Tilasin pitzaa kilometrin päästä, eivät suostuneet tuomaan näin lähelle.
Kommentit (25)
Se kirjoitetaan Pizza. wittu sentään. Pitszstaza. Tai sitten pitsa.
Mäki tilaan.. mietin et parempi läheltä ku 5 km päästä tilata.
Onko se padassa valmistettua kuhaa?
No en usko!Jos on oikeesti noin, niin onpa hyvää asiakaspalvelua. Me tilataan 500m päästä, ja aina tuovat. Tilataan 2 tai 3 kerrallaan.
Oho! Mäkin oon tuottanut kerran tosi lähelle, kun oli ihan hirveä krapula :) Toivat kyllä, ilman mutinoita.
Sanoivat, että liian lähellä, eikä meillä ole edes kotiinkuljetusta.
Miten vitun läski sika saa olla, että ei hae pizzaa 500 metrin päästä?
Mä tilaan aina meidän alakerrasta :'D ihan siis kirjaimellisesti meidän parvekkeen alapuolelta.
Voi jessus näitä keski-ikäisten ongelmia.
Erikoista. Kai se heillekin on edukkaampaa toimittaa lähelle kuin kauas.
Me tilataan pitsat kotiin tuosta 300 metrin päästä. :P Ei huvita mennä lähiön kaljabaari-pitseriaan venailemaan. Hyviä pitsoja tekevät kuitenkin vaikka ravintolamiljöö itsessään ei just mun makuun niin olekaan. :)
Meillä on tuossa parin sadan metrin päässä pizzeria ja ovat tuoneet aina.
Ilmoita verottajalle. N. 100%:n varmuudella tuollakin yrityksellä pimeää liiketoimintaa
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan aina meidän alakerrasta :'D ihan siis kirjaimellisesti meidän parvekkeen alapuolelta.
Vinssaa kori parvekkeelta alas niin voivat laittaa eväät sulle valmiiksi siihen. Nykäisevät kun on valmista. :)
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan Pizza. wittu sentään. Pitszstaza. Tai sitten pitsa.
💋😘
Vierailija kirjoitti:
Miten vitun läski sika saa olla, että ei hae pizzaa 500 metrin päästä?
Ihan normi. Miksi pitäis hakea kun kerran tuovat kotiovelle? Hyötyliikunta tulee työmatkoista ja kauppareissuista. :) Kotiin tilattu pitsa on kiireisen / laiskan päivän juttu. Ei aina tarvii olla tehokas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pataluha?
Typo. Tilasin siis kuhaa.
ap
Rula?