Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli väärä summa palkkaa tilille!!

Vierailija
02.06.2016 |

Tilille oli napsahtanut 7834€, vaikka mun bruttopalkka on 2950€. Virhehän tuo on, mutta kyllä lämmitti mieltä avata verkkopankki :)

Melkein tekisi mieli käydä äkkiä pankissa nostamassa koko summa ja lähteä vaikka Australiaan..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus maksaa jonkun firman henkilöstölle 6000 euron bonuksen per lärvi. Ooookei.

Vierailija
22/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus maksaa jonkun firman henkilöstölle 6000 euron bonuksen per lärvi. Ooookei.

Siis firman hallitus varmaankin. Olis pitänyt ajatella ennen kuin kirjoittaa :D Sori. Ja hieno homma, nauti joka sentistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana yllätys! Olen iloinen että sait kesäbonarit!

Vierailija
24/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa ap! :)

Ja palkan vastaanoton perussäännöt:

1. Jos saat liian vähän, valita.

2. Jos saat liikaa, ole hissukseen.

Vierailija
25/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Ja todella avokätinen bonus. 

Itsekin sain 800 euroa. Ylimääräistä sekin kuitenkin vaikkei verrattavissa sinun summaasi. Olen iloinen tästäkin :)

Vierailija
26/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut "kehittämässä" THL:n Palveluvaaka-nettisovellusta. Siihen varatusta budjetista on jaettu rahaa oikein suokuokalla.

Vierailija
27/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte olla ilosia jonku randomin puolesta? Ette tiedä kuka tai minkälainen ihminen ap on. Ap saattaa olla vaikka vittumainen, toisia ihmisiä halveksiva ja kiusaava. Tai kaupasta tavaroita varasteleva huligaani. Tai eläintenrääkkääjä. Ap:lla saattaa olla vaikka mittava rikosrekisteri. Ap on saattanu vaikka hakata jonku. Ap saattaa olla paha ihminen. Tai hyvä. Tai normaali. Tai mitä tahansa.

Joten lopettakaa se Ap:n ihannointi :/

Vierailija
28/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte olla ilosia jonku randomin puolesta? Ette tiedä kuka tai minkälainen ihminen ap on. Ap saattaa olla vaikka vittumainen, toisia ihmisiä halveksiva ja kiusaava. Tai kaupasta tavaroita varasteleva huligaani. Tai eläintenrääkkääjä. Ap:lla saattaa olla vaikka mittava rikosrekisteri. Ap on saattanu vaikka hakata jonku. Ap saattaa olla paha ihminen. Tai hyvä. Tai normaali. Tai mitä tahansa.

Joten lopettakaa se Ap:n ihannointi :/

Normaalit ihmiset kokee empatiaa, se on luonnollinen tunne ja tärkeä osa sitä että ihmisten yhteiselo yhteisössä on ylipäätään onnistunut. Sinä olet joku omituinen idiootti.

Onnea AP! :)

Vierailija
29/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden tonnin bonarit kaikille vaikka firma oli vuos sitten menossa nurin? Aika kovan nousun olette tosiaan saaneet tehtyä. Onnea vain, kiva kesä nyt tiedossa. :)

Vierailija
30/31 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden tonnin bonarit kaikille vaikka firma oli vuos sitten menossa nurin? Aika kovan nousun olette tosiaan saaneet tehtyä. Onnea vain, kiva kesä nyt tiedossa. :)

Mun mielestä ainakin tosi ansaittu bonari, jos firmalla on nyt varaa maksaa noin avokätiset bonukset kaikille. 

Nykyään olis kai ollut normaalimpaa ensin uhkailla potkuilla ja sitten kun kaikki tekee parhaansa, ettei lennä pihalle, niin bonukset oliskin jaettu hallitukselle :D Näinhän se yleensä menee! Ehkä vielä annettu kuitenkin potkut osalle, niin olisi saanut isommat bonukset.

Vierailija
31/31 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi