Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tummapiirteisyys oikeasti vetoavampaa miehellä kuin vaaleapiirteisyys?

Vierailija
02.06.2016 |

Onko miehen hiusten ja silmien värityksellä väliä?

Onko tummapiirteisyys oikeasti vetoavampaa miehellä kuin vaaleapiirteisyys?

Kyllä
57.58%
Ei
42.42%
Ääniä yhteensä: 33

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset tai vihreät silmät ovat vetoavimmat. Ruskeasilmäisyys on niin tavallista maailman mittakaavassa.

Olkaa sinisilmäiset ja vihreäsilmäiset ylpeitä silmistänne. Maailmalla ne ovat erittäin haluttuja ja ihailtuja.

Vierailija
22/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

170cm pituisenakin(ko). Kyllä tuo tilanne on muuttumassa hiljalleen. Totuuden tullessa ilmi..

Mikä vika on 170 sentin pituudessa? Itselle ainakin 170cm on mieluisampi kuin 180cm, yltää halaamaan ja pussailemaan paljon kätevämmin!

T. 164cm

Voi olla sinulle, mutta useimmille naisille ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt vaaleista miehistä. Ehdottomasti siniset silmät. Johtuneeko siitä sitten että olen itse tummatukkainen ja ruskeasilmäinen ja kasvanut tummatukkaisten ja ruskeasilmäisten saamelaisverta omaavien ihmisten kanssa Lapissa ja saanut sitten tarpeekseni siitä tummuudesta...

Vierailija
24/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina tykännyt vaaleista miehistä. Ehdottomasti siniset silmät. Johtuneeko siitä sitten että olen itse tummatukkainen ja ruskeasilmäinen ja kasvanut tummatukkaisten ja ruskeasilmäisten saamelaisverta omaavien ihmisten kanssa Lapissa ja saanut sitten tarpeekseni siitä tummuudesta...

Erilaisuus usein kiehtoo. pääpiirteiltään tummat tykkää vaaleista ja päinvastoin.

Vierailija
25/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

170cm pituisenakin(ko). Kyllä tuo tilanne on muuttumassa hiljalleen. Totuuden tullessa ilmi..

Mikä vika on 170 sentin pituudessa? Itselle ainakin 170cm on mieluisampi kuin 180cm, yltää halaamaan ja pussailemaan paljon kätevämmin!

T. 164cm

Ja silti se on useimmiten mies, joka hokee totuutena omaa luuloaan siitä kuinka pidempi on aina parempi...

Vierailija
26/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

Pituus ei liity miehekkyyteen vaan paino ja muu ruumiinrakenne, varsinkin kun kyseessä on naisten keskipituutta pitempi pituus, mitä 170 cm on.

Maassa, jossa vaaleus on tavallista, tummat ovat toki eksoottisempia ja vetävämpiä. Toisessa maassa vaaleat ovat niitä eksoottisia. Joku kaunis blondi nainen kääntää päät jossain Brasiliassa pikkasta nopeammin kuin tumma.

Vierailija
27/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

T. 164cm

Ja silti se on useimmiten mies, joka hokee totuutena omaa luuloaan siitä kuinka pidempi on aina parempi...

Niin ja naiset hokee, että luonteella on vain merkitystä ja todellisuus on normielämässä aivan toinen. Jokainen mies sen näkee.

Jos laitetaan sama mies 170cm ja 180cm niin taatusti pesää saa pidempi enemmän.

Vierailija
28/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

Pituus ei liity miehekkyyteen vaan paino ja muu ruumiinrakenne, varsinkin kun kyseessä on naisten keskipituutta pitempi pituus, mitä 170 cm on.

Maassa, jossa vaaleus on tavallista, tummat ovat toki eksoottisempia ja vetävämpiä. Toisessa maassa vaaleat ovat niitä eksoottisia. Joku kaunis blondi nainen kääntää päät jossain Brasiliassa pikkasta nopeammin kuin tumma.

No tottakai liittyy. Aivan turha väittää mitään muuta.

Vierailija
29/34 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma mies on miehekäs.

T. 164cm

Niin ja naiset hokee, että luonteella on vain merkitystä ja todellisuus on normielämässä aivan toinen. Jokainen mies sen näkee.

Jos laitetaan sama mies 170cm ja 180cm niin taatusti pesää saa pidempi enemmän.

Kyse ei ollut SAMASTA miehestä, vaan kommentoija väitti että koska tummat rodut ovat useimmiten lyhyempiä kuin pohjoismaalaiset vaaleat, tämä "totuus" kumoaa ilmeisesti tummuuden viehätyksen. Kysymys pitäisi siis olla:

Kumpi saa enemmän pesää, 180 senttinen mies epämiellyttävällä naamalla, vai 170 senttinen miellyttävällä naamalla? (miellyttävyys tietysti kunkin naisen oma mielipide). Tällöin lopputulos ei tasan varmasti ole se, että pidempi olisi suositumpi.

Eli jos joku pitää enemmän tummista pojista, tuskin hän valitsee kuitenkin vaalean vain pituuden vuoksi.

Vierailija
30/34 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tummuus tekee miehestä miehekkäämmän.

Olet väärässä. Tummista miehistä, varsinkin etelänmaalaisista, löytyy paljon naismaisia miehiä. Kasvonpiirteet on heillä pehmeät, huulet paksut eivätkä he ole pitkiä. Luonnekin on heillä pehmeä ja naismaisen romanttinen. Nappisilmät lisäävät tätä vaikutelmaa. Kyllä ne piirteet ratkaisevat eikä väri. Ainoastaan jos hiukset ovat aivan platinan vaaleat, tekee se poikamaisen näköiseksi, muttei silloinkaan naismaisen. Jos hiukset ovat sellaiset luonnon/tuhkanvaaleat, niin näyttää aivan yhtä miehekkäältä kuin tummempihiuksinenkin.

Vierailija
31/34 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän blondit vetoa etelän miehiin ja monet suomitytöt tykkää tummista. Itselle ihanne on pitkä, vaaleahiuksinen mies. Olen itse vaalea.

Vierailija
32/34 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tummuus tekee miehestä miehekkäämmän.

Pinttynyt luulo, ei vastaa todellisuutta automaattisesti.

Vierailija
33/34 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Latinomiehet varsinkin

Vierailija
34/34 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja naisilla vaaleus (mm iho)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi