Mitä luulette kelpaisiko ensi vuonna lukion tokaa vuotta käyvälle neidille Adidaksen koulureppu?
Kommentit (9)
Riippuu kyseisen neidin tyylistä ja arvoista. Kaikki nuoret ei esim. tykkää näkyvistä logoista. Onko reppua netissä, jotta voisi helpommin kommentoida?
No, läheskään kaikki ei käytä reppua. Mutta mun lukiolainen käyttää. Tykkää Vansin repuista. Taitaa tuo Vans olla pinnalla enempi kuin Converse tai Adidas. Antaisin ennemmin lahjakortin urheilukauppaan.
Meillä lukiolainen ja nuoremmatkin saa ihan itäisellä ostaa mieluisen. Anna lahjakortti. Meidän lukiolainen on mennyt samalla tarroilla yläasteen ja lukion. Ei tahdo uutta.
Anna rahaa ja käske ostaa reppu/laukku
Oliko tämä joku vitsi?Ton ikäisethän käyttää Korsin tai Vuittonin laukkuja?
Mulla oli lukiossa Longchampin laukku. Kirjat mahtui hyvin matkaan, materiaali käytännöllinen, laukku itsessään nätti ja ajaton. Anna tytön päättää itse millaisen haluaa, iso käsilaukku on monien mieleen, jotkut tykkäävät repuista, toiset olkalaukuista.
Minun reppuni on aina ollut mallia "prisma". En olisi ikimaailmassa edes kehdannut käyttää mitään Adidaksen reppua, koska olin ujo ja hiukan ylipainoinen ja yritin vain sulautua seinään.
Anna lahjakortti ja sano että on reppuun? Tykkäävät yleensä valita itse.