Ärsyttävin sanonta, jonka tiedät?
Minua ärsyttää eniten "Minkäs teet." Jahah! Eikö täällä maailmassa justiin olla tekemässä ja vaikuttamassa asioihin? Saman tien voi sitten kuolla, jos kerran "minkäs teet". (Ent. miesystävällä oli tapana kaikkeen todeta tuo "minkäs teet", vieläkin vituttaa. Paljonkin olisi ollut tehtävissä.)
Mikäs muita ärsyttää? Ja miksi?
Kommentit (115)
Kummin päin tässä peukutetaan? Ylös, kun ollaan kirjottajan kanssa samaa mieltä, vai alas, että joo, on ärsyttävä sanonta?
Vierailija kirjoitti:
Kummin päin tässä peukutetaan? Ylös, kun ollaan kirjottajan kanssa samaa mieltä, vai alas, että joo, on ärsyttävä sanonta?
Itse olettaisin, että peukku ylös = samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Eli jos joku on laittanut tosi ärsyttävän sanonnan, yläpeukuttaisin "kannustavasti", että hyvin keksitty aiheeseen sopiva vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olettaisin, että peukku ylös = samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Eli jos joku on laittanut tosi ärsyttävän sanonnan, yläpeukuttaisin "kannustavasti", että hyvin keksitty aiheeseen sopiva vastaus.
Okei, näin minäkin tein koko ketjun ja ajattelin sitten, että meniköhän just väärin päin. :D
asiaa kysynyt
"Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan."
Tällä tavalla jos selvitellään kiusaamista, niin auta armias. Toisinsanoen: "Kyllä se sinäkin varmasti jotain väärin, teit. En tiedä, mikä tilanne oli, mutta sen verran tiedän, että sinä olet väärässä kun väität olevasi viaton uhri."
Samalla tavalla ärsyttää "Ei kukaan yksin tappele." Ok. Mitäs jos mieluummin hyväksyttäisiin se fakta, että jotkut riidat syntyvät kahden osapuolen toimesta, ja jotkut riidat syntyvät siksi, koska yksi ihminen on aggressiivinen tyhjästäsuuttuja. Jos et tiedä, kummasta käsilläolevassa tilanteessa on kyse, niin älä ala automaattisesti syyllistää riidasta henkilöä, joka saattaa hyvinkin olla pelkkä viaton uhri.
Eihän tässä uskalla kohta puhua mitään kun, niin moni lause/sana ärsyttää. :D
Inkkarit kanootissa
Muumit laaksossa
Nallekarkit tasan
Jne.
Ei ole varsinaisesti sanonta mutta ärsyttää kun puhutaan kelistä kun kyse on säästä. Eivät ole sama asia. Oli hyvä keli... yäk. Eikä oltu hiihtämässä vaan terassilla.
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa.
Koko ketju piti lukea läpi enkä löytänyt sitä. Mitäkö? Sitä av-mammojen ja nuorison suosikkia. Kyllä se nytkin kommenteissa vilahteli, mutta ei se kenenkään mielestä ollut vastenmielinen. Minusta se on: kaikki ne ilmaukset, joissa mukana on v-alkuinen naisen sukuelintä tarkoittava sana, jota en edes halua kirjoittaa.
Höpöhöpö. Lapselle voi noin sanoa mutta nettikeskusteluissa se on yleinen.
"Ei lämmin luita riko" sanotaan täällä päin vaikka oikeasti joissain sairauksissa helle on vain pirun ärsyttävä keli eikä kaikki muutenkaan tykkää
Kyllä töitä aina hyvälle tekijälle löytyy. Eli jos et töitä saa niin onko vika sinussa?
Tsemppiä! Super ärsyttävä. Ja peukku pystyyn.
Rumat ne vaatteilla koreilee.
(Olen kuullut jonkun sanovan noin ihan tosissaan. Urgh)