Vierailija

Huh huh.

• ylös 9
  • alas 0

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On kyllä taidokkaita soittajia kun osaavat soittaa täydellistä epämusiikkia joka kuulostaa melkein tutulta biisiltä, mutta ei sitten olekaan. Missä koulussa tollasta opetetaan? :D

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Mä vihaan hanurimusiikkia, ai että mä vihaan sitä. Viulu, sello - niistä nautin vaikkei olisi edes kummoisen katutaiturin näpeissä, mutta joka kerta kun joudun katuhanuristin vaikutuspiiriin, niin tekisi mieli nakata se vitun hanuri mereen. No sitähän minä en tietenkään tee, mutta kiehun hiljaa itsekseni. Se on NIIN kammottavan kuuloista. Ihan kamalaa.

Vierailija

Ainakin ne viereisissä kaupoissa työskentelevät ihmiset repivät hiuksiaan päästä, kun se väärin soitettu Tonavan aallot lähtee taas sadannen kerran saman päivän aikana sillä epävireisellä sirmakalla.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Olisi edes joku värssy! Mutta  tuossakin työmatkan varrella  yksi venyttää haitaria eestaas ja painelee satunnaisia nappuloita ja hoilaa "laalaalaa" siinä samalla. 

Mutta niin vain joku nytkin heitti rahaa sille, eli ilmeisesti kannattaa siellä rääkätä hanuria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menisivät soittotunneille ensin.

Onhan työnantaja heille sentään sen yhden värssyn opettanut. Ei ole enää samanlaista progea kuin aikaisemmin, jolloin soittajan sormet liikkuivat aivan randomisti.

Kummasti kaikki Turun hanuristit soittavat samaa sävelmänpätkää...

Vierailija

Ja yhtenä päivänä hieman ärsyynnyin huutavasta katulaulajasta. Lauloi huonoa musiikkia ihan liian kovalla, siis oikein karjuvalla ja piinaavalla äänellä, minkä seurauksesta mulla oli hetken aikaa suuri halu mennä hänen naamansa eteen ja todeta kylmän rauhallisesti: nyt se turpa kiinni.

Jälleen hyvät laulajat erikseen, mutta en lähtökohtaisesti pidä siitä että vähän joka toinen kadunkulma täyttyy kyseenalaisista sävelniekoista tai adhd-viidakkorumpaleista. Mieluusti maksan ja paljon, että pääsen kuuntelemaan hyvää, mutta pakolla ja pyytämättä huono... ei se oikein elähdytä.

Vierailija

Helsingin Aleksanterinkadulla usein tavattava pullojenkilisyttelijä on myös aika paha, vaikka tuntuukin monia ihastuttavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne viereisissä kaupoissa työskentelevät ihmiset repivät hiuksiaan päästä, kun se väärin soitettu Tonavan aallot lähtee taas sadannen kerran saman päivän aikana sillä epävireisellä sirmakalla.

Tiedän yhden firman, joka muutti toimistonsa Mikonkadulta kuunneltuaan kaksi kesää niitä ensimmäisiä Suomeen eksyneitä soittotaidottomia hanurinvonguttajia. Olin itse asiakkaana pari tuntia toisessa kerroksessa, ja vaikka ikkunat olivat kiinni, olin valmis repimään muidenkin hiuksia päästä ennen istunnon puoliväliä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan hanurimusiikkia, ai että mä vihaan sitä. Viulu, sello - niistä nautin vaikkei olisi edes kummoisen katutaiturin näpeissä, mutta joka kerta kun joudun katuhanuristin vaikutuspiiriin, niin tekisi mieli nakata se vitun hanuri mereen. No sitähän minä en tietenkään tee, mutta kiehun hiljaa itsekseni. Se on NIIN kammottavan kuuloista. Ihan kamalaa.

No ei. Osaamattoman käsissä viulu on vielä kauheampi kuin epävireinen haitari.

Vierailija

Suomeen pitäisi tulla laki jotka kieltää nuo kerjäämisineen ja häiritsemisineen.

Kaverin 80v äiti ryöstettiin viikko sitten noiden kerjäläiskansalaisten toimesta, repivät korut ja kellon päältä keskellä päivää! Jos ammattikerjäämisellä tai soittotaidottomuudella ei tienaa niin sitten ryöstelevät röyhkeästi ja kaatavat vanhuksia katuun repimällä näiltä laukut ja muut!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsingin Aleksanterinkadulla usein tavattava pullojenkilisyttelijä on myös aika paha, vaikka tuntuukin monia ihastuttavan.

Ihastutti se mm. Steven Tyleria... 

Vierailija

Väittävät vielä, että "kerjäämiseen ei liity ihmiskauppaa eikä järjestäytynyttä rikollisuutta." Eipä tietenkään, ihan hyvää hyvyyttään se yksikin nuorehko mies eilen opasti mummoa, kuinka sitä kuppia pitää heilutella. Kädet kävivät ja puhetta virtasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Väittävät vielä, että "kerjäämiseen ei liity ihmiskauppaa eikä järjestäytynyttä rikollisuutta." Eipä tietenkään, ihan hyvää hyvyyttään se yksikin nuorehko mies eilen opasti mummoa, kuinka sitä kuppia pitää heilutella. Kädet kävivät ja puhetta virtasi.

Kun lehdissä oli juttua siitä että nämä tietyt ammattilaiskerjäläiset parittivat alaikäistä tyttöä tienatakseen lisää, ja porukka vaati noille karkoitusta ja uutta Suomen lainmuutosta, niin suvägit alkoivat huutaa rasistia ja kutsuivat vihreät pelastamaan ne kerjäläiset. Kukaan ei välittänyt tytöstä/tytöistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eipäs ole. Viulu vaikka känniläisen käsivarsilla mieluummin kuin hanuri huipputaiturin sylissä. Mä inhoan hanurimusiikkia, epävireisyys ei ollut edes pääpointti. Jostain syystä se epäinstrumentti herättelee mun huonoimmat puolet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eipäs ole. Viulu vaikka känniläisen käsivarsilla mieluummin kuin hanuri huipputaiturin sylissä. Mä inhoan hanurimusiikkia, epävireisyys ei ollut edes pääpointti. Jostain syystä se epäinstrumentti herättelee mun huonoimmat puolet.

Just. Ongelma on siis hyvin suurelta osin omien korviesi välissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielipiteensä kullakin. Mun mielestä hanurista ei edes saa niin karmivia ääniä aikaan kuin viulua rääkkäämällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.