Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi vastata, kun sain mieheltä juuri viestitse pakit?

Vierailija
02.06.2016 |

Tapailin muutaman viikon erittäin ihanaa miestä, johon olin ehtinyt jo ihastuakin. Näimme kolme neljä kertaa viikossa useimmiten miehen aloitteesta (seksiä emme harrastaneet, sillä mies ei tehnyt aloitetta seksiin ja kun minä tein mies torjui minut). Mies lähetti minulle äsken viestin, jossa kertoi että olen kiva tyyppi, mutta ei hän ole kiinnostunut minusta tarpeeksi eikä hän siksi halua enää tavata. Pitäisikö minun nyt vastata viestiin, ja jos pitäisi niin mitä kirjoitan? Olen rikki, sillä mies oli todella ihana mielestäni :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään.

Vierailija
2/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heippa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vaikka että ok. Tietää sitten että olet saanut viestin. Tai jos haluat laajentaa, niin vaikka että voi, harmi, ok. Hyvää kesäää kuitenkin.

Vierailija
4/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita: "Kiitos, hei ja näkemiin".

Vierailija
5/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat siihen, että kiitos ja hauskaa kesää ja jatketaan kavereina. Ei kannata itkuviestitellä mitään tai kiukutella, miehen tunteet eivät muutu sellaisesta ja itseään ei kannata nolata. 

Vierailija
6/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa / kohteliaat ookoot ja hyvien jatkojen toivotukset. 

Vierailija
7/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen aloitteen teit seksiin?

Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisena

Vierailija
8/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Muuten jää epäselvyys saitko edes viestin. Ei mitää kyselyjä tai ruikutusta.

Vierailija
9/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nähdään taas, sä mikset voi, mua katsoa tai edes sanoa moi. Uusi ääni sulla kellossa soi, et voi jutella tai edes sanoa moi.

Vierailija
10/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sut dumppas. Ole vastaamati tai vastaa mitä haluat.

Vierailija
11/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita "Ok, hyvää kesää." Ei mitään muuta. Ei mitään "ollaan kavereita" viritysviestejä tms. Lyhyt, ytimekäs ja neutraali ja kohtelias viesti. Et anna miehelle kuvaa että jäät perään itkemään, vaan että otat pakit kevyesti. Jos et laita mitään viestiä, se vaikuttaa myös siltä että loukkaannuit. Vaikka itse ihastuisikin, niin jos toinen ei tunne samoin, ei kannata näyttää omaa ihastumistaan. Pahimmassa tapauksessa tyyppi alkaa käyttää ihastumistasi hyväksi, ei välttämättä tässä tapauksessa, mutta noin yleisesti voi näin todeta.

Vierailija
12/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se tieto pitää kuitata. Selkärangatonta touhua laittaa viestinä tommoset asiat, mutta turha siitä on kitistä. Itkut itketään itsekseen tai ystävän olkapäätä vasten.

Vierailija
13/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"K"

Vierailija
14/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sille mitään voi, laita 'ok, hyvää jatkoa.'.

Vierailija
15/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänä vuonna kaksi tuollaista puolentoista, kahden kuukauden tapailua ilman seksiä ja toisen kanssa ei kertaakan edes halattu. Loppui myös viestillä, ettei ole kiinnostusta tarpeeksi. Kyllä vahvistuu se tosiasia, että keskityn jatkossa ihan muuhun kuin tapailuihin. Tai sitten rehellinen panosuhde.

Vierailija
16/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joku ok-viesti vain, ei muuta. Ja sitten pää pystyyn. Ainakin tiedät, mikä tilanne, eikä tarvitse viikkotolkulla arvailla, mitä tapahtui.

Vierailija
17/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen aloitteen teit seksiin?

Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisena

Sohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP

Vierailija
18/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ei tarvitse edes kuitata, jos miehellä ei ole edes munaa antaa pakkeja kasvotusten.

Vierailija
19/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vatun kusipää! Olisit nyt edes kerran munaa antanut ja pillun nuollut. "Hyvää" kesää sinnekkin, pihtari!"

Vierailija
20/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on positiivinen asia että mies ei halua seksiä ellei ole kiinnostunut parisuhteesta.