Vierailija

En saanut kampaamosta, missä olen käynyt viimeiset pari vuotta aikaa, joten menin toiseen paikkaan.
Mulla oma väri värikartasta seiskan paikkeilla ja siinä oli jonkin verran vaaleaa raitaa, niin että yleisilme vaaleanruskea ja luonnollisrn näköinen.
Kampaajalle sanoin, että hiukset ei missään tapauksessa saa mennä nykyistä vaaleammaksi. Sanoi, että ok ja laittaa vaan raitaa vaan päälliosiin ja enimmäkseen tyvikasvuun. Raitoja tosiaan laittoi huomattavasti vähemmän, kuin vakipaikassani.
Miten ihmeessä voi olla mahdollista, että tukkani koko päälliosa on nyt jos värikarttaa katsoo niin luokkaa 10!
On siis aivan liian vaalea ja nyt aurinko vielä tekee siitä vitivalkoisen, kokemusta aikaisemmilta kesiltä on.
Tarttuukohan vastavärjättyyn päähän tummempi väri? Eli jos siihen saisi hiukan omanvärisiä raitoja tarttumaan, niin lopputulos olisi hieman luonnollisemman näköinen.
Mulla myös muutama vuosi sitten oli sama ongelma, liian vaaleaksi värjätty pää, mihin ei ikinä tarttunut tummempi väri vaikka kuinka yritettiin monessa eri paikassa. Sitten pari vuotta sitten eksyin tuohon vakipaikkaani ja hiuksista saatiin raidoituksella hiukan tummemmat ja huomattavasti luonnollisemman näköiset. Nyt sitten olen samassa tilanteessa kuin muutama vuosi sitten:(

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Kampaajasi ei sävyttänyt värjäämiään osia tummemmaksi. Sävytys tehdään raitoihin yleensä pesun yhteydessä.

Vierailija

Tarttuuko tälläinen sävytys noihin raitoihin, jos nyt varaisin uuden ajan ja pyysyykö paria pesua pidempään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.