Valmistuin tänään :)
Olen kärsinyt rajuista mt-ongelmista (psykoottinen masennus, psykoottinen ruumiinkuvahäiriö, anoreksia, akuutti suicidaalisuus, ahdistuneisuushäiriö, ocd ja bibo) ja ollut hoidossa lukuisia kertoja, mitään en ole kyennyt tekemään peruskoulun jälkeen, mutta tänään mä valmistuin. Mä oikeasti tein sen, ihan itse! Vaikka vaan amiskasta mutta mä tein sen! Oon ihan naurettavan ylpeä itsestäni, vqikka ei olisi mitään syytä olla ylpeä kun vasta 26 vuotiasna ekat ammattipaperit taskussa, mutta mäpä olen silti!
Kommentit (27)
Onneksi olkoon! Tuon kaiken jälkeen on vain entistä suuremmalla syyllä olla ylpeä valmistumisesta ja juhlia valmistumista. :)
Tottakai on syytä olla ylpeä, onnea!!
Aivan loistavaa!!! Kertakaikkiaan hienoa! Onnea suuresti.
Onnea paljon! Arvostan :)
Mille alalle?
Onnea ap. Hieno saavutus, josta voi ja saa olla ylpeä
Tervetuloa joukkoomme. Meitä on jo monta! :) T: Työtön
Paljonko vetoa, että seuraava paljastus tässä provossa on, että AP on valmistunut lähihoitajaksi?
Onnea todella paljon! Toivottavasti pääset elämässäsi eteenpäin tämän jälkeenkin!!!
Kiitos :) viittomakielisen ohjauksen perustutkinto :)
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Hienoa - mikä ala?
Diagnoosilogistiikan erikoisammattitutkinto. -Ap
13 ei ole ap.. kiva tulla kiusaamaan mun onnistumisketjuun. No mut jos sä tosta huvisi saat. Surullista lähinnä, sun kannalta.
Lämpimät onnittelut 🌹
Tsemppiä ja ihanaa kesää 💛
Paljon onnea, kohtalotoveri! Valmistuin myös tässä kuussa amiksesta, pitkän taistelun jälkeen. Olen 25-vuotias ja kärsinyt 11-vuotiaasta lähtien masennuksesta, sosiaalisten tilanteiden pelosta, itsetunto-ongelmista ja vaihtelevista syömishäiriöistä. Kyllä mekin pystytään vaikka mihin, vaikkei siltä ole aina vaikuttanutkaan!
Onnea, hienosti tehty.
Hyvää kesää!
Cool, toivottavasti löytyy kivoja töitä
Onnea! Hienoa - mikä ala?