Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli väärä summa palkkaa tilille!!

Vierailija
02.06.2016 |

Tilille oli napsahtanut 7834€, vaikka mun bruttopalkka on 2950€. Virhehän tuo on, mutta kyllä lämmitti mieltä avata verkkopankki :)

Melkein tekisi mieli käydä äkkiä pankissa nostamassa koko summa ja lähteä vaikka Australiaan..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno palkankorotus!

Vierailija
2/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun takaisinkin pitäis tula…. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla loma-ajan palkka ja lomarahat?

Vierailija
4/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuolla summalla kovin kauaa Australiassa pärjää. Hommaa mieluummin laivalippu tallinnaan.

Vierailija
5/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita virheestä välittömästi tai joudut maksamaan sanktiot ja viivästyskorot--- Vähän liian pieni summa kavallettavaksi...

Vierailija
6/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää nyt mutta valitettavasti ne huomaa virheensä kyllä. Ikävä maksaa takaisin jos on ehtinyt pistää palamaan.

Vierailija
7/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksettiin ennen koko kesäkuukausien palkka kerralla. Eli jos piti lomaa elokuussa, sai kesäkuussa kolmen kk:n palkan. Voisko olla tämmöisestä kyse? Katoitko palkkalaskelmasta?

Vierailija
8/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomaraha on 50% bruttopalkasta ja kun bruttopalkkakin on alle 3000€, niin eipä veroineen voi jäädä yli kahta kertaa enemmän viivan alle.

Virhehän tuo on. Voihan se olla, että siinä olisi jotenkin ihmeellisesti kahden kuukauden nettopalkka ja lomarahakin vielä, sitten alkaisi olla lähellä oikeaa summaa.

Saapi nähdä!

Ja joo, voisin lähteä Australiaan, enkä tulla takaisin :)

ap

Vierailija
9/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos on jos nappaat rahat.

Toisaalta jos ei kukaan huomaa viidessä vuodessa on rahat sinun, vanhentunut rikos.

Vierailija
10/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Nyt tuli itku. Laitoin siis puoli tuntia sitten jo palkanlaskentaan sähköpostia virheellisestä palkasta. Äsken tuli viesti, että tarkastetaan kyllä, mutta että olenhan tietoinen joidenkin työntekijöiden kesäbonuksesta.

NO EN OLLUT TIETOINEN! Kyyneleet silmissä täällä. Siis osalle on maksettu 6000€:n kesäbonus! Mulle! Miinus verot tietenkin. KUUSI TUHATTA EUROA!!!!!

Kuolen. Itken. Mitä mä teen kaikella tällä rahalla!! Ja lomaraha tulee kaiken tämän päälle vielä heinäkuussa.

Siis mä todellakin lähden sinne Australiaan, mutta lomalle ja palaan takaisin!!!!!!

LISÄÄ HUUTOMERKKEJÄ JA ITKUA!!!

ap

Vierailija
11/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, paljon onnea! Ihana kesä sulla tulossa, nauti! :) Tuli oikein hyvä mieli puolestasi ♡

Vierailija
12/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Onneksi olkoon, jos kyseessä on bonus, eikä virhe 😊 aika upea lisä näinä päivinä, saanko kysyä mitä teet työksesi?

Vierailija
13/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa!!!

Vierailija
14/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3 Hyvää Australian lomaa ap :)

Vierailija
15/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen sinä.

Tuo nyt ei ole loppujen lopuksi edes ole niin iso rahasumma, mutta ilmeisesti sinulle se on valtava. (Olisi minullekin, ei sen puoleen).

OLET ANSAINNUT PALKKASI ja bonarisi. Parasta on haaveilla, mitä sillä tekee :) Lomasuunnitelmat uusiksi!

Vierailija
16/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata, etten olekaan läpeensä kyyninen paska, kun koin aitoa iloa sun puolesta ap. :) 

Vierailija
17/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomaraha on 50% bruttopalkasta ja kun bruttopalkkakin on alle 3000€, niin eipä veroineen voi jäädä yli kahta kertaa enemmän viivan alle.

Virhehän tuo on. Voihan se olla, että siinä olisi jotenkin ihmeellisesti kahden kuukauden nettopalkka ja lomarahakin vielä, sitten alkaisi olla lähellä oikeaa summaa.

Saapi nähdä!

Ja joo, voisin lähteä Australiaan, enkä tulla takaisin :)

ap

Kahden kuun palkka ja lomarahat olisi n 5000

Vierailija
18/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut työntekijät saa jonkun bonuksen? Toihan on vitun epäreilua. Kaikillehan sellanen bonus pitäs antaa. Vittu mitä paskaa. Toisia siis sorsitaan ja toisia ylistetään. Ompa persepaska työpaikka tuollanen.

Mulla 5 000€ tilillä. Kyllä tuolla kesän pärjää. Säästössä 10 tuhatta, joita en oo käyttäny vuosiin, enkä käytä kun koitan kasvattaa tuota summaa. Ansaitsisin itekin jonkun bonus rahan, kun oon niin ahkera työntekijä :(

Vierailija
19/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut työntekijät saa jonkun bonuksen? Toihan on vitun epäreilua. Kaikillehan sellanen bonus pitäs antaa. Vittu mitä paskaa. Toisia siis sorsitaan ja toisia ylistetään. Ompa persepaska työpaikka tuollanen.

Mulla 5 000€ tilillä. Kyllä tuolla kesän pärjää. Säästössä 10 tuhatta, joita en oo käyttäny vuosiin, enkä käytä kun koitan kasvattaa tuota summaa. Ansaitsisin itekin jonkun bonus rahan, kun oon niin ahkera työntekijä :(

Olisi todella epäreilua, jos kaikki sluibaajat palkittaisiin.

Eikö Ap ole nähnyt palkkakuittia? Siinähän on rivi riviltä palkkalajit.

Vierailija
20/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tärissyt koko aamun. Maksoin kaikki mahdolliset laskut, jotka vaan mitenkään pystyin. Maksoin kaksi luottokorttia loppuun (niitä oli yhteensä noin 1800€), laitoin säästötilille 1000€. Maksoin ensi kuussa erääntyvän ison laskun ja maksoin tämän kuun kaikki laskut. Tein jopa niin, että muutin verkkopankissa erääntyvät laskut tähän päivään niin, ettei tässä kuussa tililtä mene kuin asuntolainan lyhennys enää. 

Ja silti jäi vielä rahaa enemmän kuin palkkapäivänä yleensä!

Luin intrasta, että firmassa on maksettu 1.6. kesäbonuksia. Meillä oli todella huono viime vuosi ja oltiin jo lähellä sitä, että moni olisi saanut potkut. Meilläpä onkin fiksu toimitusjohtaja, joka kertoi avoimesti tilanteesta ja pidettiin vaikka minkälaista kriisikokousta ja palaveria ja mietittiin, miten tästä selvitään. Siis ihan siivoojaa ja aulahenkilökuntaa myöten! Ja mehän selvittiin ja noustiin yhdessä, kukaan ei menettänyt työtään.  Hallitus päätti yksimielisesti maksaa roimat bonukset henkilökunnalle (siis kaikille kyllä, ymmärsin aluksi, että vain osalle) hienosta työstä ja siitä, ettei firma mennyt nurin. Kyseessä kuitenkin suhteellisen pieni firma.

Jos nyt enempää alan juoruilla, niin tästä kiinnostuu vielä joku iltapäivälehti, jätän siis työtehtäväni ja firman nimen ja alan sanomatta.

Mä vaan itken ja tärisen. 

Olen haaveillut kaukomatkasta koko ikäni. Olen matkustellut vain Euroopassa. Ehkä mä todellakin toteutan sen Australian matkan, vaikka siihen uppoaisi loput ylimääräisistä rahoista. 

Jotenkin leijuva olo. Ei rahahuolia, ei luottokorttilaskuja, rahaa säästötilillä. Ihan uskomatonta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän