Tulisitko töihin 1600e/kk?
Mietin, että tarvitsisin sihteerin avuksi, mutta varaa ei ole kyllä maksaa kuin tuo 1600e/kk ja työaika voisi olla esim. 35t/vko. Työ olisi suht helppoja sihteerin tehtäviä, eli laskujen maksua, tiliöintiä (kirjanpitäjä on), varausten tekemisitä, nettisivujen päivittämistä, asiakasrekisterin ylläpitoa, puhelimeen vastaamista, kokousjärjestelyjä jne.
Kommentit (64)
Tuo on enemmän kuin nykyinen palkkani ja teen kokopäiväistä työtä. Mielelläni tulisin!
En enää. On sitä joskus vähemmänkin tienattu.
Mielestäni se olisi askel taaksepäin.
Mä olen sihteeri ja palkka on tuo. Eihän se paljoa ole mutta kyllä sillä yksi ihminen elää.
Tulisin.
Terveisin: nainen Helsingistä, 10 vuotta takana kansainvälisessä yrityksessä talous- ja myyntihallinnossa, puhun ja kirjoitan suomen lisäksi kiitettävästi espanjaa ja englantia. Ruotsi vain välttävä ulkomaanvuosien takia.
Äitini työskenteli ihan kaupungilla hommissa palvelusihteerinä useamman vuoden täydellä työajalla. Normi palkka.
Todellakin tulisin. T. Yrittäjä, jolla ei jäänyt käteen palkkaa tässä kuussa yhtään
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että tarvitsisin sihteerin avuksi, mutta varaa ei ole kyllä maksaa kuin tuo 1600e/kk ja työaika voisi olla esim. 35t/vko. Työ olisi suht helppoja sihteerin tehtäviä, eli laskujen maksua, tiliöintiä (kirjanpitäjä on), varausten tekemisitä, nettisivujen päivittämistä, asiakasrekisterin ylläpitoa, puhelimeen vastaamista, kokousjärjestelyjä jne.
Tulisin,viime vuonna tunsin itseni ihan kroisokseksi kun sain hanttihommasta 1200€ palkkaa tuilla kituuttamisen sijasta,minulle 1600€ olisi ihan päätähuimaava palkka.
Juuri aloitin aikalailla samanlaisella palkalla ateriapalvelussa, joten voisin hyvin pyörittää papereitakin tuolla liksalla.
En tulis. Ihan siitä syystä että palkka ja tunnit ei riitä.
Tarjoa täydet tunnit että saisin täyden palkan, niin voisin tulla.
Tienaan tällä hetkellä käteen n.2500-3200e/kk. Mutta olen niin kyllästynyt näihin reissuhommiin, ja haluaisin yöt nukkua kotona omassa sängyssä, ja herätä oman perheen aamutohinoihin.
Etänä ei voi tehdä (no toki varmaan välillä joitakin tunteja/päiviä), mutta kyllä meillä hommaa löytyy tuolle ajalle aivan varmasti. Paljon on kasaantunut kaikkea mm. leikekirjan pitämistä ym. jotka on jääneet kun ei ole aikaa. Mutta kiva kuulla, että edes muutama olisi valmiita tulemaan tuolla summalla töihin - niin ja paikka ei ole Helsingissä vaan Keski-Suomessa :) Voisin ottaa ensin vaikka vuodeksi ja jos hommat sujuu ja töitä riittää ja liikevaihto antaa myöden niin sen jälkeen vakituiseen.
ap
En.
Mulle tuntimäärä saisi tuolla palkalla olla maksimissaan 15 tuntia viikossa ja sittenkin työn tekeminen pitäisi tapahtua joko kotona tai maksimissaan 10 minuutin pyörämatkan päässä.
Korkein saamani kuukausipalkka on ollt 1300€, joten kyllä tulisin tuolla töihin.