Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla nuori nainen tähän aikaan vuodesta?

Vierailija
31.05.2016 |

Muualla joku antoi ymmärtää että kohtaa seksuaalissävytteisiä ehdotuksia tai varsinaista häirintää päivittäin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että melko epämiellyttävää. Erityisesti vanhat ukot tuijottavat muna huurussa jo ihan säädyllisissä shortseissa tai kesämekoissa kulkevia tyttöjä. Kommentteja tulee joskus. Tänään joku ahnaasti tuijotti paljaita sääriäni metrossa. Harmi että täytyy miettiä oman kesäpukeutumisen rajoittamista miesten käytäytymisen perusteella, enkä edes pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan oikeankokoisiin ja kriittiset paikat 100% peittäviin asuihin.

Ei tuijottaminen ole laitonta vaikka sen tekeekin joku vanha setämies

Kuka sanoi että laitonta?

Vaikka se onkin laillista, niin se on silti epämiellyttävää ja jopa ahdistavaa.

Sille ei voi mitään. Koska se on täysin laillista, niin siihen ei voi puuttua.

Vierailija
22/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että melko epämiellyttävää. Erityisesti vanhat ukot tuijottavat muna huurussa jo ihan säädyllisissä shortseissa tai kesämekoissa kulkevia tyttöjä. Kommentteja tulee joskus. Tänään joku ahnaasti tuijotti paljaita sääriäni metrossa. Harmi että täytyy miettiä oman kesäpukeutumisen rajoittamista miesten käytäytymisen perusteella, enkä edes pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan oikeankokoisiin ja kriittiset paikat 100% peittäviin asuihin.

Ei tuijottaminen ole laitonta vaikka sen tekeekin joku vanha setämies

Kuka sanoi että laitonta?

Vaikka se onkin laillista, niin se on silti epämiellyttävää ja jopa ahdistavaa.

Sille ei voi mitään. Koska se on täysin laillista, niin siihen ei voi puuttua.

Kyllä minä sen tiedän, mutta ei se tee vähemmän epämiellyttävää.

Otsikossa kysytään, miltä tuntuu olla nuori nainen tähän aikaan vuodesta ja sitten kun vastaan, niin vastaus ei kelpaakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa vuoden aikana kerääntyneet kilot. Läskit pursuu ja selluliittiä. Ei todellakaan tee mieli laittaa kesähepeneitä näin rumaan vartaloon. Hävettää :(

Vierailija
24/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassikauden avaus on vaikuttanut elämääni, mut mitään muuta ei ole tapahtunut. Terassin ohi kulkiessa (eli käytännössä kun kuljen kotoani asemalle) joku tekee tai sanoo jotain about joka kolmas kerta, mut muuten urpojen määrä on vuodenajasta riippumatta vakio.

Mä en muuten tajua, mikä niissä persshortseissa muka on niin haastavaa. Ei niitä perseitä tarvitse tuijottaa, vaikka katsoisikin. Jos on peruskäytöstavat kunnossa, kukaan ei ahdistu, vaikka tsekkaisi jokaisen kadulla kulkevan naisen takapuolen. Katsoa saa, mut on epäkohteliasta tuijottaa.

Ruma muotihan se on, mutta niitä tulee aina välillä. Mieluummin mä tän otan kun sen 00-luvun puolivälin farkkutyylin, jossa hoisunkaulus oli niin matala, että persaus villkkui housujen yläosasta.

Vierailija
25/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa kukaan tällaista vanhaa 24-vuotiasta ahdistele. Ulkomailla (ihan jo Briteistä alkaen) ei saisi olla shortseissa rauhassa, mutta Suomessa ihmiset ovat arkoja, mikä on hyvä.

Vierailija
26/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassikauden avaus on vaikuttanut elämääni, mut mitään muuta ei ole tapahtunut. Terassin ohi kulkiessa (eli käytännössä kun kuljen kotoani asemalle) joku tekee tai sanoo jotain about joka kolmas kerta, mut muuten urpojen määrä on vuodenajasta riippumatta vakio.

Mä en muuten tajua, mikä niissä persshortseissa muka on niin haastavaa. Ei niitä perseitä tarvitse tuijottaa, vaikka katsoisikin. Jos on peruskäytöstavat kunnossa, kukaan ei ahdistu, vaikka tsekkaisi jokaisen kadulla kulkevan naisen takapuolen. Katsoa saa, mut on epäkohteliasta tuijottaa.

Ruma muotihan se on, mutta niitä tulee aina välillä. Mieluummin mä tän otan kun sen 00-luvun puolivälin farkkutyylin, jossa hoisunkaulus oli niin matala, että persaus villkkui housujen yläosasta.

Minä en halua nähdä kenenkään persettä

Vierailija
27/27 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelua saa osakseen aika paljon. Pukeudun naisellisesti mekkoihin ja hameisiin, en minimittaisiin tai mitenkään provosoiviin, en esim. vartalonmyötäisiin tai tissivako-esillä-juttuihin. Olen hoikahko ja perusnätti, en mikään missi. Nuoret miehet eivät niinkään tuijota, vaan vanhemmat ja se on aika inhottavaa. Minusta on kummallista, ettei jotkut miehet osaa ihan peruskäyttäytymissääntöjä. Johan lapsillekin opetetaan, että tuijottelu on rumaa. Jotenkin tuntuu, että nuoret miehet käyttäytyvät paremmin kuin vanhat, ovatko miehet kehittymässä parempaan suuntaan, vai saako lähestyvä vanhuus nämä vanhemmat miehet vielä epätoivoisena vilkuilemaan nuoria naisia?

Joskus joku on vislannut perääni ja kerran joku huusi että onpa mahtava peräsin. Punastelin ja häpesin, vaikka eihän siinä mulla olisi pitänyt olla mitään hävettävää, vaan tyhmällä huutelijalla. Mieluiten kävelisin katuja ihan vapaasti, ilman tunnetta, että on koko ajan tarkkailun alla. Miehet eivät varmaan voi ymmärtää tuota tunnetta, vaan luulevat, että naiset nauttivat huomiosta. On toki heitäkin, mutta he varmaan sitten ovat niitä perseshortsityttöjä tms. Onneksi tämä menee ohi, kunhan ikää tulee. Ainakin toivon niin.