Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistuin tänään :)

Vierailija
31.05.2016 |

Olen kärsinyt rajuista mt-ongelmista (psykoottinen masennus, psykoottinen ruumiinkuvahäiriö, anoreksia, akuutti suicidaalisuus, ahdistuneisuushäiriö, ocd ja bibo) ja ollut hoidossa lukuisia kertoja, mitään en ole kyennyt tekemään peruskoulun jälkeen, mutta tänään mä valmistuin. Mä oikeasti tein sen, ihan itse! Vaikka vaan amiskasta mutta mä tein sen! Oon ihan naurettavan ylpeä itsestäni, vqikka ei olisi mitään syytä olla ylpeä kun vasta 26 vuotiasna ekat ammattipaperit taskussa, mutta mäpä olen silti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea, kohtalotoveri! Valmistuin myös tässä kuussa amiksesta, pitkän taistelun jälkeen. Olen 25-vuotias ja kärsinyt 11-vuotiaasta lähtien masennuksesta, sosiaalisten tilanteiden pelosta, itsetunto-ongelmista ja vaihtelevista syömishäiriöistä. Kyllä mekin pystytään vaikka mihin, vaikkei siltä ole aina vaikuttanutkaan!

Et sä ole pystynyt mihinkään. Ai niin valmistuithan sä amiksesta 25 vuotiaana, ei vittu mikä saavutus.

Pystyinhän. Juurihan sanoin valmistuneena. Sain opiskelujen loppusuoralla myös oman alan töitä vakituisella sopimuksella ja elän ja olen iloinen!

Vierailija
22/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Voit olla ylpeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana kuulla! Onnea :)

Vierailija
24/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, upea saavutus. Saat olla itsestäsi ylpeä.

Vierailija
25/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Saat olla itsestäsi ylpeä! Minulla vähän sama. Pitkäaikainen masennus ja pakko-oireinen häiriö + muita elämänpyörteitä. Valmistun perjantaina merkonomiksi. :)

T. N22

Vierailija
26/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko vetoa, että seuraava paljastus tässä provossa on, että AP on valmistunut lähihoitajaksi?

Ja mitähän vikaa lähihoitajassa on? 

Vierailija
27/27 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle ja hyvää jatkoa!