Moneltako lähdit tänä aamuna salille?
Minä seitsemältä. Moni muu saattoi lähteä paljon aikaisemmin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Salihullu heräsi.
No en tiedä olenko salihullu. En tee mitään rääkkitreenejä enkä harrasta proteiinipirtelöitä, eikä minulla ole mitään erottuvia muskeleita. Ap
En rahojani tuhlaa saleille mielummin juon ne,ainakin keskivartalo kehittyy mukavasti.Tuli kahvia keittäessä hiki,taidampa napata huurteisen jääkaapista.
Ei vielä yhtään vastausta itse kysymykseen!
Kuudeksi menen. Eläkeläinen, kun valvoo aamuyöstä niin on helppo lähteä liikkeelle. Sitten päälle puolisentuntia vesijuoksua niin polvet kiittää liikunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuudeksi menen. Eläkeläinen, kun valvoo aamuyöstä niin on helppo lähteä liikkeelle. Sitten päälle puolisentuntia vesijuoksua niin polvet kiittää liikunnasta.
Miten kauan olet salilla?
Klo 12.00 olin ruokasalissa lounaalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempaakin tekemistä.
Salilla ollaan noin tunti. Panostusta terveyteen. Eiköhän sitä päivästä löydy tunteja sen paremminkin tekemisen tekemiseen.
Vasta 05.20. Yleensä yritän olla noin klo 5 laittamassa salikamoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vasta 05.20. Yleensä yritän olla noin klo 5 laittamassa salikamoja päälle.
Tuossa on jo yritystä.
En käy salilla koska se on maailman tylsintä liikuntaa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
En käy salilla koska se on maailman tylsintä liikuntaa mielestäni.
Ei, vaan parasta!
En moneltakaan. Kävin eilen lenkillä ja tänään heräsin viittä vaille yhdeksän, ysiltä aloitin etätyöt.
Vierailija kirjoitti:
En moneltakaan. Kävin eilen lenkillä ja tänään heräsin viittä vaille yhdeksän, ysiltä aloitin etätyöt.
Kuinka ehdit valmistautumaan työpäivään viidessä minuutissa?
Heräsin klo 7 ja klo 8 lähdin 10 km juoksulenkille. Nyt juon kahvia, ja vasta sen jälkeen (ulko)salille. Sitten syömään ja iltakävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ehdit valmistautumaan työpäivään viidessä minuutissa?
Varmaan jos on kaikki paperit valmiina koneen vieressä ja suihkussa käyty illalla. Vaatteet päälle, 1 min, hampaat, 1 min, hiusten harjaus 30 SEC, kasvojen huuhtelu 1 min. Jää vielä aikaakin. Eri
Mulla on vasta huomenna salipäivä.
Välipäivä ja sairaana lisäksi