Eikö nuo hanurinviruttajaromanit tule hulluksi soittaessaan tuntikausia yhtä pieleen menevää värssyä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan hanurimusiikkia, ai että mä vihaan sitä. Viulu, sello - niistä nautin vaikkei olisi edes kummoisen katutaiturin näpeissä, mutta joka kerta kun joudun katuhanuristin vaikutuspiiriin, niin tekisi mieli nakata se vitun hanuri mereen. No sitähän minä en tietenkään tee, mutta kiehun hiljaa itsekseni. Se on NIIN kammottavan kuuloista. Ihan kamalaa.
No ei. Osaamattoman käsissä viulu on vielä kauheampi kuin epävireinen haitari.
Eipäs ole. Viulu vaikka känniläisen käsivarsilla mieluummin kuin hanuri huipputaiturin sylissä. Mä inhoan hanurimusiikkia, epävireisyys ei ollut edes pääpointti. Jostain syystä se epäinstrumentti herättelee mun huonoimmat puolet.
Just. Ongelma on siis hyvin suurelta osin omien korviesi välissä.
Mistä huomaa että keskustelee heikkoälyisen henkilön kanssa? No sehän menee henkilökohtaisiin solvauksiin ja vyön alle jo tokassa kommentissaan, jopa silloin kun puhutaan makuasioista. Hyvää päivänjatkoa.
Itse ainakin kierrän kaukaa liikkeet, joiden kuuluvuusalueella haitarin pahoinpitelijä on. Jos muutkin tekevät näin, niin kerjäläisten business vaikeuttaa liikepaikastaan maksavien "oikeiden" yrittäjien liiketoimintaa. Harmillista heille, mutta hermo ei kestä näitä vinguttajia.
Terv. "Metsäkukkia", säkeistö 5781, ei kun 5782
Jos pointti onkin siinä, että ihmiset maksavat, että soitto loppuisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan hanurimusiikkia, ai että mä vihaan sitä. Viulu, sello - niistä nautin vaikkei olisi edes kummoisen katutaiturin näpeissä, mutta joka kerta kun joudun katuhanuristin vaikutuspiiriin, niin tekisi mieli nakata se vitun hanuri mereen. No sitähän minä en tietenkään tee, mutta kiehun hiljaa itsekseni. Se on NIIN kammottavan kuuloista. Ihan kamalaa.
Eipäs ole. Viulu vaikka känniläisen käsivarsilla mieluummin kuin hanuri huipputaiturin sylissä. Mä inhoan hanurimusiikkia, epävireisyys ei ollut edes pääpointti. Jostain syystä se epäinstrumentti herättelee mun huonoimmat puolet.
Mistä huomaa että keskustelee heikkoälyisen henkilön kanssa? No sehän menee henkilökohtaisiin solvauksiin ja vyön alle jo tokassa kommentissaan, jopa silloin kun puhutaan makuasioista. Hyvää päivänjatkoa.
Todellisen älyn jättiläisen merkki ei ole sekään, ettei edes tunne soittimia, joista julistaa mielipiteitään. Kyseessä on haitari, ei mikään hanuri. Hanuri on se, missä sijaitsevan silmän kautta katselet maailmaa...
En mä tiedä mutta jostain syystä sain hervottoman naurukohtauksen kun kuvittelin hulluksi tullutta hanuristia. Tuli jotenkin Rankka päivä mieleen :) jos olette nähneet elokuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisen älyn jättiläisen merkki ei ole sekään, ettei edes tunne soittimia, joista julistaa mielipiteitään. Kyseessä on haitari, ei mikään hanuri. Hanuri on se, missä sijaitsevan silmän kautta katselet maailmaa...
Ikävä rikkoa pätemisen kuplaasi, mutta soittimen virallinen nimi on harmonikka, jolle sitten haitari, hanuri, sirmakka, taljankka, kurttu, köyhän urut, ryppy, vetopeli ja pirunkeuhko ovat synonyymejä.
Viruttaja? Huuhtelevat hanureitaan vedessä? Mahtaa olla näky. Kyykkivät hanuri (=perse) vesipaljussa...