Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun aloittama ketju poistettiin - tarvitsen silti neuvoja!

Vierailija
01.06.2016 |

En ymmärrä miksi modet poisti sen? Tarvitsen neuvoja, jotta pystyn lopettamaan nokittelun ja piilovittuilun. En itse koe sitä minään pahana asiana, en tarkoita loukata ketään, vaan lähinnä vähän pitää hauskaa ja luoda yhteishenkeä ja kaveruutta. Siis sellaista "tyttöjen läppää" viattomalla otteella, jota monet (jollei kaikki) nuoret naiset tykkää harjoittaa.

Olen koeajalla muesvaltaisella työpaikalla ja minulle on jo huomauteltu piikikkyydestä ja työpaikan hengen pilaamisesta. Yksi naispuolinen työkaveri on tehnyt minusta valituksen koska ei ymmärtänyt huumorintajuani .

Tarvitsen kipeästi neuvojanne miten lopettaa tämä sinänsä viaton piikittely ja vitsailu, etten menetä työpaikkaani (joka on minun unelmien täyttymys!).

Miten kommentoi asioita, jotka ovat minusta tyhmiä ja naurettavia, mutta joista toiset ovat ylpeitä tai iloisia? En osaa sanoa mitään latteita kehuja, jos ihmiset tai asiat eivät ole niiden arvoisia. Kuittaan ne jollain pikku piikillä, mutta se ei enää käy päinsä. Miten puhua jonkun tyypin kanssa niin ettei ne loukkaannu?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lopeta sitten ettet enää sano typeryyksiä ääneen?

Anna esimerkki asiasta mitä pitäisi kommentoida, niin me ehdotetaan sitten sopivampaa vastausta ;)

Vierailija
2/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joku on sun mielestä tyhmää, koet että sun pitää tämä oma mielipiteesi ilmaista. Mielipiteet on kuin persereiät, jokaiselta löytyy, niin myös sinulta.  

Opettelet nyt vaan pitämään suusi kiinni. Jotkut asiat voivat olla muiden mielestä tärkeitä, jolloin vitsailemalla et siis kunnioita muiden mielipiteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja haluaa keskustella aiheesta asiallisesti niin mitäpä jos tekisi tarkoitusta varten tunnuksen ja kirjoittelisi viestit sitä käyttäen. Muuten ketjussa saa kuka tahansa esiintyä ap:nä ja se on pelkkää provoilua.

Vierailija
4/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku on sun mielestä tyhmää, koet että sun pitää tämä oma mielipiteesi ilmaista. Mielipiteet on kuin persereiät, jokaiselta löytyy, niin myös sinulta.  

Opettelet nyt vaan pitämään suusi kiinni. Jotkut asiat voivat olla muiden mielestä tärkeitä, jolloin vitsailemalla et siis kunnioita muiden mielipiteitä. 

Niin tai joku liiottelee tai epäilen että hän valehtelee. Tykkään haastaa ihmisiä, etteivät he vie minua kuin pässiä narussa. Jos joku sanoo vaikka asuvansa Eirassa niin alan tenttaamaan sitä ja koitan narauttaa sen että se asuukin Rööperissä. Vaikka se oikeasti asuisikin Eirassa. Ymmärrätkö? Siis ihan tavallista yhdessäoloa.

Ap

Vierailija
5/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaja haluaa keskustella aiheesta asiallisesti niin mitäpä jos tekisi tarkoitusta varten tunnuksen ja kirjoittelisi viestit sitä käyttäen. Muuten ketjussa saa kuka tahansa esiintyä ap:nä ja se on pelkkää provoilua.

No en varmasti rekkaa mihinkään AV:lle!!! Lol!

Ja ei siinä edellisessäkään ketjussa kukaan esiintynyt minuna. Et mitä? Oletko sinä joku stalkkeri?

Ap

Vierailija
6/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai joku liiottelee tai epäilen että hän valehtelee. Tykkään haastaa ihmisiä, etteivät he vie minua kuin pässiä narussa. Jos joku sanoo vaikka asuvansa Eirassa niin alan tenttaamaan sitä ja koitan narauttaa sen että se asuukin Rööperissä. Vaikka se oikeasti asuisikin Eirassa. Ymmärrätkö? Siis ihan tavallista yhdessäoloa.

Ap

Tavallista yhdessäoloa? Missä?

Ei oo mun piireissä tavallista, tuollainen saisi jo turpaansa.

Vierailija
7/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lopeta sitten ettet enää sano typeryyksiä ääneen?

Anna esimerkki asiasta mitä pitäisi kommentoida, niin me ehdotetaan sitten sopivampaa vastausta ;)

No kehuin kaveria "Kiva kun sä jatkoit harrastusta, vaikket menestynytkään siinä. Ei kaikkien tarvii voittaa."

Kommentoin kaikkea vähättelevästi.

Palavereissä esitän jonkun hauskan kommentin alustajalle.

Jne jne

Tällaisia mitä kaikki nyt tekee. Nauran kun ihminen sanoo jonkin oman ehdotuksensa. Ihan kaikenlaista. En mieti niitä mitenkään, ne vaan tulee.

Ap

Vierailija
8/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty olemaan paljastamatta, että ne asiat ovat sinusta typeriä ja naurettavia, pidä suusi kiinni.

Vierailija
9/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinua viedään kuin pässiä narussa, jos joku sanoo asuvansa Eirassa ja se on totta?

Vierailija
10/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinua viedään kuin pässiä narussa, jos joku sanoo asuvansa Eirassa ja se on totta?

No yrittää olla parempi kuin minä. Kehuu itseään. Tuo esiin asioita joita sillä on mutta mulla ei. Sillä tavalla. Ap

Vierailija
11/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vaan hankalalta ja vittumaiselta ihmiseltä. Muuttuaksesi sun pitäis muuttaa koko ajattelumaailmaasi ja persoonallisuuttasi. Otan osaa.

Vierailija
12/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Et sinä selvästi edes tiedä, mitä tuo sanonta tarkoittaa.

Vierailija
13/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella ilkeältä ja sisäisesti rumalta ihmiseltä, jos nuo ylläolevat esimerkit oikeasti ovat sinun kirjoittamia. Jos vaikka alkajaisiksi yrität olla vaan hiljaa ja tarkkailla, miten muut puhuvat. Jos on pakko sanoa jotain, mieti mitä joku oikein ihana ihminen sanoisi siinä tilanteessa, vaikka se kuulostaisikin sinusta todella siirappiselta ja typerältä. Yritä myös päästä yli tuosta ajattelutavasta, ettei sua saisi vetää kuin pässiä narussa. Useimmat eivät yritä tehdä niin, se on vain päässäsi. Tiedän ihmisiä, jotka yrittävät aina päteä ja olla todella nokkelia ja tenttaavat asiasta kuin asiasta. Se on todella uuvuttavaa ja suorastaan loukkaavaa. Antavat myös todella typerän kuvan itsestään, vaikka itse eivät sitä tietenkään tajuakaan. Muut ympärillä pyörittelevät silmiään, kun kyseinen henkilö ei huomaa.

Vierailija
14/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko parisuhteessa?

Vierailija
15/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että haluat tehdä asialle jotain. Tarvetta näyttäisi olevan.

Vierailija
16/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että kukaan haluaisi todistella sinulle asuvansa Eirassa? Jos et usko, niin älä usko. Ei se ole siltä eiralaiselta pois.

Vierailija
17/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa?

Olen parisuhteessa mutta se suhde on nyt tauolla, koska haluan keskittyä täysillä tähän uuteen työhöni. Syksyllä katsotaan taas missä mennään. Ap

Vierailija
18/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?

Vierailija
19/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikainenhan sä olet etkä hauska.

Vierailija
20/46 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikikäs huumori kannattaa unohtaa työpaikalla, ellei sitten ole kyseessä porukka jossa kaikki ovat hyviä tuttuja ja tuntevat toistensa tavat. Kannattaa pitää erikseen työminä ja siviiliminä. Töissä noudatetaan tiettyä etikettiä, ja uutena ihmisenä kannattaa pari viikkoa pitää matalaa profiilia ja vähän nuuskia ilmaa, että millainen kulttuuri ko. paikassa on. Muut eivät mukaudu sinun tyyliisi, vaan sinä heidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi