Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi vastata, kun sain mieheltä juuri viestitse pakit?

Vierailija
02.06.2016 |

Tapailin muutaman viikon erittäin ihanaa miestä, johon olin ehtinyt jo ihastuakin. Näimme kolme neljä kertaa viikossa useimmiten miehen aloitteesta (seksiä emme harrastaneet, sillä mies ei tehnyt aloitetta seksiin ja kun minä tein mies torjui minut). Mies lähetti minulle äsken viestin, jossa kertoi että olen kiva tyyppi, mutta ei hän ole kiinnostunut minusta tarpeeksi eikä hän siksi halua enää tavata. Pitäisikö minun nyt vastata viestiin, ja jos pitäisi niin mitä kirjoitan? Olen rikki, sillä mies oli todella ihana mielestäni :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hänellä toinen kiikarissa.

2. Ei tullut tunteita sua kohtaan.

3. Jännittää seksiä. Saiko mies erektion sun kanssa, esim. kun olit päällä? Jos ei niin väittäisin, et epävarma seksin suhteen ja säikähti tilannetta.

Vierailija
42/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin impotentti nysäku**i, en olisikaan enää ikinä halunnut nähdä sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Lycka till minua paremman hakuun!

Vierailija
44/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on positiivinen asia että mies ei halua seksiä ellei ole kiinnostunut parisuhteesta.

Siis ihan parisuhdemielessä lähdimme molemmat tähän juttuun. Mies selitti torjuttuaan minut, että hänen mielestään oli liian aikaista harrastaa seksiä, koska olimme tapailleet vasta niin vähän aikaa. En silti tajua, miksi hän torjui minut vaikka hän oli tositarkoituksella tapailemassa kanssani. AP

Kukaan mies ei halua tyrkkyä porttoa parisuhteeseen, etkä ollut muutoinkaan sellainen mitä mies oli ensin sinusta ajatellut tai sellainen miksi olit itsesi kuvaillut tai kuvitellut. Sattuuko tämä totuus? Alapeukkuja mammoilta odotellessa  :) Hauskaa prinsessaharhakesää palstan mammoille, ok  ; )

Ahaa.Sitten miehet itkevät, kun ei saa seksiä parisuhteessa. Ja panosuhdekin perustuu ainoastaan miehen haluille ja naisen osa on olla käytettävissä. Jos nainen ehdottaa seksiä avioliitossa tai tapaamista panosuhteessa, on armotta huono nainen. Luojan kiitos, olen sinkku, miehet paljastuvat yhä enemmän naisia halveeraaviksi elukoiksi.

Älkää nyt vastatko tuollaisiin viesteihin! Nyt tuo lainaus jää tänne, kun asiaton viesti poistetaan.

Totuus kirpaisee, eikö niin? Mitenkäs ketjun miesvihaviestit jotka sisältävät alatyylistä ilmaisua , ne on sinulle ihan ok? Ja tosiaan, totuutta ei kestetä? Hyvää prinsessaharhakesää sinnekin.

Vierailija
45/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä kun ilmoitit näin, sillä asian viestiminen tekstarilla kertoo sinusta riittävästi. Voin nyt jatkaa hyvillä mielin erään aikuisen Miehen hyvin alkanutta tapailua. Hyvää kesää!"

Vierailija
46/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi oli hyvä mies. Ei käyttänyt sua hyväkseen seksiin kun jo tiesi että olet hänestä kiinnostuneempi kuin hän sinusta. Toki pakit olisi kuulunut antaa kasvotusten, mutta itse arvostan myös viestillä annettuja pakkeja niin saa surra rauhassa.

Minua on käytetty seksiin ja leikitty tunteillani. Antaisin mitä vain että minua kohdeltaisiin edes noin arvostavasti.

Vierailija
47/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi oli hyvä mies. Ei käyttänyt sua hyväkseen seksiin kun jo tiesi että olet hänestä kiinnostuneempi kuin hän sinusta. Toki pakit olisi kuulunut antaa kasvotusten, mutta itse arvostan myös viestillä annettuja pakkeja niin saa surra rauhassa.

Minua on käytetty seksiin ja leikitty tunteillani. Antaisin mitä vain että minua kohdeltaisiin edes noin arvostavasti.

Sama täällä. Joku toinen saa fiksun ja hyvän miehen tuosta. Omalla kohdalla miehet ovat joko feilanneet ilman erillisiä ilmoituksia tai leikkineet tunteilla saadakseen seksiä.

Vierailija
48/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi jatkanut tapailua saatuani pakit seksialoitteeseen. Asiahan oli selvä jo siinä vaiheessa, ei ole kiinnostunut sinusta. Miehen käytöksessä ei ollut mitään moitittavaa, tekstiviestillä ilmoitus noin lyhyessä ja merkityksettömässä suhteessa on ihan paras tapa.

Vierailija
49/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen aloitteen teit seksiin?

Jospa mies ei ymmärtänyt vihjettäsi ja piti sinua liian passiivisena

Minusta vaikuttaa siltä, että mies skannasi, että onko ap hänelle sopiva ja tuli tulokseen, ettei ollut. Ei ole mies, joka on heti hommissa, kun tulee tilaisuus. Sellainen laadukkaampi tyyppi. Vaikkakin viestillä poikki pistäminen ei ole linjassa laadukkuuden kanssa. No kaikilla on vikansa.

Vierailija
50/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaampi? Arvostava? Ei ihme, että teidät jätetään kun ette arvosta itteänne tuon vertaa! Laadukas mies on rehellinen eikä jätä tekstarilla, koskaan. Itse olisin vihainen ajan tuhlaamisesta!

Vierailija
51/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tänä vuonna kaksi tuollaista puolentoista, kahden kuukauden tapailua ilman seksiä ja toisen kanssa ei kertaakan edes halattu. Loppui myös viestillä, ettei ole kiinnostusta tarpeeksi. Kyllä vahvistuu se tosiasia, että keskityn jatkossa ihan muuhun kuin tapailuihin. Tai sitten rehellinen panosuhde.

Saatko siis jollain tavalla enemmän sisältöä elämään paneskelusta kuin tutustumisesta?

Vierailija
52/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaampi? Arvostava? Ei ihme, että teidät jätetään kun ette arvosta itteänne tuon vertaa! Laadukas mies on rehellinen eikä jätä tekstarilla, koskaan. Itse olisin vihainen ajan tuhlaamisesta!

Minkä ikäinen nainen mahdat olla? Voin sanoa, että 18-25 vuotiaana naisena nykyisin on ihmetyksen aihe jos mies vaivautuu päättämään tapailun edes tekstiviestillä. Useimmitenhan miehet "päättävät" tapailut hiljaisuuteen.

Vierailija
53/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on positiivinen asia että mies ei halua seksiä ellei ole kiinnostunut parisuhteesta.

Siis ihan parisuhdemielessä lähdimme molemmat tähän juttuun. Mies selitti torjuttuaan minut, että hänen mielestään oli liian aikaista harrastaa seksiä, koska olimme tapailleet vasta niin vähän aikaa. En silti tajua, miksi hän torjui minut vaikka hän oli tositarkoituksella tapailemassa kanssani. AP

Hänellä oli jo silloin joku toinen vakavasti otettava nainen, joten ei halunnut sekstailla kanssasi ja mahdollisesti pilata tätä toista juttua, joka hänelle oli tärkeämpi, kuin teidän juttunne.

Tämä! ☝

Vierailija
54/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen mahdat olla? Voin sanoa, että 18-25 vuotiaana naisena nykyisin on ihmetyksen aihe jos mies vaivautuu päättämään tapailun edes tekstiviestillä. Useimmitenhan miehet "päättävät" tapailut hiljaisuuteen.

30. Ymmärrän kyllä, että nykymiehet ovat monasti sikoja ja parhaimmatkin ovat tuollaisia.

Vierailija
55/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään katkeria nokitteluviritelmiä, se on säälittävää ja noloa. Laitat vain ja ainoastaan sen mitä muutamat muut ovat jo ehdottaneet: "Ok, harmi mutta kiitos tiedosta. Hyvää kesää!" Asiallinen poistuminen takavasemmalle niin kukaties mies ottaakin uudelleen yhteyttä jos niikseen tulee.

Ja naiset: jos etsitte niitä iänikuisia laadukkaita miehiä niin älkää sitten valittako jos eivät heti ole hyppäämässä kanssanne sänkyyn! Eihän siinä ole logiikan hiventäkään että vaaditte että miehet osoittavat pantavuutenne mutta eivät käytä kuitenkaan hae teistä pelkkää seksiä. Kärsivällisyyttä ja nöyryyttä. Älkää aliarvioiko miehiä tunteettomina panokoneina.

Vierailija
56/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP

Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...

Mä taas väitän että 98 % miehistä toimii juuri noin, jos ei halua KYSEISTÄ naista. Jos mies ei halua seksiä yhden naisen kanssa, siitä ei todellakaan pidä vetää johtopäätöksiä, että hänellä olisi ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Kaikkia naisia nyt ei vaan halua panna :D

Vierailija
57/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa siltä, että mies skannasi, että onko ap hänelle sopiva ja tuli tulokseen, ettei ollut. Ei ole mies, joka on heti hommissa, kun tulee tilaisuus. Sellainen laadukkaampi tyyppi. Vaikkakin viestillä poikki pistäminen ei ole linjassa laadukkuuden kanssa. No kaikilla on vikansa.

Taitaa esim. suurin osa tämänkin ketjun kommentoijista (ihan peukuista päätellen) olla sitä mieltä, että nimenomaan viestillä on soveliasta jättää jos on käyty muutamilla treffeillä. Sinä voit olla toki asiasta eri mieltä, mutta se ei silti tarkoita, etteikö mies olisi laadukas yleisesti ottaen.

Vierailija
58/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalla halaillessamme aloin siirtyä hänen päälleen hajareisin istumaan, aloin suutelemaan ja sanoin haluavani häntä, eli siis ihan suoran aloitteen tein. Mies sitten siirsi minut pois päältään. Tämän jälkeen näimme kaksi kertaa ennen kuin mies nyt antoi pakit. AP

Kuulostaa siltä, että miehellä on jotain ongelmia seksin suhteen ja "pelästyi" tilannetta. Veikkaisin, että noin 98% miehistä ei toimisi noin...

Mä taas väitän että 98 % miehistä toimii juuri noin, jos ei halua KYSEISTÄ naista. Jos mies ei halua seksiä yhden naisen kanssa, siitä ei todellakaan pidä vetää johtopäätöksiä, että hänellä olisi ongelmia seksuaalisuutensa kanssa. Kaikkia naisia nyt ei vaan halua panna :D

Miksi sitten joka puolella sanotaan, että miehille kelpaa seksiin valtaosa naisista? Miehethän itse puhuvat näin, jatkuvasti. 

Vierailija
59/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin itse paria miestä samaa aikaa ilman, että olivat toisistaan sen enempää tietoisia. En harrastanut kenenkään kanssa seksiä, vaan annoin mennä ja vähä fiilistellä näiyä miehiä. Yksi karsiutuikin melkein heti pois, kun ei olisi halunnut odottaa pöksyihin pääsyä. Toinen oli ihan mukava ja jossain muussa tilanteessa olisin ollut täysillä mukana. Mutta se kolmas, niin, jotenkin vaan kaikki lopulta klikkasi ja jätin tapailun tuon mukavan miehen kanssa. Ap:n tapailemalla miehellä varmaan joku samanlainen kuvio takana.

Vierailija
60/66 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten joka puolella sanotaan, että miehille kelpaa seksiin valtaosa naisista? Miehethän itse puhuvat näin, jatkuvasti. 

Useimmille miehille ei kelpaa. On toki jotain, jopa fyysisesti kovakuntoisiakin miehiä, joille kelpaa. Siitä tulee tämä, että nainen kuin nainen saa aina seksiä, koska tuolla on miehiä (itsekin tunnen tällaisen) jotka ovat ylpeitä kun pystyvät panemaan itseään 2 tai jopa 3 kertaa painavampaa naista. Toki jotkut haluavat yleistää niin, että kuka tahansa mies suostuisi panemaan vaikka miten lihavia naisia vaan, mutta oikeasti etenkin kun puhutaan miehistä joilla alkaa olla valinnanvaraa kauniiden naisten suhteen, tämä on erittäin harvinaista. Kyllä omien havaintojen mukaan useimpien standardit muuttuvat sitä mukaa, mitä paremman näköisiä naisia alkavat saada.