Kuuliko joku viime yönä Kontulassa ensin miehen huutoa ja sen jälkeen naisen huutoa?
Kiitos vaan näille nuijille jotka pitivät minua hereillä useamman tunnin. Meidän joidenkin kun täytyy käydä TÖISSÄ!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olisit soittanut poliisille, käytä jatkossa korvatulppia.
Alkaa jo kyllästyttää tämä hätäkeskukseen soittelu. Ja kyllä mä korvatulpat lopulta laitoinkin kun sellaiset väsyneenä löysin.
P.S. Poliisille ei ole voinut enää vuosiin soittaa
Ap
Eikös Kontulassa ole ihan normaalia, että huudetaan päivin ja öin. Muuta pois sieltä paskalähiöstä.
Jaha taas näitä stereotypioita. Riippuu varmaan missä talossa asuu, minkälaisia naapureita on. Täällä meidän talossa on kyllä ainakin rahallista, ei kuulu päivisin mitään eikä yölläkään!
Kontula
Varmaan ihan joka kaupunginosassa kuuluu ihmisten huutoa joka yö jossain talossa -- jopa Westendissä
Eli onko tämän aloituksen perimmäinen tarkoitus halventaa Kontulassa asuvia? Ehkä ei, koska itsekin asut :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kontulassa ole ihan normaalia, että huudetaan päivin ja öin. Muuta pois sieltä paskalähiöstä.
Arvio on oikea. Jos kuuluu joukkoon, ei kuitenkaan pidä muuttaa.
Provo. Kontulassa on vain työttömiä.
On se vaan kiva asua Turussa, rauhallisella ja kauniilla alueella lähellä keskustaa kohtuuhintaan.
Täällä kiljutaan myös yötä päivää asun Vantaan paskalähiössä.
Olen asunut yli 10 vuotta ulkomailla työ takia.
Muutin tänne 2 vuotta sitten kun myin edellisen asunnon ja tarvitsin heti vapaan asunnon jossa 2 wc:tä sekä hyvän julkisen yhteyden keskustaan. Ja asunnon hinta oli naurettavan halpa.
Olen asunut Helsingissä Käpylässä, Etelä- ja Pohjois-Haagassa, Aurinkolahdessa sekä Pihlajamäessä, ulkomailla 4 eri metropolissa. Minun on tunnustettava että elämäni ei ole ollut missään näin helppoa. Metro alle 5 min kävelymatkan päässä, ostari jossa punttis, jumppa ja uimahalli, kirjasto, posti sekä kaupat. Ympärillä loistavat koiranulkoilutus lenkit.
Olen ollut todella tyytyväinen Kontulaan enkä halua täältä muuttaa pois. Ensimmäistä kertaa Helsingissä minulla on ihanat naapurit ja elämisen helppous.
Olisit soittanut poliisille, käytä jatkossa korvatulppia.