Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osannut vietellä miestäni

Vierailija
02.06.2016 |

Makasin sängyllä paljaana, kun mieheni pölähti paikalle. Hytkytin paljasta pyllyäni ja sanoin, "Käy päälle."
Mies vastasi tylsistyneesti, "Aina yhtä romanttinen. Ei nyt ehdi." ja meni menojaan. No eihän se minulta hienostunutta ollut mut kai kunnon mies olisi pikapanot halunnut noinkin. 😔

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näköjään saa raiskata.

Vierailija
2/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljas perse on tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasit rivosti toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja yritit pakottamiseen seksuaaliseen tekoon. Se on rikos.

Vierailija
4/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näki naapurin Pertin jalat sängyn alta ja lähti ryyppäämään.

Vierailija
5/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle yritetty tätä sanoa, ettet nolaa itsäsi.

Vierailija
6/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi ollut oma reaktiosi, jos olisit tullut kotiin ja miehesi olisi ollut vastassa alasti tehden helikopteria?

Vierailija
7/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä kohtaa se viettely oli? En löytänyt aloitusviestistä sitä.

M

Vierailija
8/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Hitto mistä tämä naisten luulo tulee, että miestä ei tarvitse vietellä vaan se on heti valmis kun vähän persettä näyttää. Pidä tämä mielessä,  kun mies haluaa kylmiltään.

Vierailija
9/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän olisi ollut oma reaktiosi, jos olisit tullut kotiin ja miehesi olisi ollut vastassa alasti tehden helikopteria?

Olisi ollut poliisi ja kriisiryhmä paikalla. Tätä olisi työstetty terapiassa vuosia.

Vierailija
10/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen viettely: osta kukkia/suklaata/turkkeja/timantteja, vei syömään kalliiseen ravintolaan, juttele hienostuneesti tärkeistä asioista, huomioi, ole utelias, vie tapahtumiin (elokuvat, ooppera yms), kehu mutta älä liian vuolaasti, anna ymmärtää muttei missään nimessä liian suoraan jne jne jne jne jne.

Miehen viettely: käyttäydy kuin Pullervo

t. m45

Vierailija
11/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä poikia!

Vierailija
12/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen viettely: osta kukkia/suklaata/turkkeja/timantteja, vei syömään kalliiseen ravintolaan, juttele hienostuneesti tärkeistä asioista, huomioi, ole utelias, vie tapahtumiin (elokuvat, ooppera yms), kehu mutta älä liian vuolaasti, anna ymmärtää muttei missään nimessä liian suoraan jne jne jne jne jne.

t. m45

Tässä ap sinulle esimerkki kunnon miehestä, kun noin hakoteillä olet. 

Miestäkin pitää kunnioittaa. Hän on ihan tunteva ihminen siinä missä nainenkin, eikä mikään heti valmis panokone.

Vierailija
13/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, eikö huumorintaju todella ole sallittu seksissä. Kyllä oma kumppani tunnistaa missä mielessä juttuja heittää.. minusta olisi ihan mahtavaa jos oma mies tekisi jotain yhtä "pöllöä" kuin tuo pyllyn hytkyttely! Itse ainakin olisin lämmennyt myös naiselle joka tekee noin, jos kyseessä oma rakas ja molemmat huumorintajuisia :) Ihmisillä on niin kamalia vaatimuksia kokoajan, pitäisi kuunnella enemmän kehon viettejä ja unohtaa järki ja häpeily välillä! T. N36

Vierailija
14/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot ihan ok, mutta kyllä vähän pitää sitä ilmaa haistella mikä fiilis toisella on kysymällä maistuisiko.

Vierailija
15/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. m45

Miestäkin pitää kunnioittaa. Hän on ihan tunteva ihminen siinä missä nainenkin, eikä mikään heti valmis panokone.

Turha luoda sukupuolistereotypioita ihmisistä. Olen itse nainen, ja tykkään kaikenlaisista aloitteista, se on tilanteesta kiinni. Vaadin myös kumppanilta sitä, että tulee olla huumorintajua ja seikkailunhalua, esimerkiksi että voi ehdottaa iltakävelyllä pikaista pusikossa tai ajomatkalla pysähtymistä syrjäiselle tielle. Ei siinä mitään tunteita kartottamaan silloin aleta, jos suhde ja luottamus sekä kommunikaatio on kunnossa, toisen kanssa voi todellakin harrastaa pikaseksiä ja tehdä yllättäviä, joskus itseä tai kumppania esineelllistäviäkin aloitteita seksiin! Se on tunnelmasta kiinni! täällä miehet valittaa joka ilta miten eivät saa kotona seksiä, ja sitten kun sitä on tarjolla niin "nyyh, minun tunteet". Siis oikeesti.  Hankkikaa sellaiset kumppanit joiden kanssa olette edes vähän samalla aaltopituudella, niin säästytte tuollaisilta ongelmilta!

Vierailija
16/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh, eikö huumorintaju todella ole sallittu seksissä. Kyllä oma kumppani tunnistaa missä mielessä juttuja heittää.. minusta olisi ihan mahtavaa jos oma mies tekisi jotain yhtä "pöllöä" kuin tuo pyllyn hytkyttely! Itse ainakin olisin lämmennyt myös naiselle joka tekee noin, jos kyseessä oma rakas ja molemmat huumorintajuisia :) Ihmisillä on niin kamalia vaatimuksia kokoajan, pitäisi kuunnella enemmän kehon viettejä ja unohtaa järki ja häpeily välillä! T. N36

Mikä tuossa oli sitä huumoria?

Vierailija
17/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten vaimo tuli suihkusta ja alastomana makkarissa kaivoi peba pystyssä alusvaatteita piirongin laatikosta. Kuljin oven ohitse ja huikkasin "hitto kun sulla on upee peba, ei tolleen saa miestä kiusata!".

Hetken kuluttua kuljin uudestaan makkarin oven ohi ja siellä rouva nojaili piironkia vasten peba pystyssä, katseli kiusoitellen olkapäänsä yli "...saa tulla ihailemaan lähempääkin...", raotti jalkoja vähän auki & keinutteli hitaasti takamustaan puolelta toiselle...Noin 5 min myöhemmin kumpikin olimme hyvin tyytyväisen oloisia, kyllä pikaiset takaapäin teki terää! Onneksi muksut oli kavereillaan...

Vierailija
18/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle yritetty tätä sanoa, ettet nolaa itsäsi.

Ethän minua tarkoita? Jos,niin tämä aloitus ei ole minun :)

T: se lähestymisvinkkejä viime viikolla kaivannut.

Vierailija
19/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siittimeeni kuvailusi näköjään ainakin tehosi.

Vierailija
20/23 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. m45

Turha luoda sukupuolistereotypioita ihmisistä. Olen itse nainen, ja tykkään kaikenlaisista aloitteista, se on tilanteesta kiinni. Vaadin myös kumppanilta sitä, että tulee olla huumorintajua ja seikkailunhalua, esimerkiksi että voi ehdottaa iltakävelyllä pikaista pusikossa tai ajomatkalla pysähtymistä syrjäiselle tielle. Ei siinä mitään tunteita kartottamaan silloin aleta, jos suhde ja luottamus sekä kommunikaatio on kunnossa, toisen kanssa voi todellakin harrastaa pikaseksiä ja tehdä yllättäviä, joskus itseä tai kumppania esineelllistäviäkin aloitteita seksiin! Se on tunnelmasta kiinni! täällä miehet valittaa joka ilta miten eivät saa kotona seksiä, ja sitten kun sitä on tarjolla niin "nyyh, minun tunteet". Siis oikeesti.  Hankkikaa sellaiset kumppanit joiden kanssa olette edes vähän samalla aaltopituudella, niin säästytte tuollaisilta ongelmilta!

Olen kanssasi samaa mieltä, mutta...

Aina yhtä romanttinen...Se kertoo, että ap ei taida paljon muuta miehen eteen tehdä kuin olettaa.

Mielipide ei auttamatta kerro kenenkään henkilökohtaisesta elämästä niin yritä edes välttää tuota opettamista, kuinka elämää tuli elää.