Mitä pitäisi vastata, kun sain mieheltä juuri viestitse pakit?
Tapailin muutaman viikon erittäin ihanaa miestä, johon olin ehtinyt jo ihastuakin. Näimme kolme neljä kertaa viikossa useimmiten miehen aloitteesta (seksiä emme harrastaneet, sillä mies ei tehnyt aloitetta seksiin ja kun minä tein mies torjui minut). Mies lähetti minulle äsken viestin, jossa kertoi että olen kiva tyyppi, mutta ei hän ole kiinnostunut minusta tarpeeksi eikä hän siksi halua enää tavata. Pitäisikö minun nyt vastata viestiin, ja jos pitäisi niin mitä kirjoitan? Olen rikki, sillä mies oli todella ihana mielestäni :(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei tarvitse edes kuitata, jos miehellä ei ole edes munaa antaa pakkeja kasvotusten.
Miksi näin lyhyessä suhteessa pitäisi antaa pakit kasvotusten, en tajua? Minä itse ottaisin mieluummin vastaan tekstiviestipakit, kuin viettäisin äärettömän kiusalliset treffit miehen kanssa ja mahdollisesti vielä romahtaisin siinä hänen edessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen aloitteen teit seksiin?
Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisenaSohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP
Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...
Vierailija kirjoitti:
"Vatun kusipää! Olisit nyt edes kerran munaa antanut ja pillun nuollut. "Hyvää" kesää sinnekkin, pihtari!"
Sinun mielestä näin voi viestittää myös naiselle, joka on käytökseltään kuin AP:n kuvaama mies?
Onneksi yksikään nainen ei ole lapsellinen tms...
Laita: "Ok. Harmi, mutta kiitos tiedosta. Hyvää kesää." Fiksu lopetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vatun kusipää! Olisit nyt edes kerran munaa antanut ja pillun nuollut. "Hyvää" kesää sinnekkin, pihtari!"
Sinun mielestä näin voi viestittää myös naiselle, joka on käytökseltään kuin AP:n kuvaama mies?
Onneksi yksikään nainen ei ole lapsellinen tms...
En ole tuo kommentoija, mutta minulle oli ainakin ihan itsestäänselvää, että tuo oli vitsi. Tämän tyylisiä viestejähän jotkut naiset ihan oikeasti saavat pakkien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on positiivinen asia että mies ei halua seksiä ellei ole kiinnostunut parisuhteesta.
Siis ihan parisuhdemielessä lähdimme molemmat tähän juttuun. Mies selitti torjuttuaan minut, että hänen mielestään oli liian aikaista harrastaa seksiä, koska olimme tapailleet vasta niin vähän aikaa. En silti tajua, miksi hän torjui minut vaikka hän oli tositarkoituksella tapailemassa kanssani. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on positiivinen asia että mies ei halua seksiä ellei ole kiinnostunut parisuhteesta.
Siis ihan parisuhdemielessä lähdimme molemmat tähän juttuun. Mies selitti torjuttuaan minut, että hänen mielestään oli liian aikaista harrastaa seksiä, koska olimme tapailleet vasta niin vähän aikaa. En silti tajua, miksi hän torjui minut vaikka hän oli tositarkoituksella tapailemassa kanssani. AP
Hänellä oli jo silloin joku toinen vakavasti otettava nainen, joten ei halunnut sekstailla kanssasi ja mahdollisesti pilata tätä toista juttua, joka hänelle oli tärkeämpi, kuin teidän juttunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen aloitteen teit seksiin?
Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisenaSohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP
Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...
Sitkeästi elää tämä myytti, että miehet ovat kyltymättömiä seksipetoja joille mikään muu ei merkitse mitään. Oikeasti miehet ovat epävarmoja itsestään, eivät tunne ajoittain mitään kiinnostusta seksiin, kärsivät masennuksesta ja erektiohäiriöistä... Lista on pitkä, yhtä pitkä kuin naisilla.
Itsekin viljelin aikanaan lauseita: "Aina sitä baarista naisena jonkun saisi, mutta kun se ei kiinnosta..." Kyllä se sitten aikanaan valkeni, että ei saisi eikä miehiä seksi kiinnosta läheskään niin paljon kuin mitä kaikille yritetään väittää. Tätä myyttiä pitävät yllä sekä miehet että naiset. Miehet haluavat uskotella olevansa viriilejä seksipetoja ja naiset haluavat kuvitella tekevänsä miehet hulluiksi himosta. Hyvin harvoin kumpikaan on totta. Miesten kiinnostus seksiin laskee radikaalisti teini-iän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se tieto pitää kuitata. Selkärangatonta touhua laittaa viestinä tommoset asiat, mutta turha siitä on kitistä. Itkut itketään itsekseen tai ystävän olkapäätä vasten.
No en sanoisi ihan niinkään että selkärangatonta, tuttavuuttahan tuossa vaiheessa vasta tehdään. Eri asia jos oltaisiin tapailtu useampi kuukausi.
Itse kun olin sinkku niin tutumpi kaava oli se että miehet katosivat kuin pieru saharaan sen sijaan että olisin saanut tietää mustaa valkoisella että mut on dumpattu.
Mielestäni mies toimi fiksusti. En varmaan haluaiso saada pakkeja vs tilanteessa naamatusten. Kyllä se viesti selväksi tuli ja jos ei tosiaan sekai kiinnostanut jne niin ihan selvä juttuhan toi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei halua tyrkkyä porttoa parisuhteeseen, etkä ollut muutoinkaan sellainen mitä mies oli ensin sinusta ajatellut tai sellainen miksi olit itsesi kuvaillut tai kuvitellut. Sattuuko tämä totuus? Alapeukkuja mammoilta odotellessa :) Hauskaa prinsessaharhakesää palstan mammoille, ok ; )
Ahaa.Sitten miehet itkevät, kun ei saa seksiä parisuhteessa. Ja panosuhdekin perustuu ainoastaan miehen haluille ja naisen osa on olla käytettävissä. Jos nainen ehdottaa seksiä avioliitossa tai tapaamista panosuhteessa, on armotta huono nainen. Luojan kiitos, olen sinkku, miehet paljastuvat yhä enemmän naisia halveeraaviksi elukoiksi.
Minä laittaisin: "Selvä. Hyvää jatkoa sinulle"
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä ei tarvitse edes kuitata, jos miehellä ei ole edes munaa antaa pakkeja kasvotusten.
Kyllä naiset on niitä jotka useammin antaa pakit "raukkamaisella" tavalla kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei halua tyrkkyä porttoa parisuhteeseen, etkä ollut muutoinkaan sellainen mitä mies oli ensin sinusta ajatellut tai sellainen miksi olit itsesi kuvaillut tai kuvitellut. Sattuuko tämä totuus? Alapeukkuja mammoilta odotellessa :) Hauskaa prinsessaharhakesää palstan mammoille, ok ; )
Ahaa.Sitten miehet itkevät, kun ei saa seksiä parisuhteessa. Ja panosuhdekin perustuu ainoastaan miehen haluille ja naisen osa on olla käytettävissä. Jos nainen ehdottaa seksiä avioliitossa tai tapaamista panosuhteessa, on armotta huono nainen. Luojan kiitos, olen sinkku, miehet paljastuvat yhä enemmän naisia halveeraaviksi elukoiksi.
Älkää nyt vastatko tuollaisiin viesteihin! Nyt tuo lainaus jää tänne, kun asiaton viesti poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on niitä jotka useammin antaa pakit "raukkamaisella" tavalla kuin miehet.
Millaisia pakkeja sinä saat yleensä miehiltä?
Vastaa että kiva kun laitoit viestin ja hyvää jatkoa! Ei mitään muuta. Pää pystyyn ja eteenpäin. Onneksi kävi nyt eikä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa väärinymmärtämistä ja uhritumista ; ) Oikein mukavaa prinsessaharhakesää sinnekin!
Kirjoita vastaus:
Saat pillua, peppua ja oon peto ottaan suihin. Jatketaanko?
Pitäis toimia, jos on tosimies.
Vastaa, että olit miettinyt aivan samaa. Näin nouset niskanpäälle ja voit jatkaa tilanteesta voittajana.
Miksei voi jotain vastata? Miehiä aina haukutaan epäkohteliaiksi, mutta vaikka ero ilmoitettiinkin viestillä, niin eikös siihen voisi jotain kommentoida?