Mitä kohdussa ollut lapsesi kertoi sinulle ennen syntymäänsä?
Kommentit (13)
Täällä on kivaa, en tule ikinä ulos?
Että kaikki ruoka, paitsi paahtoleipä voilla ja vesi, on pahaa ja sitä ei saa syödä. Samaa linjaa on jatkanut tultuaan ulos, todella nirso ruuan suhteen.
Nimensä ja samalla sukupuolensa.
Luulin saavani tytön ja mulla oli tytölle nimi valmiina. Sitten yhtenä iltana mieleeni tuli todella vahvana "tieto", että lapsen nimi on x. No asia harmitti vähän, kun en pitänyt erityisesti ko nimestä ja minulla oli jo kauniimpi nimi valmiina. Luuöin siis nimeä x ensin tytön nimeksi.
No se oli niin vahva kokemus, että tuntui, että lapsen nimi nyt oli kertakaikkiaan jo valmiiksi ja päätettynä se x, että en ryhtynyt vastustamaan asiaa. Se oli siis niin vahvasti ja itsestäänselvästi mulle "annettu tiedoksi". Seuraavana päivänä katsoin väestörekisterin tilastoja ja hämmästyin, että se x on Suomessa puhtaasti pojan nimi.
Silloin tiesin, että saan pojan ja sen nimi on se x . Onneksi sain tämän tietää tosiaan ajoissa, jo viikkoja ennen rakenneultraa, koska se oli aluksi iso pettymys. Olin niin toivonut tyttöä ja uskonut ilman muuta saavani tytön, että tarvitsin paljon aikaa hyväksyä poikauutinen. Nykyään tietysti poika on maailman rakkain enkä voisi kuvitella ketään muuta lasta itselleni.
Puhui latinaa väärinpäin. En tiedä mitä odottaa, varmaan lahjakas kielissä?
Siellä se kuplii. Mitähän tarkoittaa`?
Ilmaisivat sukupuolensa ja luonteensa. Ovat pitäneet hyvin kutinsa lasten kasvettuakin.
Täältä syntyy "maailman vahvin vauva", ja niin syntyi. Kätilökin ihmetteli synnytyssalissa poikamme jäntevyyttä. Etusormea puristi niin lujaa, että äidin sormenpää meni sinertäväksi. Maalla vahvoja poikia tarvitaankin!
"Lopeta minut. En tahdo maailmaan ja sen kärsimyksiin."
Pitäiskö sun juoda jotain poreilevaa?
Kaaisaa kirjoitti:
Siellä se kuplii. Mitähän tarkoittaa`?
Ilmaisi potkimalla mielipiteensä mm. syömisistäni ja musiikista jota kuuntelin. Kommunikoimme/leikimme myös niin että minä tökin masua ja hän potki takaisin (osasi laskea neljään).
Sukupuolensa ja vauhdikkaan luonteensa. Alusta saakka oli niin voimakas olo, että poika tämä on, että en edes miettinyt tyttöjen nimiä tms. Ja pojan sain :) kova touhuamaan oli jo ennen syntymäänsä ja ei tuo vauhti ole ainakaan hiipunut taaperoikäisenäkään!
???