Luetellaan 2000-luvun alun sanoja ja hokemia
Kommentit (40)
EVVK
Kismailla
Se on menox, sano Annie Lennox
Punapäät ei pääse taivaaseen ynnämuut irc-galleria yhteisöt :D allekirjoittanut oli liittyneenä suurimpaan osaan näistä kliseistä voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Syökää kanaa
Voi v... olin unohtanut tämän, ja nyt muistan taas elävästi kun alakouluikäiset pojat laumassa kiekuivat SYÖKÄÄ KANAA, SYÖKÄÄ KANAA
Ssssepariii, ja siihen päälle semmonen "vammainen" käden heilutus. Jos joku teki vaikka jotain hölmöö.
Näin meillä ala-asteen lopulla 2000-luvun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Punapäät ei pääse taivaaseen ynnämuut irc-galleria yhteisöt :D allekirjoittanut oli liittyneenä suurimpaan osaan näistä kliseistä voi ei.
Varsinkin ne Oon ____ eli oon saletisti hot/saletisti ihanmitätahansa ryhmät aiheutti ainakin itsessäni jo teininä myötähäpeää. Onneksi en koskaan irc-galleriian liittynyt, mutta koulukavereita kävin siellä stalkkaamassa :D
Jätä se sika, ansaitset parempaa.
"Kerro huoles", kun vastattiin puhelimeen.
"Meillä on unelma" ja "Tekeehän suomalaisetkin rikoksia/raiskauksia/yms."
Vierailija kirjoitti:
EVVK
Kismailla
Se on menox, sano Annie Lennox
Nää on olleet jo 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on laiffii ✌ edelleenkään ymmärrä mikä pointti tuolla lauseella on.
Matti Nykäsen sanomaksi väitetty lause.
Muita Nykäsen lausahduksia: "Muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta", "Antabusta en suosittele kenellekään, sen kanssa ryypätessä tulee kauhea olo", "Elämä on ihmisen parasta aikaa", "Fifti-sixti".
1980-luvulla hittibiisi Life is life. Siitä Nykänen tapansa mukaan väänsi itselleen sopivan aforismin ;-)
Monet näistä muuten on tosi vanhoja, menee vuosikymmenten taa.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on unelma" ja "Tekeehän suomalaisetkin rikoksia/raiskauksia/yms."
Haloo, rajakkivajakki, puhutaan vuosituhannen alusta eikä sun pakkomielteestäs. Eli: EVVK!
Horo (huono muija)
Helmi (hyvä muija)
Jätkät siis kutsuivat muijia näillä nimityksillä kun kyse oli muijan tasosta/potentiaalista tyttöystäväksi
Syökää kanaa