Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi vastata, kun sain mieheltä juuri viestitse pakit?

Vierailija
02.06.2016 |

Tapailin muutaman viikon erittäin ihanaa miestä, johon olin ehtinyt jo ihastuakin. Näimme kolme neljä kertaa viikossa useimmiten miehen aloitteesta (seksiä emme harrastaneet, sillä mies ei tehnyt aloitetta seksiin ja kun minä tein mies torjui minut). Mies lähetti minulle äsken viestin, jossa kertoi että olen kiva tyyppi, mutta ei hän ole kiinnostunut minusta tarpeeksi eikä hän siksi halua enää tavata. Pitäisikö minun nyt vastata viestiin, ja jos pitäisi niin mitä kirjoitan? Olen rikki, sillä mies oli todella ihana mielestäni :(

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen aloitteen teit seksiin?

Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisena

Sohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP

Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...

Mä taas väitän että 98 % miehistä toimii juuri noin, jos ei halua KYSEISTÄ naista. Jos mies ei halua seksiä yhden naisen kanssa, siitä ei todellakaan pidä vetää johtopäätöksiä, että hänellä olisi ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Kaikkia naisia nyt ei vaan halua panna :D

Miksi sitten joka puolella sanotaan, että miehille kelpaa seksiin valtaosa naisista? Miehethän itse puhuvat näin, jatkuvasti. 

Useimmille miehille ei kelpaa. On toki jotain, jopa fyysisesti kovakuntoisiakin miehiä, joille kelpaa. Siitä tulee tämä, että nainen kuin nainen saa aina seksiä, koska tuolla on miehiä (itsekin tunnen tällaisen) jotka ovat ylpeitä kun pystyvät panemaan itseään 2 tai jopa 3 kertaa painavampaa naista. Toki jotkut haluavat yleistää niin, että kuka tahansa mies suostuisi panemaan vaikka miten lihavia naisia vaan, mutta oikeasti etenkin kun puhutaan miehistä joilla alkaa olla valinnanvaraa kauniiden naisten suhteen, tämä on erittäin harvinaista. Kyllä omien havaintojen mukaan useimpien standardit muuttuvat sitä mukaa, mitä paremman näköisiä naisia alkavat saada.

Aha. Eli kannattaako ignoorata ne miesten kommentit, joiden mukaan nainen kuin nainen kelpaa seksiin 90 % miehistä? Näitä nimittäin joutuu lukemaan muillakin palstoilla ja alkaa ahdistamaan kun ihan "tavalliset" miehet kirjoittavat, eivät provot.

Vierailija
62/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut tarpeeksi kiinnostunut eikä halunnut seksiä sillä oli fiksu! Ei halunnut jäättää raukkamaista fiilistä sulle että olisi nussinut ja sitten jättänyt.

Kiinnostunut oli mutta ei tarpeeksi. Fiksu mies! Laita viesti että ok ja hyvää kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Hänellä toinen kiikarissa.

2. Ei tullut tunteita sua kohtaan.

3. Jännittää seksiä. Saiko mies erektion sun kanssa, esim. kun olit päällä? Jos ei niin väittäisin, et epävarma seksin suhteen ja säikähti tilannetta.

Kyllä hän sai erektion, Mutta silti hän torjui minut, koska ei halunnut seksiä muka näin aikaisessa vaiheessa.

No, kun tarkemmin ajattelen nyt niin ihan hyvä vain, että lopetti juttumme. Miten edes saatoinkaan kiinnostua tyypistä, joka teki minulle noin. Eivät estyneet tai muuten vajaat miehet mua sytytä kuitenkaan, sinänsä hyvä että asia paljastui vastanyt. AP

64/66 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP

Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...

Mä taas väitän että 98 % miehistä toimii juuri noin, jos ei halua KYSEISTÄ naista. Jos mies ei halua seksiä yhden naisen kanssa, siitä ei todellakaan pidä vetää johtopäätöksiä, että hänellä olisi ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Kaikkia naisia nyt ei vaan halua panna :D

Miksi sitten joka puolella sanotaan, että miehille kelpaa seksiin valtaosa naisista? Miehethän itse puhuvat näin, jatkuvasti. 

Useimmille miehille ei kelpaa. On toki jotain, jopa fyysisesti kovakuntoisiakin miehiä, joille kelpaa. Siitä tulee tämä, että nainen kuin nainen saa aina seksiä, koska tuolla on miehiä (itsekin tunnen tällaisen) jotka ovat ylpeitä kun pystyvät panemaan itseään 2 tai jopa 3 kertaa painavampaa naista. Toki jotkut haluavat yleistää niin, että kuka tahansa mies suostuisi panemaan vaikka miten lihavia naisia vaan, mutta oikeasti etenkin kun puhutaan miehistä joilla alkaa olla valinnanvaraa kauniiden naisten suhteen, tämä on erittäin harvinaista. Kyllä omien havaintojen mukaan useimpien standardit muuttuvat sitä mukaa, mitä paremman näköisiä naisia alkavat saada.

Aha. Eli kannattaako ignoorata ne miesten kommentit, joiden mukaan nainen kuin nainen kelpaa seksiin 90 % miehistä? Näitä nimittäin joutuu lukemaan muillakin palstoilla ja alkaa ahdistamaan kun ihan "tavalliset" miehet kirjoittavat, eivät provot.

Pakko pistää lusikka soppaan, vaikka tää meneekin nyt ohi ketjun varsinaisen aiheen. Mutta tuohon lainaukseen: mä oon ymmärtänyt asian aina niin, että 90% naisista kelpaa seksiin _jollekin_ miehelle. Ei niin, että kenelle tahansa miehelle kelpaa 90% naisista.

Tästä sitten seuraakin harha "naiset saa aina", koska 90% naisista taas ei kelpaa kuka tahansa mies, joka suostuu häntä panemaan.

Aloittajalle: niin kuin on jo sanottukin, peräydy tyylikkäästi neutraalilla ja lyhyellä viestillä hyvän kesän toivotuksineen. Uutta matoa koukkuun, tsemppiä!

Vierailija
65/66 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä LUOJA sentään..!?? Miksii ihmeessä tapasit miestä vielä tämän jälkeen. Eikö sinulla nainen ole minkäänlaista itsekunnioitusta? Myötähäpeän ap:n puolesta..:-((((

Vierailija
66/66 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin et Hei, ymmärrän hyvin, itse olen seksuaalinen ihminen niin olemme ihan eri planeetoilta. Mutta kiva olet sinäkin ihmisenä, hyvää jatkoa ja mukavaa kesää!