Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu viedä yo-lahjaksi tässä tilanteessa?

Auttakaahan
01.06.2016 |

Elikkä sain kutsun ja kovasti toivottiin minun tulevan paikalle ja lopulta lupasin, vaikka lauantaina on aika tiukka aikataulu toisten juhlien takia.

Olen aikoinaan ollut tämän pojan ja hänen veljensä hoitajana vuodenpäivät heidän kotonaan. Poika oli tuolloin 4v. En ole tainnut juuri sen jälkeen tätä poikaa itseään nähdä. Vanhempien kanssa olen pitänyt enemmän ja vähemmän yhteyttä vuosien varrella, vaikka emme olekaan juuri nähneet enää vuosikausiin.

Menen siis ihan mielelläni piipahtamaan,kun toivottiin, mutta tuota lahjaa pähkäilen. Millainen se pitäisi tässä tilanteessa olla? Mitä te veisitte?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä olet saanut. Pienellä vaivannäöllä pääset halvemmalla ja saat yksilöllisemmän lahjan: 

- teet lapsen vanhasta valokuvasta kortin

- poimit kimpun kieloja

Lahja on valmis!

Vierailija
22/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa siihen mitä kenenkin pitää tai ei pidä viedä, kerron vain esimerkin omista yo-juhlistani. Mulla oli oli lapsena noin kahden vuoden ajan oma lastenhoitaja, joka tietenkin oli myös kutsuttu juhliin. Hän toin aivan upean itse tekemänsä taide-esineen, jossa oli vielä mulle nimeltä omistettu runo. Pitopalvelusta palkattu mulle tuntematon henkilö toi ruusun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean ilmeisesti enemmistöstä, kun itse antaisin 20 €, en kukkaa ja tekisin kortin itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi