toimita paikalle joku muu.
Jos tykkäät niin jatka, jos et niin lopeta. Kunhan itse voit elää tilanteesi kanssa niin se riittänee, meidän muiden mielipiteillä ei liene väliä niin kauan kuin et riko lakeja ja asetuksia tai satuta ketään.
Vaikka naisena olisi miehelle se ainoa, saattaa miehellä olla monta oikeaa. Itse en haluaisi olla mikään varasija yhdellekään miehelle.
Valitse itse,oletko mukana vai et.Ei se siitä ajan kanssa parane.Mulla tuli yli vuoden jälkeen stoppi kun mies halusi,että antaisin myös hänen kaverilleen.
No eihän sen tarvii olla. Kieltäydy hyvä nainen, hanki toinen panosuhde niin ei tartte olla riippuvainen yhdestä.