Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies suuttui kun mainitsin hänen pöytätavoistaan

Vierailija
01.06.2016 |

Tässä useamman päivän olen miettinyt, miten sanoa miehelle kohteliaasti huonoista pöytätavoistaan. Hän siis sekoittaa lautasella kaiken sekaisin ja pilkkoo ruoan valmiiksi, suuriksi suupaloiksi. Sitten ahmaisee palaset suuhunsa niin että haarukka viuhuu. Sitten haukataan happea kuin kala kuivalla maalla kuumien herkkusienien tai kohmeisten mansikoiden takia.
Sanoin miehelle, että olisi mukavaa, jos mies edes päivän yhdellä aterialla söisi siivosti. Nauttisi ruoasta, eikä vain hotkaisisi. No, lopputulos oli aika arvattava. Huudahti vain, että tästedes sikailee yksin, toisessa huoneessa. Kuulemma tässä talossa tehdään kaikki "minun sääntöjen mukaan" ja käveli keittiöstä jälkiruokakippo kädessään. Tokaisin vain perään, että jatketaan keskustelua, kun on rauhoittunut. Vartin kuluttua on edelleen samaa mieltä, mutta on "minun mielikseni" valmis uhrautumaan ja syömään kuin aikuiset. Jos edes tulee syömään kanssani keittiöön.

Äh. Onko mitään mahdollisuutta, että mies oppisi joskus pöytätavat? Osaa kyllä syödä ravintolassa huomiotaherättämättömästi, mutta kuulemma kotona ei halua ajatella asiaa... Mielestäni siinä nyt ei hirveästi tarvitse ajatella, kun maltillisesti pilkkoo yhden, sopivankokoisen suupalan lautaselta.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on yksinkertaisesti niin nälkäinen niin tee tuhdimmat lounaseväät, anna joku välipalanappi tai pala siankorvaa tjsp. 20 minuuttia menee kun hillitön nälkä helpottaa, tämän vuoksi on olemassa alkupalat. Pääruuan voi sitten syödä asiallisesti, kun pahin nälkä on taltutettu.

Vierailija
62/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran palstan prinsessaharhailijat ovat siinä uskossa, että on ihan ok yrittää muuttaa miestä ja miehen tapoja. Itse olet miehesi valinnut.

Mitäs palstamammat on siinä tapauksessa mieltä, että mies haluaa muuttaa naisen tapoja ja tekemisiä?

Onko ok olla huonotapainen? Puhuimme jo miehen kanssa siitä, että jos tilanne olisi päinvastainen, en suuttuisi. Hyvät tavat on hyvä oppia, jos ei jo lapsuudessa, niin viimeistään nyt aikuisiällä.

Esimerkiksi kohteliaisuudet olivat itsellä aika tuntematon käsite jo lapsuudessa. Osasin kiittää, mutta en toivotella hyviä päivänjatkoja yms. Opin nämä mieheltäni. Enkä suuttunut hänelle, sillä opin jotain tarpeellista.

Ap

Miehesi mitätöinti ja vähättely  , sekä riidanhaastamisesi on mielestäsi asiallista käytöstä?

Olet saanut juuri sellaisen miehen kuin ansaitset. Nyt voitkin mennä keittelemään sitä pussiperunamuusia tiara päässäsi.

Kerrotko missä kohtaa mitätöin, vähättelin ja haastoin riitaa? Mielestäsi varmasti nytkin mitätöin ja vähättelen luetunymmärtämistaitoasi, riidanhakuisesti tietysti.

Olen pahoillani, mutta en syö saatika valmista ravintoköyhää ruokaa.

Ap

Kysypä mieheltäsi, tuntuuko hänestä juuri nyt, että arvostat häntä vikoineen kaikkineen?

Parempaan mieheen sinulla ei ole siis rahkeita, otan osaa prinsessaharhoihisi.

Ja oi kyllä, jätä se sika. Miehesi ansaitsee ihmismäisen kohtelun ja elämän, vaikka nopeasti syökin.

Juuri nyt? Kyllä. Olemme keskustelleet asiasta, ja hänen mielestään pöytätapojen opettelusta ei ole haittaakaan.

Juuri nyt minulla on paras mies. Rakastava, huomiova, luotettava ja turvallinen. Jos hänen suurin vikansa on huonot pöytätavat, se on pienin murheeni. Eikä mies ole kuulemma koskaan ollut näin onnellinen, vaikka elääkin tällaisen ihmishirviön kanssa.

Ap

Säälin miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran palstan prinsessaharhailijat ovat siinä uskossa, että on ihan ok yrittää muuttaa miestä ja miehen tapoja. Itse olet miehesi valinnut.

Mitäs palstamammat on siinä tapauksessa mieltä, että mies haluaa muuttaa naisen tapoja ja tekemisiä?

Onko ok olla huonotapainen? Puhuimme jo miehen kanssa siitä, että jos tilanne olisi päinvastainen, en suuttuisi. Hyvät tavat on hyvä oppia, jos ei jo lapsuudessa, niin viimeistään nyt aikuisiällä.

Esimerkiksi kohteliaisuudet olivat itsellä aika tuntematon käsite jo lapsuudessa. Osasin kiittää, mutta en toivotella hyviä päivänjatkoja yms. Opin nämä mieheltäni. Enkä suuttunut hänelle, sillä opin jotain tarpeellista.

Ap

Miehesi mitätöinti ja vähättely  , sekä riidanhaastamisesi on mielestäsi asiallista käytöstä?

Olet saanut juuri sellaisen miehen kuin ansaitset. Nyt voitkin mennä keittelemään sitä pussiperunamuusia tiara päässäsi.

Kerrotko missä kohtaa mitätöin, vähättelin ja haastoin riitaa? Mielestäsi varmasti nytkin mitätöin ja vähättelen luetunymmärtämistaitoasi, riidanhakuisesti tietysti.

Ap

Kysypä mieheltäsi, tuntuuko hänestä juuri nyt, että arvostat häntä vikoineen kaikkineen?

Ja oi kyllä, jätä se sika. Miehesi ansaitsee ihmismäisen kohtelun ja elämän, vaikka nopeasti syökin.

Juuri nyt? Kyllä. Olemme keskustelleet asiasta, ja hänen mielestään pöytätapojen opettelusta ei ole haittaakaan.

Juuri nyt minulla on paras mies. Rakastava, huomiova, luotettava ja turvallinen. Jos hänen suurin vikansa on huonot pöytätavat, se on pienin murheeni. Eikä mies ole kuulemma koskaan ollut näin onnellinen, vaikka elääkin tällaisen ihmishirviön kanssa.

Ap

Säälin miestäsi.

Miksi? Kovin tyytyväisenä tuossa nytkin köllöttelee. Sai syödäkseen kalkkunaa ja paistettua kesäkurpitsaa juustokastikkeella juuri niin sottaisesti kuin halusi. Hän kiitti, minä hymyilin ja hän sanoi, että hymyillessä olen hänen elämänsä valo.

Ap

Vierailija
64/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet kertomaan millä tavalla miehesi ruokansa nauttii? Oikein yleistämistä taas, että nopeasti syövät eivät nauttisi ruoastaan.

No itse en ainakaan nauti, kun pöydän vastakkaisella puolella ahmitaan. Ei varmaan sinullekaan opetettu lapsena pöytätapoja?

Ap

Miten ahmiminen on huono tapa? Miksi ei pitäisi saada syödä ruokahalunsa mukaan? Kermaperseiden neiteily on eri asia kuin hyvä tavat.

Mies ei syö ruokahalunsa mukaan. Hän syö kaiken ahmimalla, mitään maistelematta, vaikka olisi kylläinen. Jos pyydän häntä vaikka kiinnittämään huomiota johonkin tiettyyn ruoka-aineeseen, ei hän osaa/pysty/kerkeä tätä erottamaan.

Ap

Tämä on ns. doggie style.

Vierailija
65/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Säälin miestäsi.

Miksi? Kovin tyytyväisenä tuossa nytkin köllöttelee. Sai syödäkseen kalkkunaa ja paistettua kesäkurpitsaa juustokastikkeella juuri niin sottaisesti kuin halusi. Hän kiitti, minä hymyilin ja hän sanoi, että hymyillessä olen hänen elämänsä valo.

Ap

Niin, sinä olet jalustalla, ja mies on ihana kun nostaa sinua jalustalle?

Sinä taas et rakasta miestäsi ollenkaan. Joko olet kertonut kuinka olet naureskellut sikamiehelläsi muiden miesvihaajien kanssa miesvihapalstalla koko päivän? Kuinka miehesi on käytöstavaton sikamoukka, jolla on ruoat rinnuksilla jatkuvasti?

Olet kuvottava lehmä. Kerro vielä että loisit miehesi lompakolla?

En loisi mieheni lompakolla. Maksan ruoat, veden, sähkön, netin, puhelimet, päivittäistavarat, matkat ja huonekalut. Se ei kuitenkaan ole tämän keskustelun aiheena, vaikka kovin yrität tästä lehmästä lypsää ruokaa provollesi.

Tarkoituksena oli kysyä, onko mahdollista saada mies sisäsiistiksi. En ole naureskellut (tuolle doggie stylelle tosin hymähdin) ja olen myös tässä keskustelussa tuonut ilmi mieheni sekä suhteemme hyviä puolia.

Ap

Vierailija
66/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan erilainen näkemys ruuasta. Ettekä tule ikinä näkemään sitä samalla tavalla, koska jotkut asiat ihmisissä eivät vain muutu (ainakaan ilman, että ihminen itse havahtuu muutoksen tärkeyteen ja panostaa siihen).

Ap näkee ruokailut Tärkeinä Yhteisinä Hetkinä. Ap:n mies näkee ruokailut tankkaamisena, että jaksaa päivän muut toiminnot.

Näiden eriävien näkemysten kanssa on sitten opittava elämään ja löydettävä kompromisseja (esim: molemmat voivat nähdä, että ULKONA syöminen on Tärkeä Yhteinen Hetki, jolloin näihin voi panostaa ja molemmat nauttivat kerroista, vaikka niitä harvemmin olisikin, ja arkena voi syödä erillään, jos ruokailutavat eivät muuten käy yksiin) tai erottava. Muita vaihtoehtoja ei ole, koska ketään muuta ei todella voi muuttaa kuin itseään.

Vierailija
67/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Säälin miestäsi.

Ap

Sinä taas et rakasta miestäsi ollenkaan. Joko olet kertonut kuinka olet naureskellut sikamiehelläsi muiden miesvihaajien kanssa miesvihapalstalla koko päivän? Kuinka miehesi on käytöstavaton sikamoukka, jolla on ruoat rinnuksilla jatkuvasti?

En loisi mieheni lompakolla. Maksan ruoat, veden, sähkön, netin, puhelimet, päivittäistavarat, matkat ja huonekalut. Se ei kuitenkaan ole tämän keskustelun aiheena, vaikka kovin yrität tästä lehmästä lypsää ruokaa provollesi.

Tarkoituksena oli kysyä, onko mahdollista saada mies sisäsiistiksi. En ole naureskellut (tuolle doggie stylelle tosin hymähdin) ja olen myös tässä keskustelussa tuonut ilmi mieheni sekä suhteemme hyviä puolia.

Ap

Se ja sama. Miestäsi et rakasta laisinkaan, päinvastoin?

Joko näytit miehelle ketjusi , jossa mitätöit ja vähättelet häntä?

Miehesi sopii tehdä sinusta haukkumis- ja mitätöimisketjuja myös? Katso lehmä peiliin, jos osaat. Tuskin.

Rakastan. En olisi tässä liitossa, jos en rakastaisi. Kenenkään ei tarvitse tehdä minusta haukkumis- ja mitätöimisketjuja, eiköhän tämä jo riitä. Mistä oikein olet katkera? Joudutko syömään yksin? Tapoja sinulla ei ainakaan ole.

Ap

Vierailija
68/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet kertomaan millä tavalla miehesi ruokansa nauttii? Oikein yleistämistä taas, että nopeasti syövät eivät nauttisi ruoastaan.

No itse en ainakaan nauti, kun pöydän vastakkaisella puolella ahmitaan. Ei varmaan sinullekaan opetettu lapsena pöytätapoja?

Ap

Toivottavasti miehesi jättää sinut. Hän ansaitsee parempaa kuin sinut.

Vierailija
69/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonaan saa porsastella miten huvittaa, vaikka ymmärrän ettei ole kivaa muita ruokailijoita kohtaan. Kehu häntä seuraavan kerran kun syötte ravintolassa, että miten nautit illasta kun hän söi siististi. Palkaksi tästä ehkä vielä hyvää seksiä? Josko muistaisi sen avulla kotonakin syödä siistimmin.

Mitä vittua?????

Luuletko että mies on joku koira? Että ensiksi moitit häntä hänen tavoistaan sitten vähän kehut kun hän tekee "oikein" ja sitten palkitset?

Missä maailmassa sinä elät?

Vierailija
70/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perkeleen nipolta kyllä kuullostat, ei se sun suosima syömistapa ole yhtään sen parempi. Kai sitä nyt perkele ihminen kotonaan saa syödä kuten lystää?

Saa, kun syö yksin. Itse panostan kuitenkin yhteiseen ruokailuumme jo sillä, että valmistan sen alusta loppuun asti itse. Onko väärin loukkaantua, jos valmistamaani ruokaa ei arvosteta edes sen verran, että käyttäisi sen syömiseen aikaa enemmän kuin kaksi minuuttia?

Sinä panostat. Miestäsi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Miten ajalla on mitään tekemistä nauttimisen kanssa? Minä inhoan syödä hitaasti. Ruokapöydässä syödään eikä puhuta. 

Vierailija
71/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten ahmiminen on huono tapa? Miksi ei pitäisi saada syödä ruokahalunsa mukaan? Kermaperseiden neiteily on eri asia kuin hyvä tavat.

Mies ei syö ruokahalunsa mukaan. Hän syö kaiken ahmimalla, mitään maistelematta, vaikka olisi kylläinen. Jos pyydän häntä vaikka kiinnittämään huomiota johonkin tiettyyn ruoka-aineeseen, ei hän osaa/pysty/kerkeä tätä erottamaan.

Ap

Ruokaa syödään NÄLKÄÄN. 

Vierailija
72/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nopeasti syövänä juurikin nautin siitä kun syön nopeasti, ruoka ei maistu tippaakaan paremmalta vaikka kuinka sitä ppörittelisin suussani.

Ei sitä ruokaa tarvitse pyöritellä suussa, ruokailun ohella voi vaikka keskustella. Toivottavasti sinä sentään jäät istumaan ruokailukumppanisi seuraksi, etkä lähde ahmimisen jälkeen jatkamaan askareitasi, kun toinen hädin tuskin on ruokailuaan aloittanut. 

Ap

Ruokapöytä ei ole mikään keskustelupaikka. Vaan syömiseen tarkoitettu.

Ei voisi vähempää kiinnostaa puhua syödessäni.

Vierailija
73/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika perkeleen nipolta kyllä kuullostat, ei se sun suosima syömistapa ole yhtään sen parempi. Kai sitä nyt perkele ihminen kotonaan saa syödä kuten lystää?

Saa, kun syö yksin. Itse panostan kuitenkin yhteiseen ruokailuumme jo sillä, että valmistan sen alusta loppuun asti itse. Onko väärin loukkaantua, jos valmistamaani ruokaa ei arvosteta edes sen verran, että käyttäisi sen syömiseen aikaa enemmän kuin kaksi minuuttia?

Sinä panostat. Miestäsi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Miten ajalla on mitään tekemistä nauttimisen kanssa? Minä inhoan syödä hitaasti. Ruokapöydässä syödään eikä puhuta. 

Meillä mies panostaa treenaamiseen. Itselläni ei ole pätkääkään mielenkiintoa painojen nosteluun, mutta olen silti hänen seuranaan. Se on hänen tapansa viettää yhteistä aikaa, yhdessä syöminen on minun tapani. Kyllähän mieskin sanoo minulle, missä asennossa treenataan oikeaoppisesti yms, miksi en minä voisi sanoa vastaavaa hänen syömistavoistaan?

Jos tapanasi on syödä tuppisuuna salamavauhtia, toivon, ettet syö muiden valmistamia ruokia.

Ap

Vierailija
74/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa niin, että syötte sun säännöillä, kun ruoka on sun tekemää ja miehen säännöillä, kun ruoka on miehen tekemää.

Vierailija
75/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla pidempi ruokailu kertoisi siitä, että sitä ruokaa arvostetaan enemmän? Sä nyt yrität yleistää omia typeriä käsityksiäsi koskemaan koko maailmaa.

Jos mies söisi hitaammin, hän malttaisi istua kauemmin paikoillaan.

Ap

Minkä hemmetin takia siinä pöydän äärellä pitää kuluttaa aikaa? Epämukava tuoli ja mitään tekemistä.

Vierailija
76/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ruokaa syödään NÄLKÄÄN. 

Minä en syö NÄLKÄÄN. Syön kahdesti päivässä, mutta vain, koska täytyy. Siksi haluankin panostaa laadukkaisiin ruoka-aineisiin ja valmistamistapoihin.

Ap

Vierailija
77/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän apta täysin. Meillä kotona samanlainen saatanan porsas joka ei ehdi maistaa ruoasta yhtään  mitään. Aivan sama mitä siihen lautaselle lappaa niin kaikki uppoaa samalla tahdilla. Ihan turha yrittää edes panostaa mihinkään ruokaan kun ei sitä ehdi kuitenkaan maistamaan. Kauheaa katsottavaa. Olen oppinut kotoa, että päivällisellä jutellaan perheen kanssa päivän tapahtumat ja se on päivän kiireetön, yhdessäolon hetki. mutta ei meillä, eeeeiiiii..... 

Olet täysi kusipää. Jos puolisoni kutsuisi IKINÄ missään minua porsaaksi niin avioero olisi välitön. 

Vierailija
78/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla pidempi ruokailu kertoisi siitä, että sitä ruokaa arvostetaan enemmän? Sä nyt yrität yleistää omia typeriä käsityksiäsi koskemaan koko maailmaa.

Jos mies söisi hitaammin, hän malttaisi istua kauemmin paikoillaan.

Ap

Minkä hemmetin takia siinä pöydän äärellä pitää kuluttaa aikaa? Epämukava tuoli ja mitään tekemistä.

En tiedä sinun ruokailuryhmästä, mutta meillä on pehmustetut ja mukavat tuolit.

Ap

Vierailija
79/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lopetti porsastelun, kun lapset alkoivat huomautella asiasta samoilla sanoilla, kuin minä ojensin lapsia. Älä ryystä, älä kilkuta astioita, kyynärpäät pois pöydältä ja selkä suoraksi... Miks isän ei tarvi käyttää veistä ja haarukkaa? No isäpä on hyvä ja vastaa ihan itse... Eipä kehdannut lapsille äpistä vastaan.

Olisi helvetti asua sinun kanssasi edes yhtä päivää. Meillä ei edes ole ruokapöytää. Koska ketään ei kiinnosta istua jossain pöydän ääressä vain syömässä. 

Saati että se pitäisi tehdä silloin kuin joku toinen määrää. Jokainen syökäät silloin kun on nälkä niin kauan kuin haluaa.

Vierailija
80/150 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Säälin miestäsi.

Ap

Ap

Se ja sama. Miestäsi et rakasta laisinkaan, päinvastoin?

Joko näytit miehelle ketjusi , jossa mitätöit ja vähättelet häntä?

Miehesi sopii tehdä sinusta haukkumis- ja mitätöimisketjuja myös? Katso lehmä peiliin, jos osaat. Tuskin.

Rakastan. En olisi tässä liitossa, jos en rakastaisi. Kenenkään ei tarvitse tehdä minusta haukkumis- ja mitätöimisketjuja, eiköhän tämä jo riitä. Mistä oikein olet katkera? Joudutko syömään yksin? Tapoja sinulla ei ainakaan ole.

Ap

Prinsessa siis loukkaantui. Näytitkö jo ketjun miehellesi?

Sinä kuitenkin saat mitätöidä ja vähätellä miestäsi netissä, mutta sinua ei sovi siis netissä arvostella?

Säälin todella paljon miestäsi. Vittumainen, prinsessaharhainen pirttihirmu joka ei tajua miten paska ihminen itse olet.

En ole loukkaantunut, enemmänkin pöyristynyt käyttäytymisestäsi. Harmiksesi mies vei minut äsken erittäin mieluisalle iltalenkille ja sen jälkeen meillä oli suudelmientäytteinen suihkuhetki. Siinä aihetta sääliä häntä lisää.  

Ap