Kun menet rannalle makaamaan selälleen bikineissä, niin tuleeko sinusta rinnaton vaiko rinnat pysyy muodossa?
Kommentit (23)
No en makaa rannalla bikineissä, mutta kun makaan selälläni, rinnat pysyvät kyllä muodossaan.
Ei ole silikoneja, joten eivät pysy muodossaan, paitsi ehkä jossain erittäin hyvin istuvissa ja tukevissa bikiniliiveissä.
A-kupin rinnoilla ei eroa kun ei niitä kumminkaan näy xD
t. 18-v.
Ei luomut pysy kellään muodossa. Isot tissit menee kainaloihin ja pienet katoavat. Silarit pysyy, koska ovat paljon tiiviimmät kuin aidot rinnat.
Kyllähän ne tuonne kainaloita kohti valuu, vaikka ovatkin vielä ihan kiinteät (ei imetyksiä + nuori ikä)
No ei tarvitse mennä edes rannalle makaamaan, kyllä ne ihan sängyssäkin maatessa häviävät.
t. a-kuppi
Onko siinä jotakin pahaa, jos rinnat pysyvät muodossaan? Viestini on saanut jo kolme alapeukkua, siksi kysyn. Terv. nro 3
Ootko lapsi vai mies vai millä lailla vähä-älyinen? Kysymykseen on helppo vastaus: silarit törröttää, muunlaiset tissit valuu kainaloihin tai leviävät laimiskaksi.
Yhtä hyvin voit kysyä että onko sulla silarit.
Pysyvät paikoillaan, pienet kun ovat, mutta kyllä ne tietty "latistuu".
Jos minusta tulisi rinnaton vain selälläni makaamalla niin liimaisin itseni lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko lapsi vai mies vai millä lailla vähä-älyinen? Kysymykseen on helppo vastaus: silarit törröttää, muunlaiset tissit valuu kainaloihin tai leviävät laimiskaksi.
En ole lapsi, en mies, en vähä-älyinen eikä mulla ole silikonirintoja. Mulla on pienet rinnat ja kiinteä kudostyyppi (ja olen imettänyt kaksi lasta, molempia pitkään). Onko sulla joku erityinen syy olla noin kiukkuinen?
nro 3
Unohdit tuosta otsikostasi sen toiseksiviimeisen sanan "söpösti", kuten alkuperäisessä viestiketjussa
voi jestas AP, hanki jotain sisältöä elämääsi, taidat olla vähän pinnallinen!
Rinnaton tulee. Nännit vain koholla aavistuksen. Ei silareita....
Pysyy muodossaan, ei mene littanaksi/kainaloon. Eikä ole silikoneja.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paljon rintarauhaskudosta, rinnat ovat hyvin kiinteät. Läskitissit toki valahtavat kainaloihin.
Pussit roikkuu kainaloissa :(