Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapset ottaa mukaan lehdenjakoon?

Vierailija
02.06.2016 |

Hakisin siis jakamaan mainoslehtisiä. Mutta minulla ei ole mahdollisuutta lapsenhoitajaan. Työ on iltatyötä ja leikki-ikäiset lapset pitäisi ottaa mukaan. Saako niin tehdä? Onko jossain säädetty ohjeita tällaisesta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen koulujärjestelmässä on jotakin häikkää.

Vierailija
2/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajat autolla ja jaat lehtiä omakotitaloalueilla, mikä ettei. Mutta että otat sinne kerrostalon rappukäytäviin mesoamaan sinun kanssa? Voi olla vähän raskasta lapsillekin. Mietippäs nyt vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat lehden jaolla tienata, urakka on sen verran iso että siihen menee ilman lapsia 2-3 tuntia illassa. Entäs sitten lasten kanssa?

Vierailija
4/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa jakaa mainoksia?

Vierailija
5/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Lapsethan niitä yleensä jakaakin. Tai anakin se jakaminen on perheen lasten nimissä.

Vierailija
6/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, joka maksaa sinulle palkan.  Lähinnä tulee mieleen esim. korvausvaatimukset ja -vastuut, jos jotakin sattuu.  

Vierailija
7/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko lehdenjakamisesta maksetaan nykyään? Meinaan, että näillä bensanhinnoilla autolla jakaminen on rahallisesti kannattavaa??

Vierailija
8/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa! 

Jos ne on kovin pieniä, niin hidastavat. Jos ovat toimintakykyisiä, reipashenkisä nuoria, niin auttavat ja jaatte toki palkkion. 

Vierailija
9/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Lapsethan niitä yleensä jakaakin. Tai anakin se jakaminen on perheen lasten nimissä.

Missä lapset jakaa mainoksia? Ikinä ei ole vastaan tullut, vaikka monessa paikassa olenkin asunut. Nyt mainoslehdykkäiset alueellemme jakaa romuautolla kulkeva tursakkeen näköinen mieshenkilö.

Vierailija
10/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, 

Meillä vähävaraisessa yh-perheessä lapset ovat heti jakaneet mainoksia, kun ovat vain kynnelle kykeneet. Minä olen aina auttanut, kun vain olen omilta töiltäni ehtinyt. 

Ihan koiranhommaahan se on rahallisessa mielessä. Mutta yhdellä maksetulla liikuntatunnilla tuskin saa samaa ruumiillista rasitusta. 

Tässäkin tornitaloja vedettiin kymppiin ja alas. 

Vierailija
11/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse nuorena jaoin mainoksia, niillä oli 12v ikäraja. Sen ikäisenä sai tulla jakamaan mainoksia virallisesti. Ap puhuu leikki-ikäisistä, siis alle 8v jos hoitajaa tarvitsevat siksi aikaa?

Vierailija
12/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaoin itse mainoksia isäni kanssa jo 8-vuotiaana.

Vierailija
13/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse nuorena jaoin mainoksia, niillä oli 12v ikäraja. Sen ikäisenä sai tulla jakamaan mainoksia virallisesti. Ap puhuu leikki-ikäisistä, siis alle 8v jos hoitajaa tarvitsevat siksi aikaa?

Nykyään voi ilmoittautua työntekijäksi jakelufirmaan, kunhan saman vuonna täyttää 14. 

Eli laissa on kyllä pykäliä. Työaika ei saa ylittää tiettyjä tunteja. Lapsimallit ja -näyttelijät tekevät päivässä välillä vaikka mitä. 

Eli lakia helposti rikotaan. 

Vierailija
14/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, 

Meillä vähävaraisessa yh-perheessä lapset ovat heti jakaneet mainoksia, kun ovat vain kynnelle kykeneet. Minä olen aina auttanut, kun vain olen omilta töiltäni ehtinyt. 

Ihan koiranhommaahan se on rahallisessa mielessä. Mutta yhdellä maksetulla liikuntatunnilla tuskin saa samaa ruumiillista rasitusta. 

Tässäkin tornitaloja vedettiin kymppiin ja alas. 

Ikäraja on 14v.

Vierailija
15/15 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu lehdenjaosta... Joku mölisee mainostenjaosta... Eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä