No niin, Jessica Ruokola menetti Miss Helsinki-kruununsa
On se vaikeaa elämää kun ensin ihmiset väärinkäsittää hänen miehensä tekoset ja sitten kruunukin vielä lähtee :(
"Miss Helsinki -organisaatio tiedottaa, että Jessica Ruokolan kruunu siirtyy ensimmäiselle perintöprinsessalle.
Miss Helsinki Jessica Ruokolan missivuosi alkoi dramaattisesti, kun hän joutui miesystävänsä pahoinpitelemäksi. Alkanut missivuosi on ollur raskas Ruokolalle, missiorganisaatiolle sekä yhteistyökumppaneille. Missiorganisaatio tiedotti tiistaina, että tilanteen vakavuuden ja morralisten syiden takia Ruokola jää sivuun missitittelistään. Hänen tilalleen on valittu ensimmäinen perintöprinsessa Hannaleena Laaksamo.
Missiorganisaatio yhteistyökumppaneineen tahtoo tukea kaikkia kilpailuun osallistuvia nuoria naisia positiivisen julkisuuskuvan luomisessa sekä terveissä elämäntavoissa."
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016053121654598_vi.shtml?ref=juurinyt_d…
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M:llä tuomio pahoinpitelystä sekä rattijuoppoudesta, joten siinäpä vasta missiemoa kerrakseen. :D
Rattijuopumus oli vahinko ja pahoinpitelystä on vuosia. Hyvä esimerkki siitä miten noiden ei tarvitse antaa vaikuttaa tulevaisuuteen. Jessicankaan ei tarvitse.
Vahinko? Oletko tosissasi? No toisaalta, niinhän ne juopot aina tekosiaan puolustelevat. :D Itse ei ole tarkoituksella viinaa suuhun kaadettu ja sitten lähdetty rattiin, ei kyllä sen on oltava vahingon vika!! Pitäisi saada tämä vahinko kyllä edesvastuuseen kaikista aiheuttamistaan ongelmista..
Mutta joo asiaan, Martina on tehnyt rikoksia toisinkuin Jessica, joten miten voit verrata näitä kahta toisiinsa? Toinen on tuomittu pahoinpitelystä, toinen on pahoinpitelyn uhri.
Juomaa oli kaadettu suuhun hyvin vähän, mutta yli sallitun. Martina sai tuomion ja kärsi sen.
Jessica on piilotellut rikollista toimintaa. Itse asiassa paljon enemmän todennäköisesti kuin pelkän pahoinpitelyn osalta.
En vertaa noiden kahden tekoja tai tekemättä jättämisiä, mutta viisi vuotta sitten en olisi uskonut, että Martina on tänään se kuka on. Joten uskon, että Jessicakin voi löytää itsetuntonsa.
Martina on kyllä vielä yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa on kärhämöity ja soiteltu poliiseja kotiin pari päivää ennen parin lapsen syntymää.. Ja henk. koht Martinan kanssa jonkinverran tekemisissä olleena tiedän, että heikkoitsetuntoisempaa naista saa hakemalla hakea. Että että... Minä todella toivon, että Jessica löytää muuta sisältöä elämäänsä kuin Martinan jalanjälkien seuraaminen. Tosin se tietty edellyttäisi hakkaaja ukosta eroa.
Jep, juurikin näin. Martinan itsetunto ei ehkä ole edelleenkään kovin korkea, mutta hänestä on ainakin julkisuudessa tullut hieman empaattisempi viime vuosina. Mukavamman oloinen ihminen kuin ennen. En tosin tiedä mikä on totuus. Jos kuitnkin seuraa Martinan instaa ja snapchattia niin kyllä se heikko itsetunto loistaa kauas. Ikää taitaa olla 34v ja sisältö samaa tasoa 2kymppisten kanssa. Naama filtteröidään jatkuvasti ja esitellään vain tietyistä kulmista, materiaalia esitellään ja hehkutetaan omaa onnellisuutta. Ei kenenkään tasapainoisen ja hyvä itsetuntoisen tarvitse tehdä tuollaista. Luulee itse, että voisi jäädä julkisuudesta pois, mutta on aivan täysin koukussa siihen huomioon.
Julkisuus on Martinan palkkatyö. Pakko pysyä mukana.
Ihanaa Toni kun sinäkin seuraat vauvapalstaa. :)
Oletteko Tonin Facebook-kavereita, kun näette tuon kyyneleet silmäkulmiini tuovan vuodatuksen?
Huhuh!Onneksi selvisin elämästä "hengissä".Nuorena pelkäsin kuollakseni, että ajaudun joko konkreettisesti tai henkisesti hellan ja nyrkin väliin, molemmista kun oli kokemusta alle 24v ja ilmiselvät edellytykset ja malli vain ja ainoastaan täysin sairaisiin suhteisiin.Nyt on pakko olla kiitollinen, että vältin sen helvetin, vaikka yksinäistä on välillä ollutkin ja silloin luulin että olin ollut väärässä, kunnes taas kerran huomaan että olinkin oikeassa :DD."Normaaliin" parisuhteeseen kun minulla ei koskaan ole ollut edellytyksiä,omasta syystäni.Kannattaa miettiä vaihtoehtoja, jos tulee vaikeista olosuhteista ja "kerjää" turpaansa tavalla tai toisella.Ihan vinkkinä muutomalle julkisuuden naisellekin.Ihmisellä kun on taipumus toistaa kokemuksiaan.Anne Pohtamolle onnittelut, että ymmärsi karata väkivallasta.Ihan käsittämätöntä että hänenlainen nainen ylipäänsä koskaan otti yhtään iskua vastaan.
Joo, kyllä mä luulen että noissa piireissä ei oo ihan puhtaat jauhot pussissa(tai siis on) mutta onhan tämä tapaus ihan todella säälittävä.
Hyvä että kävi näin.
Olikos tuo vuodatus instagramissa?
Propsit sille joka kopioi sen tänne :)
Prätkähiiri onkin palstamamma <3
Tuohan oli päivän hauskin uutinen! Onkohan antanut Jessican lukea mustasukkaisuusketjun?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…
Julkisuus olisi tosiaan päästänyt Jessican väkivaltaisen suhteen ja koston kierteen pelosta, jos olisi sitä tahtonut. Ehtisi vieläkin, kun juoksisi äkkiä pari toimittajaa kiinni, että "nyt mä uskallan, nyt mä tarvin apua". Olisi edessä ura vakivallan uhrien pulestapuhujana ja vaikka minä hyvän tahdon, terveellisen elämän, uuden alun, raitistumisen jne. airueena. Varmaan menisi reality-ohjlemassakin, jossa elämä pannaan kuntoon huonon alun jälkeen.
Ei sitä voi mikään muu pidellä pihdeissä kuin laittomat viihdykeaineet. Tulee mieleen Martinan siskovainaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli päivän hauskin uutinen! Onkohan antanut Jessican lukea mustasukkaisuusketjun?
Julkisuus olisi tosiaan päästänyt Jessican väkivaltaisen suhteen ja koston kierteen pelosta, jos olisi sitä tahtonut. Ehtisi vieläkin, kun juoksisi äkkiä pari toimittajaa kiinni, että "nyt mä uskallan, nyt mä tarvin apua". Olisi edessä ura vakivallan uhrien pulestapuhujana ja vaikka minä hyvän tahdon, terveellisen elämän, uuden alun, raitistumisen jne. airueena. Varmaan menisi reality-ohjlemassakin, jossa elämä pannaan kuntoon huonon alun jälkeen.
Ei sitä voi mikään muu pidellä pihdeissä kuin laittomat viihdykeaineet. Tulee mieleen Martinan siskovainaa.
Tuskin sentäs on martinan siskon tasolla, hän oli rapanisti, joka hengaili aivan yhteiskunnan alimman kastin kanssa. Enemmän tule mieleen Martina itse. Kaikkihan tuolla seurapiireissä aineita vetele, tai melkein kaikki ainakin muutama poikkeus ehkä säännöstä. Se on sitten eri juttu kuinka usein vetelee.
Surullinen juttu mutta selkeästi tyttö on tehnyt valintansa ja sen kanssa mennään, kävi miten kävi. Aina on mahdollisuus muuttaa elämänsä, aina. Mitä Martinaan tulee...liekö millainen sitten nykyään, onko muuttunut vai ei mutta ainakin teki oikean päätöksen tämän jutun suhteen. Sponsorien suunnalta tuli varmaan paljon painostusta. Kyllähän noilla pikkumisseillä jotain duuneja on, promohommia yms. En nyt näkisi mitenkään ko. missiä edustamassa esim. minun firmani tilaisuuksissa. Ei vain sopisi firman imagoon ja siihen mitä edustamme.
Tätä jo ehdinkin odottaa enkä siis ylipäänsä ymmärrä, miten ko. neiti edes voitti koko kilpailu. Mutta siis on joo mahtava esikuva nuorille naisille ja kelle tahansa, kun jää "rakkauden" vuoksi suhteeseen todistetusti väkivaltaisen mp-kerholaisen kanssa. "Kaikki eivät ratkaisuani ymmärrä." No eivät tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sentäs on martinan siskon tasolla, hän oli rapanisti, joka hengaili aivan yhteiskunnan alimman kastin kanssa. Enemmän tule mieleen Martina itse. Kaikkihan tuolla seurapiireissä aineita vetele, tai melkein kaikki ainakin muutama poikkeus ehkä säännöstä. Se on sitten eri juttu kuinka usein vetelee.
Niin no ei VIELÄ, mutta ei tarvitse montaa vuotta odottaa, kun noissa porukoissa pyörii. Ei sieltä maailmanmaineeseen nousta entistyä hehkeämpänä. JOhan se nyt putosi pois missipiireistä, eli alamäkeen menee jo.
Jessican instassa uusi kuva asiaan liittyen. Voi jessica, kunpa olisit tarpeeksi voimakas lähteäksesi pois väkivaltaisesta ja huonosta suhteesta!
Miten näillä C-luokan julkkiksilla on aina niin kivat (vuokra)kodit? Vai ehkä Ikean halpishuonekalut näyttää vaan kivoilta kuvissa?
Tää ketjuhan meni Tonilla kovasti tunteisiin. Koiranpaska jo valmiina käsissä?
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä C-luokan julkkiksilla on aina niin kivat (vuokra)kodit? Vai ehkä Ikean halpishuonekalut näyttää vaan kivoilta kuvissa?
Paitsi huomasin vasta, että toi olikin Nadin ottama kuva, eli saatettu ottaa ihan missä studiotiloissa tahansa.
Jos ne kerran oli eroamassa jo ennen missikruunajaisia niin mikä helvetin järki on palata yhteen enää pahoinpitelyn jälkeen !! Jessica on kyllä ihan pohjalla nyt. Maine ja työt menny. Julkisuudessa tunnetaan hakattuna naisena joka antoi kaiken anteeksi ja liittyy vielä rikollisjärjestöön.
Todella omituista että tää Toni ei osaa edes hävetä tekojaan.
Hieno instituutio. Nainen ei ainakaan ole tehnyt mitään juridisesti väärää, ja pahoinpitelyasiassakin roolinsa on uhrin. Yksityiselämän asioistaan ei saa päättää, siitäkö on kyse. Irvokasta puhua mistään roolimalliudesta yhtään mitään mokomien moraalinvartijoiden, itse kääntävät tälle naiselle selkänsä. Ja täällä hekotellaan ulkonäölle. Miten teidänkaltaiset ihmispökäleet nukkuvat yönsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne kerran oli eroamassa jo ennen missikruunajaisia niin mikä helvetin järki on palata yhteen enää pahoinpitelyn jälkeen !! Jessica on kyllä ihan pohjalla nyt. Maine ja työt menny. Julkisuudessa tunnetaan hakattuna naisena joka antoi kaiken anteeksi ja liittyy vielä rikollisjärjestöön.
No mut seduloissa riittää duunia. Tuskin tolla itsetunnolla oltais muutenkaan noustu huippumissien tasolle. Edes huippu Miss Helsinkien. (Anteeksi ja toivottavasti hän etsii apua ongelmiinsa.)