Miksi miehet (jotkut) pelkäävät naisensa vievän rahat? (Lompakkoloistermi)
Tuossakin ketjussa yksi mies sanoi menevänsä ensitreffeille rähjäisissä ja likaisissa vaatteissa, testatakseen lompakkoloisia. Niin miksi mies pelkää naisensa vievän rahansa, eikö mies yleensä ole lihaksikkaampi osapuoli suhteessa, niin eikö sitä voi ihan sopia, että et saa minulta rahaa? Nainen ei kauheasti voi panna siinä vastaan.
Kommentit (36)
Näitä pelkääjämiehiä on paljon. Yksi ryhmä on nämä, jotka eivät koskaan suostu pitemmälle kuin tapailuun, ei edes yhteenmuuttoon koska aiemmassa suhteessa ovat lentäneet pihalle. Ei ne jatkosuhteetkaan tästä syystä kauaa kestä.
Myönnän ihan avoimesti, että olen rahan perässä rahan itsensä takia. Toteutan tätä kuitenkin huomattavasti helpommalla ja varmemmalla sekä kestävämmällä tavalla kuin yrittämällä etsiä rikasta miestä: Olen hankkinut hyvän ammatin, menestyn siinä ja sijoitan palkastani ylimääräisen niin että korkotuottoa syntyy koko ajan enemmän ja enemmän. Tässä on se hyvä puoli, että ei tarvitse sietää kusipäitä eikä pihejä, eikä homman jatkuminen ole kiinni muista kuin itsestäni. Voin valita kumppanini ihan itse.
Todettakoon kuitenkin, että en koskaan valitsisi miestä, joka tulisi ekoille treffeille likaisissa vaatteissa ilman todella hyvää syytä (esim joutunut järkkäämää jotain hätätilannetta matkalla ja sotkunut siinä tms.) En myöskään valitsisi pihiä miestä, enkä nillittäjää tai valittajaa. Hyvä mies mulle onkin löytynyt, fiksu, minua kunnioittava, hauska, vapautunut ja sopeutumiskykyinen. Hän hoitaa kodin kuntoon omien töidensä jälkeen kun minä teen paljon töitä kodin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Näitä pelkääjämiehiä on paljon. Yksi ryhmä on nämä, jotka eivät koskaan suostu pitemmälle kuin tapailuun, ei edes yhteenmuuttoon koska aiemmassa suhteessa ovat lentäneet pihalle. Ei ne jatkosuhteetkaan tästä syystä kauaa kestä.
Oman elämän tapahtumista ei saa ottaa opikseen ja koittaa elää itselleen hauskemmalla tavalla?
Ahhaahhhaa. Palstan lompakkoloiset mussuttamassa taas "parin euron kahvikupista.
Jotenkin huvittavaa, mutta toisaalta niin säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä itsestään selvästi tavoiteltava unelmatila on muuttaa yhteen ja olla parisuhteessa?
Varsinkaan miehelle, joka joutuu naisen itsekkäiden halujen toteuttajaksi ja mahdollistajaksi?
Tätä en pysty ymmärtämään. Siksi MGTOW.
Tämä on av ilmiö. Luotu tänne provoamismielessä. Itse en ole asiaan muualla törmännyt. Tunnen vain ihan tavallisia ihmisiä, jotka elää elämäänsä ilman draamaa
Ymmärrän kyllä rähjäiset vaatteet, mutta likaisia en. Jos ei ole hyvää syytä likaisille vaatteille, se kertoo vain, että tyyppi ei osaa edes pestä vaatteitaan. Taitaa etsiä uutta äitiä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kuva mikä naisista on annettu viihdeteollisuudessa vähintään vuosikymmeniä, melkein vuosisata. Että naiset ovat ilkeitä juonittelijoita, joiden päämäärä on viedä miehen rahat / saada helpolla makea elämä miehen siivellä.
Kai siinä jotain perääkin on.
Ei miehet naisia fyysisesti pelkää, kuten varmasti tiesitkin.
On varmasti perää, mut onhan se hieman luulotautista. Miettiihän naisetkin miehistä riskejä, et onko se oikeanlainen. Lompakkoloiset on naispuolisia jännämiehiä. Jokaisesta saadaan sorvattua se diagnoosi tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on av ilmiö. Luotu tänne provoamismielessä. Itse en ole asiaan muualla törmännyt. Tunnen vain ihan tavallisia ihmisiä, jotka elää elämäänsä ilman draamaa
Täällä moni asia löytää kasvot, joista ei uskalleta ääneen puhua, mutta moni miettii sitä samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä itsestään selvästi tavoiteltava unelmatila on muuttaa yhteen ja olla parisuhteessa?
Varsinkaan miehelle, joka joutuu naisen itsekkäiden halujen toteuttajaksi ja mahdollistajaksi?
No jos ei halua parisuhdetta, ei varmaan kannata käydä treffeilläkään. Treffailun idea ikäänkuin on päätyä parisuhteeseen. One night standit tulee määritelmällisesti ihan eri kautta, niihin ei kuulu edeltävää tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole aina tavoiteltavaa kaikille, mutta suurimmalle osalle ihmisistä kyllä. Ja sen tarpeen sanelee ihminen itse, eikä MGTOW-moesten tarvitse uhriutua siitä, että on niin rankkaa kun "yhteiskunta vaatii parisuhteen ja bla bla bla". Paskat se yhteiskunta mitään ihmiseltä vaatii.
Ja mitä tulee tuohon naisten itsekkäiden vaatimusten täyttämiseen, niin luepa aloitus. Kuka sinne tossun alle pakottaa?
Vierailija kirjoitti:
Näiden lisäksi tunnen häiriintyneen eksäni (mies), joka kantoi itse suhteessa vähemmän taloudellista vastuuta, mutta syyttää minua vuosia eron jälkeenkin siitä, että olen käyttänyt häntä hyväksi. Eli lompakkoloisuus on useimmiten mielentila, ei faktaa. Katsotaan kaikki asiat omien vääristävien silmälasien läpi ja tehdään vielä lisäksi törkeitä yleistyksiä koko sukupuolta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman elämän tapahtumista ei saa ottaa opikseen ja koittaa elää itselleen hauskemmalla tavalla?
Elämä on riskejä, jos niitä ei uskalla ottaa, häviää takuulla. Itse dumppaisin hyvin nopeasti miehen, joka ei kykene parisuhteeseen sen kaikessa merkityksessä kuten yhdessä asumisessakin.
Olen elättänyt yhtä lompakkoloismiestä vuoden verran, kunnes tajusin, että "pikku rahapula" on kroonista. Selän takan vielä riemuitsi kaverilleen, miten asuminen on halpaa. Just. Puolison rahoilla loisivia miehiä on varmaan yhtä paljon kuin naisissakin, niistä ei naiset vaan kehtaa kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole aina tavoiteltavaa kaikille, mutta suurimmalle osalle ihmisistä kyllä. Ja sen tarpeen sanelee ihminen itse, eikä MGTOW-moesten tarvitse uhriutua siitä, että on niin rankkaa kun "yhteiskunta vaatii parisuhteen ja bla bla bla". Paskat se yhteiskunta mitään ihmiseltä vaatii.
Ja mitä tulee tuohon naisten itsekkäiden vaatimusten täyttämiseen, niin luepa aloitus. Kuka sinne tossun alle pakottaa?
Menipäs palstamammalla taas tunteisiin. Heijasteletko omaa pahaa oloasi useinkin muiden ihmisten kirjoituksiin?
Kirjoitukseni olivat puhtaita toteamuksia omalta osaltani, ja sinun piti sanojani kohtaan hyökätä aggressiivisesti? Et ole ainakaan sillä perusteella missään määrin parisuhdemateriaalia.
No, jokainen tyytyy mihin tyytyy. Itse koen elintasoni hyväksi ja aika turvatuksikin, kun palkka on noin 50 000 e vuodessa ja varallisuutta on muutama sata tuhatta. Näitä ihmisiä on paljon.