Laitoin eilen absolut torria, tänään jo kosteat haisevat kainalot (vaikka kävin tänään suihkussa), oonko toivoton hikipirkko vai alkaako
.. onko toivoa että alkaa myöhemmin toimia? Ja paljonko sitä kuuluu laittaa? Tossa on sellainen töpötin, millä sitten töpöttelin sitä, mutta en mitään märkää kerrosta saanut aikaiseksi, kuuluisiko?
Itse asiassa vain toinen kainalo haisee, mutta molemmat vähän kosteat. VINKKEJÄ!
Kommentit (10)
Se vaikutus alkaa useamman päivä kuluttua, jatka vaan sen laittamista.
Painele sitä töpötintä eka kunnolla sormella niin että nestettä tulee ja sit kainaloon. Kun aine kuivaa siitä muodostuu valkea kerros jonka kyllä näkee. Anna vaikuttaa yön yli ja pese aamulla pois. Mulla ainakin on toiminu
Siis hajuahan aine ei poista varsinaisesti, estää sen märkyyden kyllä. Pieni nihkeys normaalia mutta ei oo mulla enää läikkiä muodostunut paitojen kainaloihin
Vierailija kirjoitti:
Se vaikutus alkaa useamman päivä kuluttua, jatka vaan sen laittamista.
Koska uskaltaisi laittaa seuraavan kerran, odotanko viikon vai jo huomenna? ap
Vierailija kirjoitti:
Painele sitä töpötintä eka kunnolla sormella niin että nestettä tulee ja sit kainaloon. Kun aine kuivaa siitä muodostuu valkea kerros jonka kyllä näkee. Anna vaikuttaa yön yli ja pese aamulla pois. Mulla ainakin on toiminu
Siis hajuahan aine ei poista varsinaisesti, estää sen märkyyden kyllä. Pieni nihkeys normaalia mutta ei oo mulla enää läikkiä muodostunut paitojen kainaloihin
Hei kiitos vinkistä! Mulla ei jäänyt mitään valkoista kerrosta, eli taisin saada aliannostuksen! :)
Ja IHANAA jos pääsisi läikistä kainaloissa! Mulla vielä aivan karsea hiki, pesen paidat 60 asteessa aina ja silti kainalot löyhkäävät heti kun kangas kastuu uudelleen (eli nopeasti) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos vinkistä! Mulla ei jäänyt mitään valkoista kerrosta, eli taisin saada aliannostuksen! :)
Ja IHANAA jos pääsisi läikistä kainaloissa! Mulla vielä aivan karsea hiki, pesen paidat 60 asteessa aina ja silti kainalot löyhkäävät heti kun kangas kastuu uudelleen (eli nopeasti) ap
Laita tahranpoistoainetta paitojen kainaloihin, jotta saat hajun pois. Joka pesussa siis.
Pesethän aamuin illoin kainalot hyvin? Mikään hajustettu nestesaippua ei vie hienhajua, vaan palasaippua( esim tervasaippua) ja kainaloiden peseminen karheaa pesusientä käyttäen.
Laita Absolut Vodkaa kurkusta alas, niin hajut häviää. Ainakin omat aistimukset välittää niitä vähemmän tajuntaan.
Jos helteillä joku ei kestä kahta päivää, olisikohan ihan hyvä käydä välissä suihkussa?
Laita kunnolla sitä puhtaisiin kainaloihin ennen nukkumaan menos.Mä laitoin niin että aivan valui kylkiä pitkin ja kyllä tehosi
En ole kokeillut absolut torria, kun eikös silloin oo pakko köyttää keinokuituvaatetta kainaloissa?
Tarttisin kyllä. Olen kamala kainalohikooja. Nyt on kokeilussa LV 24 h. Se tavallinen lv on menettänyt tehonsa.
Eikö siellä pakkauksen sisällä edelleen ole todella yksityiskohtaiset käyttöohjeet? Käytin AbsolutTorria aikoinani paljonkin, ja muistaakseni sitä tyynyä piti painella pullo alassuin aika pitkään, kunnes ainetta alkoi tulla esille, ja sillä sitten läträttiin oikein kunnolla viikon välein tai tarvittaessa.
Muista, että ihon on oltava ehdottomasti rutikuiva, muuten saat sellaisen kirvelyelämyksen, ettet unohda sitä koskaan. Käytä vaikka hiustenkuivaajan viileää puhallusta pyyhkeen lisäksi.
Ei se taida auttaa, jos hiki haisee hormonaalisista syistä. Tulee sellaisena jo sisältä, eikä ala haista vasta pinnalla, niinkuin tavallinen sauna- tai liikuntahiki.