Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohjalla

Vierailija
01.06.2016 |

Olisi vaan niin paljon helpompaa ja huolettomampaa, jos lopettaisi koko yritykset elää "normaalien" elämää ja vaipua vaan takaisin sinne pohjalle mistä on ollut pitkä matka tähän. Vielä pari vuotta sitten mulla ei ollut koulutusta, työkokemusta MISTÄÄN, päivät kului istuskellessa, nukkuessa, kavereiden kanssa ulkona pyörien. Bileet olivat ne kuukauden kohokohdat, koska muuta jännää ei koskaan tapahtunut ja ei ahdistanut ihan kokoajan.
Nyt olen hankkinut tutkinnon ja sain (valitettavasti) töitä ja saan paniikkikohtauksia kokoajan ja ahdistaa joka päivä ihan mielettömästi. Tunnen itseni ihan luuseriksi joka ei vaan osaa elää tätä elämää oikein.

Miten te pystytte elämään tätä tasaista arkea, jossa täytyy käyttää suurin osa päivästä töissä, varsinkin jos on iltavuoroa niin eihän siinä ole omaa aikaa ollenkaan päivässä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli hankkia ihan kunnon päihdeongelma niin kukaan ei edes haluaisi minua enää heille hommiin. Mutta eihän sitä kai niin "hankita", ja ei sekään yhtään järkevä ratkaisu ole. En vaan yhtään tiedä mitä teen. Toivon joka päivä että auto ajaisi mun päälle, tai sairastuisin johonkin kuukausien mittaiseen sairauteen ja voisin jäädä töistä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi