Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö minä nyt väärin?

Vierailija
01.06.2016 |

Lauantaina on tulossa kaikkien tietämät yo juhlat. Tyttöni poikaystävä valmistuu myös ja tätä varten tytär pyysi rahaa minulta. Sanoin että 15€ voin antaa max. josta tytär suuttui sillä summa oli liian pieni hänen mielestään. Vetosi siihen että poikaystävä osti hänelle joululahjan yli 50€ arvosta ja tarjoaa hänelle usein joten olisi hyvä nyt hänenkin panostaa. En kuitenkaan rahaa anna enempää enkä pidä tästä pojastakaan erityisemmin joten en näe tähän mitään syytä. Tytär valitti kun hänellä ei itsellä ole yhtään rahaa, muuten hän ilmanmuuta maksaisi itse. Meillä ei tosiaan jaeta kuukausi/viikkorahaa eikä ole säästötilejä mutta jos jotain välttämätöntä tarvitsee niin vanhemmat sitten ostaa. No tämän seurauksen tytär myi siis netissä tavaroitaan joita hän on meiltä muutamia vuosia sitten saanut ja käyttää nyt nämä saadut rahat lahjaan?! Kumpi tässä teki väärin? Mielestäni ehdottomasti tytär. Ja jos joku nyt kysyy niin yhdessä ovat olleet 2.5 vuotta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä olet.  15 eurolla ei saa oikeastaan yhtikäs mitään lahjaa. 

Vierailija
2/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hånen tavaroitaan jos olette lahjaksi antaneet, hän saa tehdä niillä mitä haluaa. Olipa neuvokas tytär. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö teki oikein, kun hankki itse rahat. Tyhmää oli pyytää rahaa sinulta lahjaan, tai ainakin turhaa. 

Vierailija
4/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi toimi oikein. Hän saa myydä tavaransa. Sinä olet kumma pihtari, kun et pysty tuntemaan edes iloa siitä että tyttäresi poikaystävä valmistuu myös. Jos teillä ei ole rahaa ja se on syy, edelleen tyttäresi toimi oikein ja viisaasti hankkimalla rahat itse.

Vierailija
5/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rahaa mutta se ei vaikuta siihen että antaisin sitä yhtään enempää ja myi mm. Fjällräven reppunsa jota olin ajatellut antaa ehkä eteenpäin pikkusiskollensa

Ap

Vierailija
6/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyttärellä ei ole mitään omia tuloja? Tuskin on mikään yläasteikinen kuitenkaan kun poikaystäväkin valmistuu.

Vierailija
7/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?! Aika ilkeää.. Sinulta siis. Mitä muuta tyttö olisi voinut tehdä kuin myydä tavaroitaan, kun ette anna viikkorahaa tai muuten rahaa? Myydä itseään? Se 2,5 vuotta on tuon ikäisille pitkä aika ja se että sinä et pidä pojasta ei tee asiasta vähemmän tärkeää. Kyseessä on tyttäresi, ei sinun, poikaystävä!

Vierailija
8/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on rahaa mutta se ei vaikuta siihen että antaisin sitä yhtään enempää ja myi mm. Fjällräven reppunsa jota olin ajatellut antaa ehkä eteenpäin pikkusiskollensa

Ap

Älä nyt viitsi. 

Vierailija
9/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttärellä ei ole mitään omia tuloja? Tuskin on mikään yläasteikinen kuitenkaan kun poikaystäväkin valmistuu.

Hän ei käy töissä ja rahaa mitä saa tulee esim. Syntymäpäiviltä mutta ne hän on jo tuhlannut

Vierailija
10/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ei periydykään. Ap ja tytär on tästä oiva esimerkki. Harvinaisen fiksu tytär aapeella.

Vierailija
11/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yksiselitteisesti: Kyllä sinä nyt teit väärin. 

Vierailija
12/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä paska äiti!

Vierailija
13/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, mä haluun tollasen tyttöystävän kans. Selvästi tärkee poika kyseessä. Jos koko juttu ees totta.

Vierailija
14/14 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden äiti palkinto kilahti Porvooseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä