Naiset. Kuinka paljon teillä oikeasti on nettideiteillä vientiä?
Niin. Olen siis mies(29v) ja koittanut tässä viimeviikot nettideittien kautta löytää seuraa. Luulisi äkkiseltään, että homma on helppoa miehelle, jolla ei ravintolassa/festareilla/muissatapatumissa ole mitään vaikeuksia keskustella naisten kanssa tai hommata treffejä.. tai sitten niitä iltapäivä tee juttuja. Siis voisi kuvitella, että en nyt ainakaan ihan säkkiruma ole ja muutenkin osaan kommunikoida. No kuitenkin tämä homma on ollut täysi tyrmäys ja isku vasten kasvoja. Siis ei minkäääääääänlaista kontaktia kehenkään. Profiilini on ihan ok, mitä nyt pikkukaljoissaan värkkäsin, mutta kyllä sen kestää lukea selvinpäinkin. Kuvat ehkä vähän huonoja. Tuore selfie profiilikuvana ja sitten pari muuta. Sanotaan vielä sen verran että taidan olla aika lailla miesten keskimitan mukainen ja painokin ihan sopiva.
Ja en tosiaankaan yritä mitään missejä sieltä tai. Eihän siellä montaa sellaista olekkaan, mutta ihan mielestäni omantasoisia naisia joiden kanssa olen ollut suhteissa ja muuten tekemisissä oikeassakin elämässä. Mutta tosiaan ei tästä hommasta ole tähän asti ainakaan tullut mitään. Sanomattakin varmaan selvää, että en myöskään törkypostaile.
Oisko vinkkejä? Vai tuhoanko vaan profiilin, koska eivät nämä tulokset ole oikein oikeassa suhteessa käytettyyn aikaan. Siinä menee kuitenkin aikaa kun ei luonnollinen kirjoittaja tekee aloitusviestejä naisille. Vähän harmi kun ajattelin, että tätä kautta löytyisi fiksua seuraa ilman, että tarvitsisi mennä ihan iskemällä iskemään jostain ravintolasta tai festareilta.
Kommentit (44)
Minä laitoin siis profiilin, johon miehet vastasivat.
41.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin siis profiilin, johon miehet vastasivat.
41.
Niinhän se yleensä on. Mitä kauniimpi nainen sen vähemmän profiilitekstiä ja eivätkä varmasti tee aloitteita.
Ap, oletko vielä täällä? Tiedän kokemuksesta, että deittipalstoissa on suuria eroja. Eli suosittelisin sinulle OKCupidia, jos se ei ole jo tuttu. Siellä on fiksuja mimmejä pilvin pimein tarjolla ja näet heti myös heidän musiikki-, kirja- ja leffamakunsa jos se on sinulle myös tärkeää.
Itse teen naisena aloitteita ja hyvin on lähtenyt jutut käyntiin ja tapaaminenkin ollut yleensä mahtava, mutta melkein aina nämä miehet ovat deittailleet noin kymmeniä muitakin (myös OkCupidin miehet) joten jutut ovat vain kuihtuneet pois, siksi on joskus vaikea uskoa että miesten on hankala löytää netistä seuraa, kun osalla sitä on liikaakin.
Myös voisit katsoa netistä jonkin ryhmän, jolla samat intressit kuin sinulla ja löytää sieltä jonkun samanhenkisen. Esim. paikkakuntasi ryhmä - Tampere, Kallio, missä oletkin.
Aika keskiverto viesti osuu ja uppoaa. Tapasin 2-3 miestä viikossa (toiveenani perustaa perhe lähivuosina). Enemmänkin olisi ollut tarjolla, mutta kyllä ehdin tavata ne tavallisen oloiset, jotka tahtoivat oikeasti pian nähdä ihan viattomasti ja turvallisesti ilman liikoja odotuksia julkisella paikalla. Kokeilin ensiksi parhaita ja kiinnostavimpia viestejä lähettäneitä, mutta koska he osoittautuivat erilaiseksi kuin olivat kertoneet, niin löysin tavallisten, ihan arkistenkin viestien kautta sopivan miehen. Kannattaa yrittää ja kertoa jotain itsestään ihan avoimesti ja rehdisti. Supermiehiä en kaivannut. Osa menetti mahdollisuutensa, kun heillä ei itsetunto riittänyytkään kohdatessaan minut (olen kaunis). Miehen täytyisi uskoa naista, kun hän kertoo pitävänsä tietyn tyyppisistä miehistä, jos on itse sitä, vaikka 90 % mielipide olisikin muu. Vaikka pitäisit jotain heikkoutenasikin ja nainen pitää sitä hyväksi suhteelle, niin ole vain tyytyväinen ja usko, että nainen puhuu totta, kun sinut tahtoo, vaikka olisikin kaunis.