Mulle tuli väärä summa palkkaa tilille!!
Tilille oli napsahtanut 7834€, vaikka mun bruttopalkka on 2950€. Virhehän tuo on, mutta kyllä lämmitti mieltä avata verkkopankki :)
Melkein tekisi mieli käydä äkkiä pankissa nostamassa koko summa ja lähteä vaikka Australiaan..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus maksaa jonkun firman henkilöstölle 6000 euron bonuksen per lärvi. Ooookei.
Siis firman hallitus varmaankin. Olis pitänyt ajatella ennen kuin kirjoittaa :D Sori. Ja hieno homma, nauti joka sentistä :D
Ihana yllätys! Olen iloinen että sait kesäbonarit!
Hyvää lomaa ap! :)
Ja palkan vastaanoton perussäännöt:
1. Jos saat liian vähän, valita.
2. Jos saat liikaa, ole hissukseen.
Hieno juttu! Ja todella avokätinen bonus.
Itsekin sain 800 euroa. Ylimääräistä sekin kuitenkin vaikkei verrattavissa sinun summaasi. Olen iloinen tästäkin :)
Olet siis ollut "kehittämässä" THL:n Palveluvaaka-nettisovellusta. Siihen varatusta budjetista on jaettu rahaa oikein suokuokalla.
Miten te voitte olla ilosia jonku randomin puolesta? Ette tiedä kuka tai minkälainen ihminen ap on. Ap saattaa olla vaikka vittumainen, toisia ihmisiä halveksiva ja kiusaava. Tai kaupasta tavaroita varasteleva huligaani. Tai eläintenrääkkääjä. Ap:lla saattaa olla vaikka mittava rikosrekisteri. Ap on saattanu vaikka hakata jonku. Ap saattaa olla paha ihminen. Tai hyvä. Tai normaali. Tai mitä tahansa.
Joten lopettakaa se Ap:n ihannointi :/
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte olla ilosia jonku randomin puolesta? Ette tiedä kuka tai minkälainen ihminen ap on. Ap saattaa olla vaikka vittumainen, toisia ihmisiä halveksiva ja kiusaava. Tai kaupasta tavaroita varasteleva huligaani. Tai eläintenrääkkääjä. Ap:lla saattaa olla vaikka mittava rikosrekisteri. Ap on saattanu vaikka hakata jonku. Ap saattaa olla paha ihminen. Tai hyvä. Tai normaali. Tai mitä tahansa.
Joten lopettakaa se Ap:n ihannointi :/
Normaalit ihmiset kokee empatiaa, se on luonnollinen tunne ja tärkeä osa sitä että ihmisten yhteiselo yhteisössä on ylipäätään onnistunut. Sinä olet joku omituinen idiootti.
Onnea AP! :)
Kuuden tonnin bonarit kaikille vaikka firma oli vuos sitten menossa nurin? Aika kovan nousun olette tosiaan saaneet tehtyä. Onnea vain, kiva kesä nyt tiedossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuuden tonnin bonarit kaikille vaikka firma oli vuos sitten menossa nurin? Aika kovan nousun olette tosiaan saaneet tehtyä. Onnea vain, kiva kesä nyt tiedossa. :)
Mun mielestä ainakin tosi ansaittu bonari, jos firmalla on nyt varaa maksaa noin avokätiset bonukset kaikille.
Nykyään olis kai ollut normaalimpaa ensin uhkailla potkuilla ja sitten kun kaikki tekee parhaansa, ettei lennä pihalle, niin bonukset oliskin jaettu hallitukselle :D Näinhän se yleensä menee! Ehkä vielä annettu kuitenkin potkut osalle, niin olisi saanut isommat bonukset.
Hallitus maksaa jonkun firman henkilöstölle 6000 euron bonuksen per lärvi. Ooookei.