Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siljan oksennus ja ripuliristeilyt jatkuvat

Vierailija
02.06.2016 |

Varaa omasi

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsis varmaan halvalla!

Vierailija
2/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätarjoukset jatkuu. Käsiä ei pestä keittiössä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemaristeilyjen aatelia.

Vierailija
4/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeelta unohtui linkki:

Vatsatautiepidemia jatkuu Silja Symphonylla – yhtiö ehdottanut siirtämään matkoja

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001192088.html

Vierailija
5/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä uutinen ei yllättänyt, kun siellä on nykyisin virolainen henkilökunta joka halveksii suomalaisia.

Vierailija
6/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime viikolla vikingiltä noron. Voisikohan liittyä mitenkään Siljan epidemiaan?

Vierailija
7/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai perua tai siirtää. Nopeille ois vielä paskatautiteemas tarjolla

http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/is-silja-symphonyn-vatsatauti…

Vierailija
8/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä ei oo suomalaisia

Vierailija
9/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain viime viikolla vikingiltä noron. Voisikohan liittyä mitenkään Siljan epidemiaan?

t. Siljan markkinointiosasto

Vierailija
10/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TallinkSilja uusi teema

Vierailija
11/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä uutinen ei yllättänyt, kun siellä on nykyisin virolainen henkilökunta joka halveksii suomalaisia.

Yllättävän paljon siellä on myös ruotsalaisia ja suomalaisia työntekijöitä. Virolaisia en ole itse nähnyt kovinkaan montaa naamaa muilla, kuin Tallinnaan menevillä laivoilla.

Vierailija
12/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Siljan markkinointiosasto

Ei ole kyllä. Mietin vain, voivatko liittyä toisiinsa? Jotain yhdistävää? Sama ruoantoimittaja? Työntekijöitä? Tietääkö kukaan?

Vierailija
13/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "kiva", viikon päästä keskiviikkona työreissu Tukholmaan juuri tällä paatilla :( Toivottavasti saavat tuon asian kuntoon

Vierailija
14/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain vatsataudin käymättä millään laivalla. On se vaan hemmetin tehokas toi Symphonyn pöpö kun tällaisen maakravunkin pystyy tartuttamaan. Siis pakkohan tän on liittyä tuohon laivan epidemiaan.

Vierailija
15/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa pukkaa

Älä syö siellä mitään

Pese kädet

Käsidesiä mukaan.

Hytissä laivalla siivotaan kaikki samalla rätillä vessanpöntöstä muihin pintoihin

Vierailija
16/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilla tosiaan siivous on mielenkiintoista. Voi näyttää puhtaalta vaikka ei ole

Vierailija
17/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa pukkaa

Älä syö siellä mitään

Pese kädet

Käsidesiä mukaan.

Hytissä laivalla siivotaan kaikki samalla rätillä vessanpöntöstä muihin pintoihin

Olisko vaan helpompi jäädä pois risteilyltä. Paljon se syömättömyys ja käsidesi auttaa, jos tauti elää tartuntapinnoilla. Sun listasta unohtui kohta: "älä koske mihinkään."

Vierailija
18/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain vatsataudin käymättä millään laivalla. On se vaan hemmetin tehokas toi Symphonyn pöpö kun tällaisen maakravunkin pystyy tartuttamaan. Siis pakkohan tän on liittyä tuohon laivan epidemiaan.

No niinpä. Just uutisoitiin, että harvinaisen ärhäkkä noroepidemia ollut Suomessa tänä keväänä. Olis se nyt kumma, jos ei olis matkustajien mukana noille laivoillekin levinnyt. 

Toivotaan, että ihmiset tästä nyt edes hetkeksi ottaisivat opikseen. Ällistyttävän moni kun ei edelleenkään pese käsiään esim. vessakäynnin päätteeksi.

Vierailija
19/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että sait noron laivalta. Noron itämisaika on 12-48 tuntia. Noro voi myös elää pinnoilla jopa kaksi viikkoa. Eli heti noron jälkeen jos joku menee kauppaan eikä pese käsiään voi toiminnallaan levittää todella moneen kyseisen taudin.

Vierailija
20/65 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henkilökunnan

Juu ja se siivous, huiskitaan paskat ja oksut minuuteissa per hytti. Samalla rätillä. Ei ne pöpöt siivouksesta katoa, lähinnä leviää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi