Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-studion Annukka Roininen kuollut

Vierailija
02.06.2016 |

Nuori ihminen. Todella surullista.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö olikin sitten syy sille kun Johanna Vesikallio palkattiin juontajaksi..

Vierailija
22/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aiemmin väärä tieto. Syntynyt v.76.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa ja surullista :( tuntuu nykyään että vietti tämän elämän miten terveellisesti tahansa niin sattumankauppaa nämä syövät on... vaikka syöpiä saadaan nykyään paljon poistettua, silti niihin kuolee aivan liikaa väkeä :(

Vierailija
24/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täyttänyt kesällä 40 v eli syntynyt v. 1976.

Lepää rauhassa Annukka

Vierailija
25/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

Oli kyllä pätevänoloinen toimittaja ja kaunis nainen.

Nainen ei pääse ulkonäköpaineita pakoon edes tässä asiassa. Joka ikinen kerta muistetaan mainita jos menehtynyt oli kaunis.

Joo, samaa mäkin ihmettelen... Onko jotenkin traagisempaa, jos kuolo korjaa kauniin tai älykkään tai lahjakkaan. Asetelma lienee, että kuolema on jotenkin enemmän väärin, jos se osuu jonkun sellaisen kohdalle jolla on jotain muutakin odotettavaa elämässä kuin vaimon osa nyrkin ja hellan välissä tai miehen elämä vanhaa toyotaa korjatessa  (toki pihtaava vaimo kuuluu tavalliseen elämään myös). Ehkä kuolleella ei kuitenkaan ole ulkonäköpaineita.

Hyvä toimittaja kuitenkin, RIP!

Vierailija
26/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

Nainen ei pääse ulkonäköpaineita pakoon edes tässä asiassa. Joka ikinen kerta muistetaan mainita jos menehtynyt oli kaunis.

Eh, mitäs painetta se on jos kauniiksi kehuu? Monet on juuri sen takia alunperinkin julkisuudessa ja naisista suurin osa varmaan. Ei niinkään minkään substanssin.

Karita Tykkää, Miss Helsinkiä , Martinaa ja "kaunis poliisi", ruotsalainen ihmisbarbie, alaston säätyttö jne. tänään minuutin selailulla iltapäivälehdistä. Eivät varsinaisesti älynsä takia lehdissä ole.

Vierailija
27/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

Joo, samaa mäkin ihmettelen... Onko jotenkin traagisempaa, jos kuolo korjaa kauniin tai älykkään tai lahjakkaan. Asetelma lienee, että kuolema on jotenkin enemmän väärin, jos se osuu jonkun sellaisen kohdalle jolla on jotain muutakin odotettavaa elämässä kuin vaimon osa nyrkin ja hellan välissä tai miehen elämä vanhaa toyotaa korjatessa  (toki pihtaava vaimo kuuluu tavalliseen elämään myös). Ehkä kuolleella ei kuitenkaan ole ulkonäköpaineita.

Niinhän se vaan menee. Ajatellaan koulumaailmaa; jos luokan kaunotar luonteesta riippumatta katoaa niin media on heti rummuttamassa enkelitytön kohtalosta. Mutta jos luokan ruma kympin tyttö katoaa niin juuri ketään ei kiinnosta. Maailma on hyvin pinnallinen paikka.

Vierailija
28/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsernobilin vaikutus näkyy. Nuoret ja nuorehkot sairastuu syöpään.

Vierailija
29/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001192358.html

Linkkiä et osaa laittaa?

En puhelimella osaa. Ajattelin että hakusanalla löytää itsekin.

Kaksoisnapauta, kopioi ja liitä. Lol

Kai sä sen sieltä iltiksen etusivulta löydät itsekin.

Vierailija
30/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

Eh, mitäs painetta se on jos kauniiksi kehuu? Monet on juuri sen takia alunperinkin julkisuudessa ja naisista suurin osa varmaan. Ei niinkään minkään substanssin.

Karita Tykkää, Miss Helsinkiä , Martinaa ja "kaunis poliisi", ruotsalainen ihmisbarbie, alaston säätyttö jne. tänään minuutin selailulla iltapäivälehdistä. Eivät varsinaisesti älynsä takia lehdissä ole.

En nyt ihan ymmärrä, mitä haet takaa tällä kommentillasi. Mutta Annukka ei ollut julkisuudessa kauneutensa vuoksi vaan siksi, että oli erittäin pätevä toimittaja. Hän oli opiskelukaverini ja lahjakas ja tavoitteellinen jo silloin. Rauha hänen muistolleen =(

Vierailija
31/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu jonkun edellä mainitsema väite, että kyseessä oli aivosyöpä?

Minua kiinnostaisi tietää, mikä syöpä oli. Ehkä tämä on jonkun mielestä mautonta uteliaisuutta, mutta minua järkyttää nuorten ihmisten kuolemat sairauteen ja haluaisin niistä aina mahdollisimman paljon yksityiskohtaista tietoa. On vaikea hyväksyä ja käsittää traagista tapahtumaa, että ensin ihminen on tässä ja sitten poissa.

Vierailija
32/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, mikä syöpä oli. Ehkä tämä on jonkun mielestä mautonta uteliaisuutta, mutta minua järkyttää nuorten ihmisten kuolemat sairauteen ja haluaisin niistä aina mahdollisimman paljon yksityiskohtaista tietoa. On vaikea hyväksyä ja käsittää traagista tapahtumaa, että ensin ihminen on tässä ja sitten poissa.

Kertoi itse, että aivosyöpä kyseessä. 

Minua kiinnostaisi tietää mistä oli kotoisin. Kun toisessa viestissä puhuttiin Tsernon ydinvoimalasta. Olen huomannut (ihan oma havainto, ei ole esittää tutkimustuloksia), että varsinaissuomalaisilla ja satakuntalaisilla nuorilla on enemmän syöpiä kuin esim itäsuomalaisilla. Olen itse Turusta ja sairastanut syövän alle kolmikymppisenä, sellaisen syövän jota ei noin nuorella pitäisi olla. 

Vierailija
33/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsernobilin vaikutus näkyy. Nuoret ja nuorehkot sairastuu syöpään.

Mulla tuli tämä ihan sama mieleen. Siitä posauksesta ei silloin pahemmin Suomessa kerrottu eikä mitään vaaraa ei ollut kenellekään. Ja mitäpä se niin jälkijunassa olisi ehkä auttanutkaan, se pahin paska oli jo saatu niskaan siinä vaiheessa kun ekan kerran joku hoksasi Ruotsissa että nyt muuten säteilee. Suomessa kukaan ei tajunnut silloinkaan yhtään mitään.

N39

Vierailija
34/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista! :( Annukka oli kotoisin samalta paikkakunnalta kuin minä ja hänen äitinsä oli lempiopettajiani. Myös hän kuoli syöpään aivan liian nuorena. :(

Voi vain kuvitella perheen surua tällä hetkellä kun kaksi menehtyy muutaman vuoden sisällä...

Vierailija
35/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Oli yksi mielitoimittajistani.

Voimia omaisille.

Vierailija
36/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

Niinhän se vaan menee. Ajatellaan koulumaailmaa; jos luokan kaunotar luonteesta riippumatta katoaa niin media on heti rummuttamassa enkelitytön kohtalosta. Mutta jos luokan ruma kympin tyttö katoaa niin juuri ketään ei kiinnosta. Maailma on hyvin pinnallinen paikka.

No mutta kun ei mene. Missing white woman syndrooma on ihan tunnettu käsite ja ainahan se auttaa jos on lisäksi kaunis. Tuo ylläoleva kirjoitus kertoo sitten taas kuinka feministin aivot toimivat eli aina intuitiivisesti nainen on uhri ja altavastaaja, sanoo reaalimaailma sitten mitä tahansa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome

Vierailija
37/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni omaisille.

En nyt ihan ymmärrä, mitä haet takaa tällä kommentillasi. Mutta Annukka ei ollut julkisuudessa kauneutensa vuoksi vaan siksi, että oli erittäin pätevä toimittaja. Hän oli opiskelukaverini ja lahjakas ja tavoitteellinen jo silloin. Rauha hänen muistolleen =(

Eipä rumia päästetä ruutuun. Eli ei kauneutensa vuoksi, mutta pätevyyden lisäksi tarvitaan kauneutta.

Vierailija
38/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytys.

Todella surullista.

Vierailija
39/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi itse, että aivosyöpä kyseessä. 

Minua kiinnostaisi tietää mistä oli kotoisin. Kun toisessa viestissä puhuttiin Tsernon ydinvoimalasta. Olen huomannut (ihan oma havainto, ei ole esittää tutkimustuloksia), että varsinaissuomalaisilla ja satakuntalaisilla nuorilla on enemmän syöpiä kuin esim itäsuomalaisilla. Olen itse Turusta ja sairastanut syövän alle kolmikymppisenä, sellaisen syövän jota ei noin nuorella pitäisi olla. 

Voisko syynä olla se, että olet itse kotoisin länsisuomesta? Tunnetko yhtälailla itäsuomalaisiakin?

Vierailija
40/102 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopealla googlauksella ainoastaan peräsuolen syövän osuus naisilla vaikuttaisi Suomessa kohonneen Tsernobylin onnettomuuden vaikutuksesta. Tunnen erään perheen, jossa perheen isä menehtyi aivokasvaimeen n. 50-vuotiaana ja tytär 20-vuotiaana. Kenties aivosyövälle altistavat geenit koituivat Annukankin kohtaloksi kerta tämän äiti oli myös menehtynyt samaan sairauteen.